جاباما
۱۰۸۳۸۵۲
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

احتمال خروج «چپ، راست» از جشنواره فیلم فجر

کمدی سیاسی «چپ، راست» ساخته حامد محمدی به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی نیز به دلیل موارد زیاد و قابل توجه اصلاحیه برای اخذ پروانه نمایش دچار مشکل شده و علیرغم مدت‌ها پیگیری سازندگان، وضعیت آن همچنان نامشخص است.

فیلم نیوز: در حالی که در چند روز گذشته از میان فیلم‌های پذیرفته شده در جشنواره فجر، دو فیلم «قاتل و وحشی» و «شیشلیک» به ممیزی خوردند، کمدی سیاسی «چپ، راست» ساخته حامد محمدی به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی نیز به دلیل موارد زیاد و قابل توجه اصلاحیه برای اخذ پروانه نمایش دچار مشکل شده و علیرغم مدت‌ها پیگیری سازندگان، وضعیت آن همچنان نامشخص است.

احتمال خروج «چپ، راست» از جشنواره فیلم فجر
باتوجه به تصاویر منتشر شده از فیلم و شنیده‌ها درباره قصه «چپ، راست» به نظر می‌رسد نگاه این فیلم به تقابل جناح‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب، نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری و حساسیت‌های پیرامون آن، دلیل تعلل شورا پروانه نمایش برای صدور پروانه این فیلم باشد. چنانچه در چند روز آینده سازندگان «چپ، راست» نتوانند با شورای پروانه نمایش به تعامل برسند این فیلم از جشنواره فجر خارج می‌شود.

پیش از این «مارمولک» به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و فیلم‌سینمایی «اکسیدان» دیگر ساخته حامد محمدی از جمله آثار کمدی بودند که در زمان اکران خود با حواشی و اعتراضات مختلفی رو به رو شدند.

در «چپ، راست» رامبد جوان، پیمان قاسمخانی، ویشکا آسایش، سارا بهرامی با حضور سروش صحت، ستاره اسکندری، مونا فرجاد، تینو صالحی و محمدرضا مالکی ایفای نقش می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج