جاباما
۱۰۸۴۱۲۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واسعی: کسانی که محرومم کردند راحت می‌خوابند؟

هافبک محروم تراکتور از شرایطی که در آن گرفتار شده گلایه دارد و ابراز امیدواری می‌کند مدیران تیم به او توجه بیشتری داشته باشند.

ورزش سه: هافبک محروم تراکتور از شرایطی که در آن گرفتار شده گلایه دارد و ابراز امیدواری می‌کند مدیران تیم به او توجه بیشتری داشته باشند.

سعید واسعی، هافبک تراکتور که با فسخ قرارداد با پیکان به این تیم پیوسته، با محرومیت چهارماهه مواجه شده است و اکنون نزدیک به دو ماه دوری از میادین را تجربه می‌کند.

او در ابتدای صحبت‌هایش برد تراکتور برابر گل گهر را به هواداران و بازیکنان تیمش تبریک می‌گوید: برد خوب تراکتور را تبریک می‌گویم و من هم به اندازه بازیکنان حاضر در زمین خوشحال بودم چرا که تراکتور را تیم خودم می‌دانم و از این نتیجه خوب و خوشحالی هواداران تیم خوشحالم و امیدوارم تیم تراکتور همیشه در تمام بازی‌ها موفق باشد.

وی در مورد آخرین وضعیتش گفت: حدود ۵۰ روز است که از محرومیت من می‌گذرد ولی هیچکس از باشگاه پیگیر کارهای من نبوده و اصلا انگار نه انگار که من بازیکن تراکتور هستم. من واقعاً در تمام این مدت تنها بودم و به تنهایی کارهای پیگیری محرومیتم و اعتراض به رای صادر شده را انجام دادم.

هافبک محروم تراکتور در مورد دیدار با مسئولان باشگاه هم توضیح داد: چند بار قرار بود به دیدن مسئولان باشگاه بروم ولی هر بار به دلیل و بهانه‌ای با این موضوع موافقت نکردند و جلسه‌ انجام نشد تا حرف‌هایم را بزنم و پاسخ بگیرم و واقعا دلیل این رفتارها را از مسئولان محترم و عزیز تراکتور نمی‌دانم. حتی بحث فسخ قرارداد هم که پیش آمده بود نمی‌دانم چه شد و کاش اقلا تکلیف من را روشن می‌کردند و اگر من را نمی‌خواهند هم بگویند تا تکلیفم را هرچه زودتر بدانم.

واسعی در پایان گفت: اگر حکم عادلانه‌ای صادر نشود و من به حقم نرسم حتما این پرونده را به CAS خواهم برد و تا آخر پیگیر گرفتن حقم هستم‌. امیدوارم آنهایی که باعث شدند حق من ضایع شود و بی‌دلیل در اوج دوران فوتبالم از بازی کردن محروم باشم شب راحت بخوابند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج