جاباما
۱۰۸۴۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

یحیی بی‌دفاع به آلومینیوم رسید

امروز با برگزاری ۳ بازی پرونده هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر کشور بسته می‌شود و با توجه به شرایط جدول، احتمالا در پایان بازی‌های امروز باید شاهد تغییراتی در جدول رده‌بندی باشیم. با این مقدمه کوتاه به سراغ بازی‌های امروز می‌رویم.

روزنامه خراسان: امروز با برگزاری ۳ بازی پرونده هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر کشور بسته می‌شود و با توجه به شرایط جدول، احتمالا در پایان بازی‌های امروز باید شاهد تغییراتی در جدول رده‌بندی باشیم. با این مقدمه کوتاه به سراغ بازی‌های امروز می‌رویم.

آلومینیوم - پرسپولیس؛ ساعت 15:00

اولین میزبانی آلومینیوم اراک در لیگ برتر مقابل یکی از تیم‌های بزرگ پایتخت با حاشیه و جنجال آغاز شد و رئیس هیئت دوومیدانی استان مرکزی اعلام کرد این تیم به‌دلیل بدهی و عدم پرداخت اجاره ورزشگاه، باید به‌دنبال یک ورزشگاه دیگر برای میزبانی از سرخ‌ها باشد اما درنهایت این مشکل حل شد و به این‌ترتیب بازی تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس طبق برنامه قبلی امروز برگزار می‌شود. تیم آلومینیوم برای این بازی همه بازیکنان خود را در اختیار دارد و تنها غایب آن‌ها محسن ربیع‌خواه بازیکن مصدوم هفته‌های گذشته این تیم است که به نظر می‌رسد فعلا باید مدت زیادی دور از میادین باشد تا بهبود‌ پیدا کند. با توجه به شرایط تیم آلومینیوم در جدول، امتیاز این بازی برای اراکی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، از این‌رو برای دوری از ایجاد هرگونه حاشیه اعضای تیم را ممنوع‌المصاحبه کرده‌اند تا در آرامش به مصاف تیم پرسپولیس بروند.

در سوی مقابل پرسپولیس هم برای اضافه شدن به کورس قهرمانی به ۳ امتیاز بازی امروز نیاز مبرم دارد. هفته گذشته پرسپولیس بعد از ۴ مساوی متوالی مقابل فولاد‌خوزستان پیروز شد تا دوباره در قواره یک مدعی حاضر شود. سرخ‌پوشان تهرانی اگر بتوانند آلومینیوم اراک را شکست بدهند، ممکن است تا رده چهارم جدول صعود کنند، البته با ۲ مسابقه کمتر و این به‌معنای حضور رسمی سرخ‌ها در جمع مدعیان قهرمانی در نیم‌فصل خواهد بود. پرسپولیس با ۵ گل خورده مستحکم‌ترین خط دفاع لیگ برتر را دارد اما در بازی امروز این تیم ۲ ‌مدافع اصلی خود را در اختیار ندارد. سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان به‌خاطر مصدومیت و محرومیت مقابل آلومینیوم غایب خواهند بود و همه منتظرند تا ببینند یحیی گل‌محمدی از چه بازیکنانی در قلب خط دفاعی خود استفاده خواهد کرد. باتوجه به این‌که تیم‌های‌ رسول خطیبی‌ سختکوش و جنگنده هستند، بنابراین پرسپولیس کار سختی در اراک خواهد داشت. ‌

ماشین‌سازی- فولاد؛ ساعت‌15:00

ماشین‌سازی برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند. این تیم قعرنشین هنوز بردی در لیگ برتر نداشته و با ۶ گل زده ضعیف‌ترین خط حمله و با ۱۷ گل خورده بدترین خط دفاع لیگ را دارد. فولاد‌خوزستان هم در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارد و مطمئنا نکونام دوست دارد با برد مقابل تیم قعرنشین دوباره تیمش را به کورس برگرداند.

نفت آبادان - سپاهان؛ ساعت ۱۶:۰۰

مسلما نگاه همه استقلالی‌ها به نبرد حساس در آبادان خواهد بود؛ دیداری که نتیجه آن مشخص می‌کند که استقلال به عنوان تیم صدرنشین پا به هفته سیزدهم خواهد گذاشت یا باید به عنوان تیم دوم‌ هفته جدید را آغاز کند؟ نفت‌آبادان را می‌توان شگفتی لیگ برتر بیستم نامید، تیمی که فعلا روی پله دوم ایستاده و با پیروزی در بازی امروز می‌تواند به صدر جدول برگردد. البته برای رسیدن به این هدف زردهای آبادان کار آسانی نخواهند داشت و باید سپاهانی را شکست دهند که پرمهره است و به روزهای خوب خودش هم برگشته است. نبرد سپاهان و نفت ۶ امتیازی است. نفت اگر برنده شود، دوباره به صدر جدول بازخواهد گشت و سپاهان در صورت پیروزی یک پله صعود می‌کند و جانشین نفت در رده دوم خواهد شد.

امروز

آلومینیوم اراک- پرسپولیس
ماشین‌سازی تبریز- فولاد‌خوزستان
صنعت‌نفت آبادان - سپاهان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      دولت،وزیر،صداوسیما(میثاقیان آدم‌فروش)داوران،کمیته ان ضباطی و۸۰ میلیون ایرانی(خخخخخخه)حامی شوند!

      پاسخ ها

      • پورکاوه

        سنگ پای قزوین نرم خواهد شد ازین رویی که تو داری،کیسه کش.

      • خشم

        ب امیدبردپرسپولیس ماشین صنعت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج