جاباما
۱۰۸۳۵۹۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

سردار دهقان: ‌بنای ماندن در صحنه انتخابات را دارم

وزیر سابق دفاع در نشست انتخاباتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، در پاسخ به این سؤال که شما قطعیت نمی‌دهید که در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری می‌مانید یا خیر، افزود: من بنا بر ماندن دارم و برای آن دلیل دارم.

پایگاه تحلیلی خبری هم‌اندیشی‌: وزیر سابق دفاع در نشست انتخاباتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، در پاسخ به این سؤال که شما قطعیت نمی‌دهید که در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری می‌مانید یا خیر، افزود: من بنا بر ماندن دارم و برای آن دلیل دارم.

اولین نشست «جمهور» از سلسله جلسه‌های انتخاباتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، با حضور سردار حسین دهقان، وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برگزار شد.وی درباره این سؤال که اگر روزی مجموعه انقلابیون (‌نه یک حزب) برای معرفی یک کاندیدا به یک نتیجه و جمع‌بندی برسند، آیا شما حاضرید به نفع آن نامزد احتمالی کنار بکشید؟ گفت: اگر این اتفاق بیفتد، ما جشن می‌گیریم.

امیدوارم به چنین جمع‌بندی‌ای برسند. دهقان در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان که پرسید «سالی که وزارت دست شما بود، شما هیچ تحولی ایجاد نکردید و روند گذشته در وزارت دفاع شما هم پیگیر شد» افزود: این قضاوت شماست! چه می‌دانید که اتفاق افتاد یا نیفتاد؟ من ۳۶ پروژه را به نتیجه رساندم.

سردار دهقان: ‌بنای ماندن در صحنه انتخابات را دارم

در ادامه یکی از دانشجویان خطاب به دهقان گفت: گویا قرار بوده شما به‌عنوان سفیر ایران در کشور سوریه حضور داشته باشید، ولی این اتفاق نیفتاد؛ یکی از گمانه‌زنی‌هایی که وجود دارد، این است که صرفا نمی‌خواستید یک سفیر ساده باشید و می‌خواستید در تحولات نظامی سوریه هم نقش‌آفرینی کنید.

وی گفت: به‌طور خلاصه، در سیاست جهانی بحث این است که مناسبات خود را با کشورهای مختلف به‌گونه‌ای تنظیم کنیم که همواره حداکثر منافع و فرصت‌ها را کسب کنیم؛ آن‌هم در دنیایی که قاعده بده‌بستان حاکم است. مثلا در برجام ما موارد زیادی را واگذار کردیم، اما چیزی نگرفتیم.‌

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: ما نیاز به یک دولت مقتدر و یک جامعه قوی داریم. دولت مقتدر، دولتی است که صاحب عزم، اراده و متکی بر اصول است. دولت بی‌عمل، برابر با هرج‌ومرج است. دولت مقتدر باید شفاف و پاسخ‌گو باشد. ما باید اجازه بدهیم مردم با ما سخن بگویند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مهم نیست

    • بینام

      انشاالله بیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج