جاباما
۱۰۸۴۰۹۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تعداد سینما‌های مردمی «فجر ۳۹» افزایش می‌یابد

دبیر انجمن سینماداران بیان کرد سینماهای مردمی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر نسبت به دوره‌های گذشته افزایش پیدا می‌کند.

خبرگزاری مهر: دبیر انجمن سینماداران بیان کرد سینماهای مردمی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر نسبت به دوره‌های گذشته افزایش پیدا می‌کند.
تعداد سینما‌های مردمی «فجر ۳۹» افزایش می‌یابد
محمدرضا صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران در گفتگو با ما درباره سینماهایی که در بخش مردمی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارند، گفت: سازمان سینمایی به تازگی اعلام کرده است که بخش مردمی این دوره از جشنواره فیلم فجر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، ما نیز بر همین اساس برنامه‌هایی را برای برگزاری این بخش آماده کرده‌ایم.
وی بیان کرد: البته با توجه به جلساتی که با دست‌اندرکاران جشنواره و سازمان سینمایی داشتیم این پیش‌بینی را می‌کردیم که بخش مردمی جشنواره فیلم فجر با بهتر شدن شرایط کرونا برگزار شود.
دبیر انجمن سینماداران ادامه داد: با توجه به اینکه هر سالنی با قابلیت یک سوم در هر سانس در طول برگزاری جشنواره، فیلم نمایش می‌دهد، تعداد سالن‌های مردمی بیشتر می‌شود. بر همین اساس قرار است تمام سالن‌های مدرن و سینماهای ممتازی که به روز هستند و صدا، تصویر و صندلی‌های خوبی دارند، در جشنواره فیلم فجر نمایش فیلم داشته باشند.
وی تاکید کرد: تمام سالن‌ها سینمایی که در این دوره از جشنواره فیلم فجر حضور دارند، بیشتر از گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، همچنین اعلام شده است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا ساعت ۸ نمایش فیلم‌ها در سینماهای مردمی تمام شود تا مخاطب تا ساعت منع تردد بتوانند به خانه‌های خود بازگردند.
دبیر انجمن سینماداران توضیح داد: همچنین مابین سانس‌ها حتماً سالن‌ها و صندلی‌ها ضدعفونی می‌شود تا مشکلی برای حضور مخاطبان در سالن‌های سینما وجود نداشته باشد.
وی ادامه داد: امسال اصلاً بلیت فروشی در سالن‌های سینما وجود ندارد و مخاطبان می‌توانند بلیت فیلم‌های مورد علاقه خود را از طریق پلتفورم هایی که اعلام می‌شود، خریداری کنند.
صابری در پایان درباره پرداخت بدهی سینماها به صاحبان فیلم‌ها گفت: خوشبختانه سازمان سینمایی وام‌های مورد نظر را به سینماداران پرداخت کرده است و سینماداران نیز بلافاصله هزینه نمایش فیلم‌ها طی یک سال گذشته را به صاحبان فیلم‌ها پرداخت کردند. به عنوان سخنگوی انجمن سینماداران ضمن عذرخواهی از صاحبان فیلم‌ها که پرداخت‌شان با تاخیر صورت گرفت، تاکید می‌کنم که چک‌های مورد نظر از سوی سینماداران پرداخت شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج