جاباما
۱۰۸۳۹۳۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

امام‌جمعه قزوین: کرونا نقش فتنه را بازی می‌کند

امام جمعه قزوین گفت: ویروس کرونا نباید بهانه‌ای برای برگزار نشدن مراسم‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر شود بلکه این برنامه‌ها باید با توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دستورات ستاد کرونا برگزار شود. وی اظهار داشت: کرونا امروز نقش یک فتنه را ایفا می‌کند چراکه از یک سو عامل بیماری برای مردم ما شده و از سوی دیگر در ابعاد مختلف درحال فتنه گری است

ایرنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: ویروس کرونا نباید بهانه‌ای برای برگزار نشدن مراسم‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر شود بلکه این برنامه‌ها باید با توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دستورات ستاد کرونا برگزار شود.

حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در ستاد بزرگداشت دهه فجر با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل های در دوره شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در این ایام باید مراقبت کنیم که برگزاری هر اجتماع و بزرگداشتی با رعایت مسائل بهداشتی انجام بگیرد و در عین حال نباید کرونا بهانه ای شود که حتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچ مراسمی برگزار نشود.

امام جمعه قزوین اذعان کرد: درخواست ما از ستاد کرونا این است که سختگیری‌های غیر لازم برای برگزاری شعائر دینی و انقلابی صورت نگیرد چرا که مردم به خوبی متوجه این موضوعات خواهند شد و بسیار به جاست که با تصمیم گیری خوب و هوشمندانه از ایجاد تضاد و دوگانگی در جامعه جلوگیری کنیم تا در شرایط کرونایی و با رعایت تمام مسائل بتوانیم شعائر دینی و انقلابی خود را بجا بیاوریم.

امام‌جمعه قزوین: کرونا نقش فتنه را بازی می‌کند

وی اظهار داشت: کرونا امروز نقش یک فتنه را ایفا می‌کند چراکه از یک سو عامل بیماری برای مردم ما شده و از سوی دیگر در ابعاد مختلف درحال فتنه گری است، بنابراین باید با نگاه هوشمندانه و بصیرت مندانه در میدان مدیریت این فتنه قرار بگیریم.

این مسوول اضافه کرد: انقلاب اسلامی، کشتی نجات از ظلم، تحقیر، نفوذ اجانب، نابودی فرهنگ کهن ایران و بی حرمتی به شعائر دینی بود و به لطف الهی توانست با عبور از تمام خطرات و تلاطم‌ها به آرامش و اقتدار برسد.

امام‌ جمعه قزوین افزود: امروز به لطف الهی این کشتی انقلاب هم خودش صاحب آرامش و سکینه شده و هم کشورهای همجوار به لطف این کشتی دارای امنیت و ثبات هستند و شر داعش از ام القرای ایران اسلامی ریشه کن شد و به دنبال آن طرح خروج امریکا از منطقه از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح و درحال اجراست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی «شجره طیبه» است، ادامه داد: این شجره طیبه در هر برهه ای میوه متناسب با آن دوره را می‌دهد و هر روز شاهد میوه‌های پربارتر و شیرین‌تر آن در کل جهان هستیم، میوه این درخت فراتر از مرزهای میهن اسلامی بوده و در یمن و لبنان و غزه، تبدیل محرومان و مظلومان به قدرت منطقه بوده و در کشور سوریه و عراق نیز رهایی از شر داعش بوده است.

حجت الاسلام عابدینی یادآور شد: در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ درواقع انقلاب شروع شد و جریان مقاومت شکل گرفت و این انقلاب باید زمینه ساز ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) شود چراکه این موضوع جزو آرمان‌ها و چشم اندازهای این انقلاب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج