جاباما
۱۰۸۳۳۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مصدومیتی که برای استقلال خیریت داشت!

آسیب دیدگی مدافع راست استقلال باعث شد تا محمود فکری در ارنج تیمش تغییر مهمی را ایجاد کند و سبک بازی آبی‌ها را تغییر دهد.

ورزش سه: آسیب دیدگی مدافع راست استقلال باعث شد تا محمود فکری در ارنج تیمش تغییر مهمی را ایجاد کند و سبک بازی آبی‌ها را تغییر دهد.

پیش از شروع لیگ بیستم پیش‌بینی می‌شد جذب احمد موسوی به عنوان ذخیره وریا غفوری باشد اما سرمربی استقلال از همان هفته نخست به مدافع جدیدش اعتماد کرد و او را در ارنج خود گذاشت و غفوری را در پست هافبک راست به کار گرفت، همان پستی که وریا در دوران شفر هم در آن تجربه بازی را داشت؛ نمایش‌های خوب موسوی باعث شد تا وی پای ثابت ترکیب آبی‌ها باشد اما مصدومیت بی‌موقع او پیش از تقابل با تراکتور، کادرفنی را با چالش جدی مواجه کرد.

اما مصدومیت احمد موسوی برای استقلال خوش‌یمن بود و فکری نیز تصمیم شجاعانه در غیاب مدافع خود گرفت و سیستم بازی تیمش را تغییر داد؛ در واقع فکری با بازگرداندن غفوری به دفاع راست، از سه مهاجم گلزن و فرصت‌طلب خود استفاده کرد تا سیستم بازی آبی‌ها به ۳-۳-۴ تغییر کند. سیستمی تهاجمی و کوبنده که در جدال با تراکتور خودش را حسابی نشان داد و زمینه‌ساز برتری سه‌گله آبی‌ها شد.

فکری برای هجومی‌تر کردن ترکیب استقلال در جدال با تراکتور، هم دیاباته آماده را به ترکیب اضافه کرد و شجاعیان را هم در میانه میدان به بازی گرفت؛ ترکیبی که جواب داد و هر ۲ بازیکن نقشی تعیین کننده در نتیجه بازی داشتند. دیاباته ۲ گل زد و شجاعیان هم با حرکت موثرش در میانه میدان و سماجت در حفظ توپ نقش اصلی را در گل سوم استقلال داشت. ارسلان مطهری هم پاس گل داد تا همه چیز در فاز هجومی به خوبی و خوشی پیش برود و همه از این ترکیب راضی باشند؛ دبل دیاباته، گل و پاس گل قایدی و پاس گل مطهری.

برای جدال امروز استقلال و سایپا هم فکری احمد موسوی را در اختیار ندارد و احتمالا به ترکیب برنده خود در خط حمله دست نخواهد زد تا هواداران بار دیگر در انتظار مثلث آتشین دیاباته، قایدی و مطهری باشند؛ درخشش دوباره این مثلث در دیدار امروز، فکری را به این فکر می‌اندازد که چگونه او با بازگشت موسوی از مصدومیت، ارنج تیمش را دستخوش تغییر کند ؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج