جاباما
۱۰۸۲۸۲۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پیراهن رئال برای برخی بازیکنان گشاد است

بازیکن سابق رئال که مدتی مربی تیم نوجوانان باشگاه نیز بود، پس از حذف رئال برابر تیمی دسته سومی به تندی از بازیکنان انتقاد کرد.

ورزش سه: بازیکن سابق رئال که مدتی مربی تیم نوجوانان باشگاه نیز بود، پس از حذف رئال برابر تیمی دسته سومی به تندی از بازیکنان انتقاد کرد.

چند روز پیش بود که رئال مادرید با شکست در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیو بیلبائو از رسیدن به بازی فینال بازماند؛ شاگردان زین الدین زیدان برای جبران آن مسابقه شب گذشته در رقابت‌های کوپا دل ری رو در روی تیم گمنام آلکویانو قرار گرفتند و در کمال ناباوری از حریف خود شکست خوردند تا حذفی زودهنگامی برای آنها رقم خورده باشد. به این ترتیب رئال در شش روز از دو جام کنار رفت.

پیراهن رئال برای برخی بازیکنان گشاد است

آلوارو بنیتو محصول آکادمی رئال که در دهه 90 برای این باشگاه بازی می کرد و چند سال مربی تیم پایه های رئال بود، در واکنش به ناکامی شب گذشته به کادنا سر گفت:« مشکل بیشتر از شکل بازی رئال است و این معضل برابر تیم های کوچکتر نمود بیشتری پیدا می کند.

ادن هازارد شب گذشته وارد زمین شد و در درگیری ها شرکت نمی کرد. این البته عادت اوست و نه به خاطر بازی برابر یک تیم دسته سومی. در این شکست همه مسئول هستند از جمله زیدان؛ ولی 70 درصد را متوجه بازیکنان می دانم.»

بنیتو ادامه داد:« من خودم بازیکن رئال بودم و می دانم شرایط چگونه است. بسیاری از بازیکنان قبل از بازی با آلکویانو می گفتند برابر یک تیم دسته سومی باید به میدان برویم و به راحتی برنده می شویم. این بازی برای شان یک بازی بود که باید از سر وظیفه در زمین حاضر می شدند. خودم نیز در چنین شرایطی بوده ام. اینجاست که ایجاد انگیزه در بازیکنان دشوار می شود. بازی برای آلکویانو یک بازی مرگ و زندگی بود ولی برای رئال کاملا برعکس. متاسفانه اکنون بازیکنانی در رئال هستند که در حد این تیم نیستند و یا آنقدر تلاش نمی کنند تا خود را بازیکنی در سطح نام رئال نشان دهند.

پیراهن رئال برای برخی بازیکنان گشاد است

جام های بزرگ را با بازیکنان بزرگ می توان فتح کرد. زمانی رونالدو، مارسلو، مودریچ و..... در اوج بودند و رئال جام می برد اما تعداد بازیکنان روی فرم و تاثیر گذار در رئال، سال به سال کمتر شده و این واقعا نگران کننده است.

شیوه بازی رئال به قدری معمولی شده که نمی توان نتایجش را پیش بینی کرد. یک بازی می توانند اتلتیکو را با دو گل شکست دهند و در یک بازی هم به آلکویانو و آلاوس ببازند. پس از بردن اتلتیکو همه امیدوار شدیم اما حالا به نظر می رسد دوران زیدان تمام شده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج