۱۰۸۳۲۸۸
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

فریبا: سازمان لیگ باید پاسخگوی اعتراضات باشد

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد برنامه‌ریزی در فوتبال را همه می‌فهمند، تیمی که دو بازی کمتر دارد باید بازی‌های فشرده تری را برگزار کند تا به سایر تیم‌ها برسد.

خبرگزاری میزان: پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد برنامه‌ریزی در فوتبال را همه می‌فهمند، تیمی که دو بازی کمتر دارد باید بازی‌های فشرده تری را برگزار کند تا به سایر تیم‌ها برسد.

بهتاش فریبا در خصوص پیروزی ۳ بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی جذاب و زیبایی را شاهد بودیم که در آن تمام فاکتور‌های مهیج فوتبال وجود داشت. شاهد ۴ گل بودیم و موقعیت‌های گل فراوانی روی دروازه‌ها به خصوص روی دروازه تراکتور ایجاد شد. می‌توان گفت در بازی‌های انجام شده که تا به حال مشاهده کرده‌ام این بازی بهترین و باکیفیت‌ترین بازی بود.

وی در رابطه با استفاده همزمان استقلال از سه مهاجم در دیدار مقابل تراکتور تصریح کرد: شما به هر شکلی ترکیب تیم را بچینید نمی‌توانید هیچ کدام از این ۳ مهاجم را خارج کنید. از روزی که فکری به استقلال آمده است دیدار مقابل تراکتور تنها روزی بود که به غیر از خاقانی جوان، تمام نفراتش را در اختیار داشت و خوشبختانه، هم فوتبال زیبایی را شاهد بودیم و هم با برد استقلال همراه بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: استقلال با ۳ مهاجم با ترکیب ۳-۳-۴ بازی می‌کند که گاهی به ۱-۳-۲-۴ تغییر سیستم می‌دهد چون ارسلان و قایدی به عقب آمده و به خط هافبک و دفاع کمک می‌کنند. این سیستم، سیستمی است که شاید ۹۰ درصد تیم‌های بزرگ دنیا از آن استفاده می‌کنند.

فریبا در واکنش به اعتراض تیم‌ها به برنامه‌ریزی دیدار‌ها توسط سازمان لیگ خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی در فوتبال را همه می‌فهمند. تیمی که دو بازی کمتر دارد باید بازی‌های فشرده‌تری برگزار کند تا به سایر تیم‌ها برسد. سازمان لیگ باید پاسخگوی اعتراضات سایر تیم‌ها باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پوکر

      خوب کیسه کش هوچیگر سازمان لیگ به خاطر شما کیسه کشا شد که بازیها هم ریخت بعد هم فکر میکنین بازیهای پرسپولیس فشرده تر بشه نتیجه نمیگیره دربازیهای آسیای جلو غولهای آسیا سه روز یکبار بازی کرد وبه فینال رسید ما از خدا میخواهیم بازیها فشرده تربشه بهتر نتیجه میگیریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی روداریجوجوچراازواقعیت زورت میادفهفی

      • رضا رضایی

        این اکثر چشماش بستس حرف میزنه جدی نگیرید
        فریبا دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج