۱۰۸۳۴۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چمنیان: بُرد را به هواداران تراکتور تقدیم می‌کنیم

مربی تیم تراکتور گفت: این پیروزی را به هواداران خوب تراکتور که همواره در کنار تیم هستند و قلبشان برای تیم تپیده تقدیم و این دستاورد را به آن‌ها تقدیم می‌کنیم.

خبرگزاری میزان: مربی تیم تراکتور گفت: این پیروزی را به هواداران خوب تراکتور که همواره در کنار تیم هستند و قلبشان برای تیم تپیده تقدیم و این دستاورد را به آن‌ها تقدیم می کنیم.

عباس چمنیان مربی تیم تراکتور در نشست خبری پس از دیدار با گل‌گهر سیرجان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*از مجموعه گل گهر تشکر می کنم که میزبانی خوبی داشتند و شرایط خوبی را برای مسابقه فراهم کردند.

*این پیروزی را به هواداران خوب تراکتور که همواره در کنار تیم هستند و قلبشان برای تیم تپیده تقدیم و این دستاورد را به آن‌ها تقدیم می کنیم.

*بازی خیلی خوبی بود. گل گهر از تیم های مطرح و با کیفیت امسال است و بازیکنان خوبی دارد. با توجه به فضای سیرجان بازی کردن ساده نیست. بازیکنان ما خوب بازی کردند. نقاط قوت خطرناک گل گهر که با ارسال توپ های بلند کار می کند را کنترل کردیم.

*در نیمه اول برنده به رختکن رفتیم و در نیمه دوم طبیعی بود حریف فشار ایجاد کند. استمراری که از آن صحبت می‌کنیم و اینکه ۹۰ دقیقه باید آماده باشیم را بچه‌های ما نشان دادند هم جریان بازی تغییر کرد هم نتیجه عوض شد.

*بعد از بازی استقلال که نتوانستیم سه امتیاز خانگی را بگیریم و شکست خوردیم پیروزی در خانه گل‌گهر و کسب سه امتیاز بیرون از خانه اتفاق خوبی است. حتماً برای بازی‌های آینده برنامه خواهیم داشت و بازی به بازی پیش می‌رویم امیدواریم با کیفیتی که بچه‌ةا ز خودشان نشان می‌دهند در آینده نتیجه خوبی بگیریم.

*وقت‌کشی در فلسفه تراکتور نیست بازی پربرخورد بود به خاطر نوع بازی گل‌گهر برخورد‌های زیادی در زمین ما رخ می‌داد که حتی منجر به ورود کادر پزشکی می‌شد.

*شاید بخشی از آن اتفاقات آخر بازی طبیعی باشد، اما شروع کننده‌اش بازیکن گل‌گهر بود. اگر بازی آنطور که ما می‌خواهیم پیش نرفت باید بازی جوانمردانه را رعایت کنیم.

*بحث بازیکن - مربی شاید استثنائاً در مورد برخی افراد خاص صدق کند آخرین تجربه بازیکن - مربی به علی دایی برمی‌گردد که یکی از افراد خاص فوتبال ما است.

*مسعود شجاعی هم با توجه به ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند برای آینده فوتبال ما مفید باشد او سه دوره در جام جهانی حضور داشته، حدود ۱۰۰ بازی در لالیگا و دیگر لیگ‌ها انجام داده، چهار دوره در جام ملت‌ها بوده و فکر نمی‌کنم هیچ بازیکنی در تاریخ فوتبال ما این ویژگی‌های را داشته باشد، همه این‌ها یکطرف، ویژگی‌های فنی شجاعی یکطرف او هم به دنبال این است دوره‌های مربیگری را داشته باشد. مربی جدید و شناخت جدید نیاز به زمان دارد.

*شجاعی با میل خودش این کار را انجام نداده و سرمربیگری او هم قرار نیست دائمی باشد، اما تا زمانی که خودش، کادر فنی و باشگاه صلاح بداند این کار را انجام می‌دهد. ما تاکنون ثابت کردیم نمایش خوبی در زمین داریم امیدواریم خواسته هواداران که بازی جذاب همراه با نتیجه‌گیری است را محقق کنیم که اتفاق خاصی است و به آینده فوتبال ما کمک می‌:ند.

*بینی اخباری دچار شکستگی شد و به بیمارستان انتقال یافت. البته فکر می‌کنم مصدومیت او جدی نباشد. حبیب فرعباسی که فصل قبل برای نفت مسجدسلیمان مثمرثمر بود توانست با تمرکز جای اخباری را پر کند. ما در پست‌های مختلف بازیکنان جایگزین خوبی داریم که یکی از ویژگی‌های تیم ما است. فراموش نکنیم که گل‌گهر هم تیم پرمهره‌ای است و این شرایط نوید این را می‌دهد که کیفیت لیگ ما امسال بالا باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج