جاباما
۱۰۸۳۷۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

موتورسیکلتی از استخوان حیوانات!

درون این موتورسیکلت ها از استخوان گاو، جمجمه تمساح، بز، گرگ و بسیاری حیوان دیگر استفاده شده است. همه مجسمه ها در اندازه واقعی و از روی نمونه های موجود ساخته شده اند.

باشگاه خبرنگاران: اگر به شما پیشنهاد دهند که موتورسیکلتی با قیمت ۱۶۵ میلیون تومان یا ۵۵ هزار دلار خریداری کنید که حتی راه هم نمی رود، چه عکس العملی خواهید داشت؟ این موتور سیکلت ها بسیار شیک و زیبا و منحصر به فرد هستند اما تنها برای تزئین به کار می روند.

"رسه مور" هنرمند آمریکایی است که موتورسیکلت هایی ر ااز جنس استخوان حیوانات می سازد. او تمام قطعات این موتورسیکلت ها را از بدن یک حیوان خارج کرده است و با کنار هم قرار دادن آن ها توانسته است به مجسمه های جالب و در اندازه واقعی برسد که قیمتی برابر با ۵۵ هزار دلار، معادل با ۱۶۵ میلیون تومان دارند.

درون این موتورسیکلت ها از استخوان گاو، جمجمه تمساح، بز، گرگ و بسیاری حیوان دیگر استفاده شده است. همه مجسمه ها در اندازه واقعی و از روی نمونه های موجود ساخته شده اند. این هنرمند به گونه ای هوشمندانه اسم این موتورها را که چرخشان از جنس استخوان گاو است "Cowasaki" گذاشته است.

رسه می گوید بیش از یک سال از زمان خود را صرف جمع کردن استخوان ها از نقاط مختلف دنیا کرده است. این هنرمند ۶۵ ساله به غیر از موتور سیکلت وسیله های جالب دیگری هم ساخته است که از میان آن ها می توان به بالگرد یا مجسمه شبیه ساز دایناسورها اشاره کرد.

مور اعتقاد دارد هیچ چیز در زندگی او عادی نیست و همیشه به دنبال آن است تا راهی برای فرار از زندگی یکنواخت پیدا کند. او در اوایل دهه ۹۰ بود که برای اولین بار به صرافت درست کردن یک موتورسیکلت استخوانی افتاد و در طول این مدت نیز به هدفش رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      خیلی جالب و با حال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج