۱۰۸۳۴۱۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پوست‌اندازی استقلال مقابل سایپا

استقلال در حالی پس از ۲۰۸ روز به مصاف سایپا خواهد رفت که آخرین بازی‌اش مقابل نارنجی‌پوشان را با تساوی به پایان رسانده است.

خبرورزشی: استقلال در حالی پس از ۲۰۸ روز به مصاف سایپا خواهد رفت که آخرین بازی‌اش مقابل نارنجی‌پوشان را با تساوی به پایان رسانده است.

استقلال در حالی به مصاف سایپا خواهد رفت که چهره این تیم در مقایسه با آخرین رویارویی آبی‌پوشان مقابل شاگردان ابراهیم صادقی تا حد بسیار قابل ملاحظه‌ای متحول شده است. بازی رفت دو تیم با پیروزی مقتدرانه استقلال (۴ بر صفر) تمام شد اما جدال برگشت با تساوی خاتمه پیدا کرد.

رویارویی پس از ۶ ماه

استقلال و سایپا آخرین بار شش ماه قبل هنگامی که رقابت‌های لیگ برتر دوباره آغاز شده بود به مصاف همدیگر رفتند و حاصل تلاش آنها در پایان کار تساوی یک- یک بود. همان مسابقه‌ای که فرهاد مجیدی چند روز قبل از آن به واسطه جنجال پس از بازی با فولاد به معنای واقعی کلمه خبرساز شده بود. تک‌گل استقلال در بازی برگشت توسط مسعود ریگی به ثمر رسید. حالا دو تیم پس از ۲۰۸ روز دوباره به مصاف همدیگر خواهند رفت. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که فرهاد مجیدی جای خود را به محمود فکری داد ولی ابراهیم صادقی همچنان مرد شماره یک نیمکت سایپا محسوب می‌شود.

متحول شدن بازیکنان

اگر بازیکنان استقلال که در آخرین رویارویی با سایپا تحت عنوان نفرات ثابت و ذخیره به میدان رفتند را ملاک قرار دهیم، آبی‌پوشان پایتخت به معنای واقعی کلمه متحول شده‌اند. روزبه چشمی، محمد بلبلی، میلاد زکی‌پور، ذکریا مرادی و علی دشتی بازیکنانی بودند که در آن مسابقه حضور داشتند ولی حالا دیگر استقلالی نیستند. از طرف دیگر، فرشید باقری و هرویه میلیچ نیز اگرچه همچنان با استقلال قرارداد دارند ولی در تمرینات گروهی این تیم شرکت نمی‌کنند و از شرایط نامشخصی برخوردارند. میلیچ و باقری هم در آن مسابقه برابر سایپا بازی کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج