۱۰۸۳۶۲۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شهریار در گودیسون پارک!

وقتی اولین حرف و حدیث‌ها در مورد پیشنهاد «رسمی» مالک اورتون به علی دایی برای حضور در این باشگاه به گوش رسید، تصور می‌شد شهریار تمایلی برای پذیرفتن این پیشنهاد ندارد.

روزنامه توسعه ایرانی: وقتی اولین حرف و حدیث‌ها در مورد پیشنهاد «رسمی» مالک اورتون به علی دایی برای حضور در این باشگاه به گوش رسید، تصور می‌شد شهریار تمایلی برای پذیرفتن این پیشنهاد ندارد. او در دوران کاری‌اش به عنوان یک مربی، هرگز از تهران بیرون نرفته بود و به نظر می‌رسید شرایط زندگی او به گونه‌ای است که اجازه حضورش در یک موقعیت راه دور را فراهم نمی‌آورد. برخلاف گمانه‌زنی‌های اولیه اما ظاهرا پاسخ کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال و بهترین گل‌زن فوتبال ملی در تاریخ به این پیشنهاد مثبت بوده است. هرچند که هیچ‌کدام از طرفین این ماجرا، هنوز هیچ جزئیاتی در این خصوص منتشر نکرده‌اند. معلوم نیست شهریار قرار است چه نقشی در این باشگاه داشته باشد.

ممکن است این پیشنهاد برای کار کردن در رده پایه صورت گرفته باشد و از طرفی احتمال حضور دایی در تیم دوم اورتون به عنوان مربی نیز وجود دارد. علاوه بر این، ممکن است شهریار به عنوان یکی از دستیارهای آنچلوتی به نیمکت اورتون ملحق شود. هرچند که این مورد کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد. چراکه مربیان بزرگی مثل کارلتو معمولا یک گروه کاری ثابت دارند و به ندرت افراد تازه‌ای را به این دایره وارد می‌کنند. به هر حال این یک فرصت خیره‌کننده برای فوتبال ایران خواهد بود. دایی بارها تاکید کرده که به فعالیت‌های مدیریتی بی‌علاقه است و دوست دارد به ماجراجویی به عنوان یک مربی ادامه بدهد.

اگر این تجربه برای او مثبت و اثربخش باشد، شاید راه ورود مربیان ایرانی دیگر به فوتبال اروپا نیز باز شود. بدون شک ایرانی بودن مالک باشگاه اورتون، تاثیر قابل توجهی روی این اتفاق گذاشته است. از همان روزی که فرهاد مشیری سهام عمده این باشگاه را خریداری کرد، حرف و حدیث‌های زیادی در مورد انتقال ستاره‌های ایرانی به اورتون شنیده می‌شد اما مشیری حالا به سراغ جذب یک مربی ایرانی برای تیمش رفته است. دایی یک چهره احترام‌آمیز در فوتبال ایران، آسیا و حتی جهان محسوب می‌شود. دستاوردهای او در دوران بازی فوق‌العاده به نظر می‌رسند اما باید پذیرفت که عملکرد او در قامت یک مربی، تا امروز چندان قابل دفاع نبوده است.

تصور می‌شد شهریار تمایلی برای پذیرفتن پیشنهاد «رسمی» مالک اورتون برای حضور در این باشگاه ندارد و شرایط زندگی او به گونه‌ای است که اجازه حضورش در یک موقعیت راه دور را فراهم نمی‌آورد؛ اما برخلاف گمانه‌زنی‌های اولیه، ظاهرا پاسخ کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال به این پیشنهاد مثبت بوده است

او در مجموع نتایج خوبی را به عنوان یک مربی به دست نیاورده و در یک سال و نیم اخیر هم بدون تیم مانده است. اورتون اما فضای متفاوتی را در اختیار شهریار قرار خواهد داد. این فضا می‌تواند یک خلاء بزرگ را برای دایی جبران کند. او در پایان دوران بازی‌اش، هیچ‌وقت فرصت یادگیری مربیگری را به صورت حرفه‌ای نداشت و در سریع‌ترین زمان ممکن، مربیگری را شروع کرد. این عجله بیش از حد بعدها برای این چهره کمی دردسرساز شد. چراکه فرصت فراهم آوردن همه مقدمات لازم را از دایی گرفت.

حالا اما در گودیسون پارک، این مربی می‌تواند دانش مربیگری‌اش را کامل کند و در بازگشت دوباره به فوتبال ایران، حرف‌های به مراتب بیشتری برای گفتن داشته باشد. این یک فرصت استثنایی است که نباید به هیچ قیمتی از دست برود. یک فرصت خوب برای از نو ساخته شدن دایی در قامت یک مربی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج