جاباما
۱۰۸۲۸۸۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مکارم: سریعتر تحولی در معیشت مردم ایجاد شود

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه به دولت جدید آمریکا نمی‌توان و نباید دل بست گفت: باید هرچه سریعتر تحولی در معیشت مردم ایجاد شود تا مردم بیش از پیش احساس امنیت و آرامش کنند.

خبرگزاری تسنیم: آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان امروز در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: امروز کشور علی رغم وجود تحریم‌ها روی پای خودش مانده و بحمدالله پیشرفت‌هایی نیز داشته است.

وی افزود: به دولت جدید آمریکا نمی‌توان و نباید دل بست، رقیب انتخاباتی رئیس جمهور فعلی آمریکا بیش از ۷۰ میلیون رأی آورده است و قاعدتاً رئیس جمهوری جدید آمریکا نمی‌تواند شرایط را تغییر دهد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ایستادگی ملت ایران مقابل تحریم‌های ظالمانه رژیم آمریکا گفت: ملت ما با این ایستادگی که از خود نشان داد برگ زرینی در تاریخ سراسر افتخار خود ترسیم کرد.

مکارم: سریعتر تحولی در معیشت مردم ایجاد شود

وی بیان کرد: باید هرچه سریعتر تحولی در معیشت مردم ایجاد شود تا مردم بیش از پیش احساس امنیت و آرامش کنند و باید رویه‌ها، قوانین و بخش‌نامه‌های نادرست که بر معیشت مردم فشار وارد می کند هر چه سریعتر اصلاح شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تأکید بر لزوم تلاش جهادی مسئولین برای رفع مشکلات اقتصادی عنوان کرد: امروز قشر کارگر و آسیب‌پذیر جامعه درآمدشان تغییری نکرده است اما قیمت اجناس پشت سر هم بالا می رود و متأسفانه حتی گاهی شاهد رشد ده برابری قیمت‌ها هستیم؛ این افراد در صورتی که دارای مسکن باشند، با این مبالغ پایین زندگی شان بسیار سخت خواهد بود و اگر خانه نداشته باشند هم هر آنچه درآمد دارند را باید صرف کرایه‌خانه کنند.

آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: دستگاه‌ها باید با همکاری یکدیگر مانع به نگاهداری بانک‌ها شوند و به هر شکلی از تعطیلی صنایع جلوگیری کنند چراکه اگر صنعت نباشد همه زندگی مردم معطل می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه باید مشخص شود نرخ ارز را چه کسی مدیریت می‌کند، خاطرنشان کرد: کاهش قیمت ارز تأثیری بر قیمت‌ها در بازار ندارد، چرا با بالا رفتن نرخ آن کالاها افزایش پیدا می کند اما پایین آمدن نرخ ارز تأثیر چندانی بر کاهش قیمت کالاها و خدمات ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج