جاباما
۱۰۸۳۷۵۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آل‌کثیر: امیدوارم پایم به گلزنی باز شود

مهاجم تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: دوست دارم اول به تیم کمک کنم، با این حال امیدوارم هر چه زودتر پایم به گلزنی باز شود.

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: دوست دارم اول به تیم کمک کنم، با این حال امیدوارم هر چه زودتر پایم به گلزنی باز شود.

علی آل‌کثیر در خصوص شرایط فعلی صنعت‌نفت در آستانه بازی با سپاهان گفت: خدا را شکر در شرایط خیلی خوبی قرار داریم و خوشبختانه تا اینجای کار هم نتایج خوبی گرفته‌ایم. حالا هم با روحیه و انگیزه بالا به بازی با سپاهان فکر می‌کنیم که برای ما یک بازی مهم محسوب می‌شود. تمام هدف ما این است که ۳ امتیاز این بازی خانگی را بگیریم.

وی در خصوص اینکه آیا آنها موفق به شکست دادن سپاهان خواهند شد، عنوان کرد: سپاهان تیم بسیار خوبی است و بازی ساده‌ای در پیش نخواهیم داشت. کادر فنی ما به‌خوبی آنها را آنالیز کرده‌اند و قدرت این را داریم که در زمین خودمان سپاهان را شکست دهیم. شناخت خوبی از سپاهان داریم و امیدوارم برنده بازی فردا ما باشیم.

آل‌کثیر در پاسخ به این پرسش که «آیا صنعت‌نفت می‌تواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند؟» اظهار داشت: همه بازیکنان هم‌قسم شدیم تا برای کسب سهمیه آسیا یا قهرمانی تلاش کنیم و نهایت تلاش‌مان را با کار خواهیم گرفت تا هواداران صنعت‌نفت و مردم آبادان را خوشحال کنیم. امسال تیم خوبی داریم. با این حال کمی مشکل مالی داریم که امیدوارم مسئولان باشگاه این مشکل را برطرف کنند.

وی در خصوص عملکرد خودش در لیگ امسال خاطرنشان کرد:‌ هنوز این فرصت را پیدا نکرده‌ام که خودم را زیاد نشان بدهم اما در ۲ بازی ۲ پاس گل دادم و تلاش می‌کنم که گل هم بزنم. دوست دارم اول به تیم کمک کنم ، با این حال امیدوارم هر چه زودتر پایم به گلزنی باز شود. در تیم ما بازیکنان باکیفیتی حضور دارند و همیشه کار سرمربی برای انتخاب ترکیب اصلی سخت است. امیدوارم نتایج خوب ما تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دختر پرسپولیسی

      انشالله چرا که نه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج