جاباما
۱۰۸۳۱۰۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نیامدن آلکنو به ایران کذب است

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: متاسفانه این روز‌ها شایعاتی مبنی بر حضور نیافتن آلکنو در اردوی آماده‌سازی تیم ملی در تهران مطرح است که کذب است.

خبرورزشی: سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: متاسفانه این روز‌ها شایعاتی مبنی بر حضور نیافتن آلکنو در اردوی آماده‌سازی تیم ملی در تهران مطرح است که کذب است.

امیر خوش خبر در واکنش به اخباری که درباره حضور نیافتن آلکنو سرمربی جدید تیم ملی والیبال در ایران مطرح می‌شود، گفت: برنامه‌های فدراسیون والیبال برای آماده سازی ملی‌پوشان، بر اساس توافق انجام شده با آلکنو سرمربی تیم ملی تدوین و اجرایی خواهد شد و تاکنون خلل یا تغییری در این برنامه‌ها ایجاد نشده است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، اردوهای آماده‌سازی تیم ملی از پنجم فرودین‌ماه سال ۱۴۰۰ شروع می‌شود و انشاءالله ملی‌پوشان کشورمان با آمادگی خوبی در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ که نخستین رویداد سال آینده والیبال ایران است، حاضر خواهند شد.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران به هدف‌گذاری فدراسیون در بازی‌های المپیک توکیو اشاره کرد و گفت: امیدوارم با عملی شدن برنامه‌های تدوین شده، تیم قدرتمندی از والیبال ایران در بازی‌های المپیک توکیو حضور یابد.

وی ادامه داد: متاسفانه این روزها شایعاتی مبنی بر حضور نیافتن آلکنو در اردوی آماده‌سازی تیم ملی مطرح است که نادرست است و انتشار این‌گونه اخبار کذب، آثار نامناسبی بر روی تیم ملی و بازیکنان این تیم خواهد داشت که به سود والیبال و ورزش ایران نیست.

خوش‌خبر تاکید کرد: اگر رسانه‌ها و مردم بخواهند اطلاعات و اخبار درست و دقیقی از تیم ملی والیبال ایران داشته باشند، بهترین مرجع و منبع، سایت فدراسیون والیبال است و از رسانه‌ها نیز خواهش می‌کنم به اینگونه شایعات دامن نزنند تا تیم ملی بدون حاشیه راهی مسابقات مهم سال آینده شود.

وی ابراز امیدواری کرد که عملکرد تیم ملی والیبال ایران در رویدادهای پیش رو، همچون سنوات گذشته باعث ایجاد شادی مردم عزیز ایران شود.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران بار دیگر تصریح کرد که این شایعات، جز تخریب تیم ملی هیچ سود دیگری ندارد و گفت: برنامه‌های تیم ملی والیبال با هماهنگی آلکنو تدوین و مشخص شده است و فدراسیون نیز بر اساس آن حرکت خواهد کرد.

وی افزود: هر چه به زمان شروع برنامه‌های تیم ملی نزدیک‌تر شویم، جزئیات آن به طور کامل از طریق سایت فدراسیون والیبال اطلاع رسانی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج