۱۰۸۳۶۴۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نامه وزارت ورزش به فدراسیون جودو پس از تخلف

فدراسیون جودو در حالی اقدام به تغییر خزانه‌دار فدراسیون گرفته است که این جابه‌جایی بدون هماهنگی با رئیس مجمع فدراسیون یعنی وزیر ورزش و جوانان اتفاق افتاده است.

خبرگزاری تسنیم: فدراسیون جودو در حالی اقدام به تغییر خزانه‌دار فدراسیون گرفته است که این جابه‌جایی بدون هماهنگی با رئیس مجمع فدراسیون یعنی وزیر ورزش و جوانان اتفاق افتاده است.

طبق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی در ایران هر گونه تغییر، عزل و نصب در ارکان اصلی فدراسیون‌های ورزشی تنها با پیشنهاد رئیس فدراسیون و موافقت ریاست مجمع فدراسیون‌های ورزشی یا به عبارت بهتر شخص وزیر ورزش و جوانان قابلیت اجرایی خواهد داشت.

این اتفاق اما در فدراسیون جودو رخ نداده و تصمیم به تغییر محمدحسین شیرازیان خزانه‌دار این فدراسیون در آبان ماه سال جاری از سوی رئیس این فدراسیون بدون هماهنگی، مشورت و دریافت مجوز از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است.

در اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی و طبق تبصره سه ماده ۱۰ تاکید شده که قبول عزل و استعفای دبیر، نایب رئیس، خزانه‌دار و کارشناس خبره تنها با پیشنهاد رئیس فدراسیون و موافقت وزیر ورزش و جوانان به عنوان رئیس مجمع اتفاق خواهد افتاد و طبق پیگیری خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم این تغییر در فدراسیون جودو بدون دریافت مجوز یا حتی اطلاع از سوی مسئولان وزارت ورزش و جوانان بوده است.

فدراسیون جودو با انتخاب سرپرست برای پست خزانه‌داری بازهم همان اشتباه را تکرار کرده و بدون هماهنگی با رئیس مجمع، دوباره خزانه‌دار انتخاب کرده است.

اتفاقی که به نظر می‌رسد با توجه به عدم اطلاع مسئولان وزارت ورزش و جوانان، یک تخلف از سوی مسئولان فدراسیون جودو بوده و وزارت ورزش نیز در نامه‌ای که به فدراسیون‌های ورزشی از جمله جودو فرستاده، بار دیگر تاکید کرده که تغییرات در اعضای هیئت رئیسه باید با پیشنهاد رئیس فدراسیون و موافقت رئیس مجمع باشد. باید دید فدراسیون جودو پس از دریافت این نامه به تخلف روی داده چه عکس‌العملی نشان خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جودوی تعلیق شده!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج