۱۰۸۳۹۶۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اتلتیکو مادرید صدرنشینی خود را تثبیت کرد

اتلتیکو مادرید در هفته‌ی بیستم لالیگا همچنان به روند بی نظیر خود ادامه داد و موفق شد در ورزشگاه واندا متروپولیتانو با نتیجه‌ی سه بر یک تیم سر سخت والنسیا را شکست دهد تا همچنان صدرنشین باقی مانده و جایگاه خود را تثبیت نماید.

فوتبالی: اتلتیکو مادرید در هفته‌ی بیستم لالیگا همچنان به روند بی نظیر خود ادامه داد و موفق شد در ورزشگاه واندا متروپولیتانو با نتیجه‌ی سه بر یک تیم سر سخت والنسیا را شکست دهد تا همچنان صدرنشین باقی مانده و جایگاه خود را تثبیت نماید.

اتلتیکو مادرید صدرنشینی خود را تثبیت کرد

به نظر می‌رسد که رسیدن به اتلتیکو مادرید کار بسیار دشواری باشد و اگر اتفاق غیر منتظره‌ای رخ ندهد و همین روند ادامه داشته باشد، اتلتیکو مادرید به زودی قهرمان لالیگا خواهد شد.

باید در نظر داشت که شاگردان سیمئونه بازی های کمتری هم نسبت به رئال مادرید و بارسلونا انجام داده‌اند و با این وجود همچنان صدر نشین لیگ فوتبال اسپانیا هستند.

در این بازی اتلتیکو مادرید ابتدا از حریف خود عقب افتاد اما در نهایت توانست بازی را در دست گرفته و نتیجه را به نفع خود تغییر دهد.

در ابتدا اوروس راچیچ در دقیقه 11 دروازه اتلتیکو مادرید را با شوتی از راه دور و به زیبای هر چه تمام تر گشود اما در ادامه‌ی کار ژائو فلیکس در دقیقه 23، لوئیس سوارز در دقیقه 54 و آنخل کوره آ در دقیقه 72 دروازه خفاش ها را باز کردند تا سه امتیاز دیگر به حساب اتلتیکو مادرید واریز شود و جای آن ها در صدر لالیگا بیش از پیش تثبیت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج