۱۰۸۴۱۳۵
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

سیلی خوردن سرباز، نتیجه هتاکی به روحانی است

احمد حسینی در یادداشتی در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آن سیلی که نمایندمجلس به صورت یک سرباز زحمتکش زد یک ضربه معمولی نبود بلکه ســیلی ســختی به گوش مردم ایران بود.

احمد حسینی در یادداشتی در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آن سیلی که نمایندمجلس به صورت یک سرباز زحمتکش زد یک ضربه معمولی نبود بلکه ســیلی ســختی به گوش مردم ایران بود.

این صدای چندش‌آور تفرعن و قدرت بی‌نظارت و افسارگسیخته‌ای است که این روزها نه‌تنها از سبزواری که مهد دلیران و پاکان و سربداران بوده است به گوش می‌رسد، بلکه اخبار متعددی از اینگونه رفتارها در عرصه‌های دیگری نیز شنیده می‌شود، از هتاکی برخی دیگر از نمایندگان قوه مقننه گرفته تا پخش مستقیم سخنان یک عمامه بسر در حال فحاشی و تهمت زدن به رئیس‌جمهور مملکت که او هم در همین لباس است از رسانه ملی و نمونه‌های تاسف‌بار دیگر.

واقعا انسان درمانده می‌شود از این همه نوشتن و نشنیدن! آیا کسی نیست که بر سر این بداخلاقی‌ها فریاد اعتراض و شلاق تادیب بلند کند، تا ملت بداند حداقل یک مدافع تمام‌کننده دارد که قادر است از حقوق و مظلومیت آنها حمایت کند نه اینکه احساس بی‌پناهی و به حال خود واگذار شدن بنماید و با کمال تاسف باید برای چندمین‌بار هشدار داد که رفتار و ادبیات و روش جدید و مغایر با ارزش‌های انقلاب و بی‌سابقه‌ای که مدیریت مجلس و برخی نمایندگان آن در پیش گرفته‌اند و نقشه راهی که برای انتخابات ریاست جمهوری دارند در صورتی که پالایش و اصلاح فوری نگردد می‌تواند الگوی یک رویکرد بداخلاقی حاکمیتی شود و دورنمای آینده سیاسی و اخلاقی کشور را بسیار تیره جلوه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر مقامی اگر به سرباز توهین کند باید به اشد مجازات برسد چون سرباز یک انسان شریف است که از جان و مال و وقت خود گذشته برای یک خدمت مفتی که برای دولت انجام بدهد . آیا یک آدم عادی چنین کاری انجام میدهد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر سرباز مقصر باشه چی نمیشه یک طرفه قضاوت کرد

    • هموطن

      طبق قانون سرباز برابر مقررات رفتار کرده ونماینده حق ورود به خط ویژه را نداشته باید نماینده به اشد مجازات برسه

    • بدون نام

      بجای اینکه دست سرباز وظیفه شناس را ببوسد سیلی نثارش می کند جنبه نداشته وخدا را بنده نیست وبه دروعگویی هم افتاده وقت نداریم از مجلس بیرونش کنید تا نماینده ها درس اخلاق بگیرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج