۱۰۸۳۶۲۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

رونالدوی مدافع حقوق بشر

کریستیانو رونالدو قیافه گول‌زننده‌ای دارد و همه او را به عنوان یک فرد مغرور و خودخواه و پول‌پرست می‌شناسند، اما بار‌ها با کار‌های خیریه و انسان‌دوستانه ثابت کرده که پشت آن ستاره حلبی قلبی از طلا دارد.

روزنامه همشهری: کریستیانو رونالدو قیافه گول‌زننده‌ای دارد و همه او را به عنوان یک فرد مغرور و خودخواه و پول‌پرست می‌شناسند اما بارها با کارهای خیریه و انسان‌دوستانه ثابت کرده که پشت آن ستاره حلبی قلبی از طلا دارد. او اخیرا یک پیشنهاد نان و آب‌دار از عربستان را به‌دلیل رعایت نشدن حقوق بشر در این کشور رد کرده است. سعودی‌ها با پیشنهاد سالی ۶میلیون یورو برای صنعت توریسم کشورشان با این ستاره پرتغالی وارد مذاکره شده بودند که پاسخ منفی گرفتند.

عربستان در سال‌های اخیر اصلاحات فرمایشی و از بالایی را برای مطهر کردن وجهه‌اش در افکار عمومی اعمال کرده که برای نمونه می‌توان به برخی سهل‌گیری‌ها به زنان و اجازه به آنها برای رانندگی یا ورود به ورزشگاه یاد کرد. پس از افتضاحی که سر ترور عجیب خاشقچی به بار آمد، وجهه این کشور نزد جهانیان خراب‌تر از پیش شد و اصلاحات قطره‌چکانی۲ سال اخیر هم هنوز نتوانسته چهره آنها را موجه جلوه دهد. پیشنهاد به کریستیانو در راستای ادامه تلاش برای پاکسازی و بازگشت اعتبار به عربستان سعودی. ریخت‌وپاش چندده میلیون یورویی (۱۱۵میلیون برای ۳ سال) برای کسب میزبانی مسابقات سوپرجام اسپانیا و ایتالیا هم در همین راستا تعبیر می‌شود. عربستانی‌ها می‌خواهند با استفاده از اعتبار و چهره ستاره‌هایی نظیر رونالدو صنعت گردشگری را گسترش دهند و پای خارجی‌ها را به سرزمین‌شان باز کنند.

پس از شنیدن پاسخ رد از رونالدو فعلا مذاکرات با مسی آغاز شده است. مسی سال۲۰۱۹ وقتی برای دیدار دوستانه آرژانتین با برزیل به ریاض سفر کرده بود با ترکی آل شیخ، رئیس هیأت سرگرمی و تفریحات عمومی عربستان و مالک تیم آلمریای اسپانیا دیدار کرده بود. برای همین آنها به توافق با این ستاره آرژانتینی خوشبین‌اند. رونالدو ۸سال پیش هم پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای سفر تبلیغاتی به سرزمین‌های اشغالی و حضور در دیداری نمایشی را رد کرده بود.

او یک‌بار هم در اظهارنظری سیاسی گفته بود اگر پیشنهاد اسرائیل را می‌پذیرفتم هر سال به من توپ طلا می‌دادند! رسانه‌های اسرائیلی ادعا کرده بودند که او ۴بار به‌طور رسمی به این کشور دعوت شده و هر بار آن را رد کرده بود. کریستیانو همان موقع یک‌بار به نوار غزه سفر کرد و در افتتاح پروژه‌های بیمارستانی و جاده‌ای در این منطقه اشغال‌شده با کمک یونیسف شرکت کرد. در شبکه‌های اجتماعی هم بارها به نفرت‌پراکنی علیه رژیم صهیونیستی متهم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد خیاط

      شما کریس رونالدو بزرگ بی نظیر رو با هیچ بازیکنی در دنیا مقایسه نکنید لنگه کریس رونالدو بزرگ بی نظیر دیگه نخواهد امد

    • بدون نام

      بهترین کاملترین و باثباتترین بازیکنه تاریخ کریس رونالدو ی بزرگ

    • بدون نام

      درود برشرفت ابر مرد تاریخ..مرد دوست داشتنی

    • احمد

      کریس دوسداشتنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج