جاباما
۱۰۸۲۸۱۷
۹ نظر
۵۱۰۴
۹ نظر
۵۱۰۴
پ

روایت پدرِ معین شریفی از کشف وسایل فرزندش

بعد از چهار ماه از زمان مفقود شدن «معین شریفی»، جوانی که غروب یک روز تابستانی برای پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت و دیگر خبری از او نشد، چند روز قبل لباس‌ها و تلفن همراه این جوان به همراه بخشی از بقایای یک جسد در جنگل یافت شد.

ایسنا: بعد از چهار ماه از زمان مفقود شدن «معین شریفی»، جوانی که غروب یک روز تابستانی برای پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت و دیگر خبری از او نشد، چند روز قبل لباس‌ها و تلفن همراه این جوان به همراه بخشی از بقایای یک جسد در جنگل یافت شد.

پدر معین اظهار کرد: بعدازظهر جمعه ۲۶ دی‌ماه تعدادی از کوهنوردان شهرستان در مسیر پیاده‌روی خود در جنگل، کفشی را پیدا کردند و با توجه به اینکه یکی از آنها قبلاً همسایه معین بوده و از ماجرای گم‌شدن او خبر داشته، با احتمال اینکه کفش‌ برای معین باشد آن را برایم آوردن و فردای آن روز به محل پیدا شدن کفش رفتیم. بعد از جستجو در آن محل تلفن همراه معین که از نظر ظاهری سالم بود اما در آن باطری وجود نداشت را پیدا کردیم.

وی افزود: بعد از آن موضوع را به پلیس اطلاع دادیم و روز یکشنبه نیروهای هلال‌احمر، پلیس و کوهنوردان به محل یافتن وسایل آمدند و به فاصله حدود ۵۰ متر جمجمه و به فاصله ۵۰ متر دیگر تیشرت و شلوار گرمکن و در نزدیکی آن چند تکه استخوان دیگر کشف شد.

پدر معین گفت: هیچ‌ یک از وسایل‌ کشف شده و استخوان‌ها در داخل خاک قرار نداشته و تنها مقداری برگ روی آنها قرار داشت و اینکه گفته شده اینها در داخل خاک پیدا شده، درست نیست.

نعمت‌الله شریفی که خود در گذشته به نیروهای هلال‌احمر شهرستان کردکوی برای یافتن افراد گمشده در جنگل کمک می‌کرد، افزود: در نزدیکی محلی که این وسایل پیدا شده چندین کلبه جنگلی وجود دارد که کوهنوردان همواره در آنجا حضور می‌یافتند. جی‌پی‌اس هلال‌احمر نیز نشان می‌دهد که در روزهای اولیه مفقود شدن معین این محل توسط نیروهای آنها جستجو شده است. اینکه چطور هم کوهنوردان و هم نیروهای هلال‌احمر با این وسایل روبه‌رو نشدند، جای تعجب است.

وی خاطرنشان کرد: مسیری که ماشین معین پارک بوده، به سمت محلی که این وسایل پیدا شده صعب‌العبور بوده و حدود ۱۲۰۰ متر مسیر با شیب زیاد است و توجیهی ندارد که معین برای پیاده‌روی به آنجا رفته باشد.

وی با اشاره به اینکه وسایل پیدا شده برای معین است اما مشخص نیست بقایای این جسد متعلق به چه کسی است، گفت: دو روز قبل پزشکی قانونی آزمایش DNA گرفته و منتظر جواب آزمایش هستیم.

پدر معین با اشاره به فرضیه‌های مختلف در خصوص این موضوع، بیان کرد: کفش و لباس گرمکن پیدا شده سالم هستند و هیچ ردی از اصابت گلوله یا پاره شدن آنها توسط حیوان وجود ندارد.

وی از عوامل نیروهای انتظامی، هلال‌احمر و کوهنوردان خصوصاً گروه کوهنوردان ولاغوز و خانواده امامی که در پیدا کردن این وسایل همراهی داشتند، تشکر کرد.

فرماندار کردکوی بعد از کشف بقایای این جسد گفت که نیروی انتظامی و دادگستری شهرستان پیگیر موضوع هستند تا در نهایت مشخص شود چه اتفاقی رخ داده است.

روایت پدرِ معین شریفی از کشف وسایل فرزندش

روایت پدرِ معین شریفی از کشف وسایل فرزندش

روایت پدرِ معین شریفی از کشف وسایل فرزندش

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا به پدر و مادرش صبر بده

    • بدون نام

      هیچی بد تر از انتظار نیست...

    • بدون نام

      وای چه ترسناک

    • میلاد تنها.

      داستان بو داره فکرکنم زندست

    • بدون نام

      این بنده خدا را لخت کرده وکشته اند همانها که او را کشته اند وسایل را در دسترس قرار دادند که به انتظار خانواده پایان بدندیه کسی او را به سمت جنگل کشانده بلاخره هیچ خونی پایمال نمیشه واگر بعد از مدتها بگذره حقیقت آشکار میشه

    • عباس بابایی

      مرگ این جوان صرف نظر از بی مبالاتی و بی دقتی خودش خیلی مشکوکه.

      اینطور که به نظر میرسه به احتمال زیاد این شخص قربانی کینه و دشمنی کسی شده و به قتل رسیده.

    • بدون نام

      خدایا این خانواده و تمام چشم انتظارها رو از انتظار دربیار. خدایا گره از کار همه ی آفریده هات باز کن الهی آمین

    • بدون نام

      جدی متوجه نشدید جن داره....واقعا جن داره اونجا قول میدم

    • اذری افروزه

      اکراین کفش مربط به اون مرحوم است حوادس مشکوک به نظرمیرسدکفش اکربیرون بودچرااینقدر سال ماند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج