۱۰۸۴۰۸۲
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

چند پیشنهاد برای یک آخر هفته فرهنگی

این نهمین بسته‌ی پیشنهاد‌های فرهنگی و هنری ما برای تعطیلات آخر هفته‌ی شماست.

برترین‌ها: در اینجا چند پیشنهاد فرهنگی برای شما داریم برگرفته از صفحه اینستاگرام «جعبه»، این نهمین بسته‌ی پیشنهاد‌های فرهنگی و هنری ما برای تعطیلات آخر هفته‌ی شماست. بسته‌هایی پر از پیشنهاد فیلم، کتاب، پادکست و ...
یک مینی سریال / وانداویژن
چند پیشنهاد برای یک آخر هفته فرهنگی
ساخت مینی سریال سیتکام (کمدی موقعیت) براساس دوشخصیت ابر قهرمان این قدر کنجکاوی برانگیز هست که لازم نباشد برای دنبال کردنش، فقط از علاقه‌مندان دنیای مارول باشید. حالا اگر «واندا ماکسیوف» و «ویژن» را از سری فیلم «انتقام جویان» هم بشناسید که چه بهتر. این دو ابر قهرمان می‌خواهند مدتی در گوشه‌ی دنجی دور از قدرت‌های ماروایی‌شان با هم زندگی کنند، ولی خب ماجرا به این سادگی‌ها نیست.
یک فیلم / News of the world
چند پیشنهاد برای یک آخر هفته فرهنگی
اگر وسترن خونتان پایین آمده با این فیلم جدید آقای تام هنکس کمی تجدید قوا کنید. داستان فیلم درباره‌ی کهنه سربازی است که بعد از جنگ داخلی آمریکا، ایالت به ایالت سفر می‌کند و برای مردم از اتفاقی که در جهان رخ داده، قصه می‌گوید. اما سر راهش به ماموریتی سخت بر می‌خورد: برگرداندن دختری از دست قبیله‌ای سرخپوست پیش خانواده‌اش. کارگردان فیلم پل گرین گرس است که او را با سری «بورن» به یاد داریم.
یک پادکست / رادیو نیست
چند پیشنهاد برای یک آخر هفته فرهنگی
تولید کنندگان «رادیو نیست» در شانزدهمین اپیزود این پادکست، سراغ«خاک سفید» رفته‌اند، محله‌ای که تصور خیلی از ما از آن، براساس نوشته‌های صفحات اجتماعی روزنامه‌ها شکل گرفته. در این قسمت پادکست می‌توانید روایت های دست اولی از ساکنان این محله‌ی شمال شرق تهران، محله‌ی غربت و داستان تخلیه و تخریب آن را بشنوید.
یک کتاب/ کلیسای جامع و چند داستان دیگر
چند پیشنهاد برای یک آخر هفته فرهنگی
داستان کوتاه کارو برش‌هایی از زندگی روزمره هستند. برش‌هایی ساده و آن قدر آشنا که بعد از خواندن‌شان ممکن است یاد تجربه‌های روزمره‌ی خودمان بیفتیم. کارور بزرگ، اما در همین برش‌ها، دست روی وجهی پنهان از اعمال روزمره‌مان می‌گذارد و خواننده را به فکر فرو می‌برد. این کتاب، مجموعه‌ای از بهترین داستان‌های کارور را کنار هم گذاشته است.
یک مستند/ قصه بولوار
چند پیشنهاد برای یک آخر هفته فرهنگی
اگر به تاریخ علاقه دارید، تماشای مستند «قصه‌ی بولوار» را از دست ندهید. مستندی از داود اشرفی که سرگذشت بلوار کشاورز، یکی از معروف‌ترین خیابان‌های تهران را روایت می‌کند. خیابانی که در سال ۱۳۳۹ ساخته شد و به مناسبت سفر ملکه‌ی انگلستان به تهران، «بولوار الیزابت» نام گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پنجشنبه تااخر شب جون بکنی برای یک لقمه نان. جمعه هم نصف روز کار کنی که شنبه گشنه نمونی. آخر هفته هفتاد درصد ایرانی ویرانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج