۱۰۸۴۱۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ملی‌پوش کشتی: متاهلم و بیکار!

دارنده مدال‌های طلای آسیا و برنز بازی‌های آسیایی از بی توجهی مسئولان نسبت به وضعیت قهرمانان کشتی گلایه کرد.

خبرگزاری ایسنا: دارنده مدال‌های طلای آسیا و برنز بازی‌های آسیایی از بی توجهی مسئولان نسبت به وضعیت قهرمانان کشتی گلایه کرد.

رضا اطری، ملی‌پوش کشتی با گلایه از بی توجهی مسئولان نسبت به وضعیت قهرمانان کشتی گفت: خدا را شکر بعد از عمل جراحی مینیسک پایم که حدود یک ماه قبل از رقابت های انتخابی انجام شد، به شرایط خوب بدنی بازگشته ام. تمرینات خوب و پرفشاری را زیر نظر کادر فنی در اردوهای تیم ملی انجام می دهیم و وارد فاز تمرینات المپیکی شده ایم.

دارنده مدال طلای آسیا در مورد شرایطش در وزن ۵۷ کیلوگرم تصریح کرد: انگیزه بسیار خوبی برای کار کردن دارم، با همین انگیزه یک ماه پس از عمل جراحی پایم و بدون آمادگی جسمانی و تمرینات کافی در انتخابی حضور یافتم تا شانس حضور در المپیک را داشته باشم. هم اکنون پس از برگزاری ۲ مرحله اردو، وضعیت جسمانی و فنی خوب است و پیشرفت زیادی کرده ام.

دارنده سهمیه المپیک توکیو در مورد حضورش در این مسابقات گفت: ابتدا باید بگویم پیراهن تیم ملی حق شخصی کسی نیست و باید برای به دست آوردن آن تلاش کرد. کسی می تواند این پیراهن را بپوشد که تمامی حریفان خود را از پیش رو برداشته باشد و حرفی برای گفتن باقی نگذاشته باشد. من تابع تصمیم کادر فنی هستم و هرجایی که صلاح بدانند به میدان می روم. به عنوان سرباز این کشور فشار تمرینات و حضور در شرایط قرنطینه را تحمل می کنیم و وظیفه ماست که برای اهتزاز پرچم کشورمان در المپیک بجنگیم.

اطری با بیان اینکه هدفش تنها کسب مدال در المپیک است گفت: مشکلی برای برگزاری انتخابی ندارم چرا که هدفم کسب مدال است و سه سال است که شرایط سخت تمرینات را تحمل می کنم که به مدال دست یابم. به عشق کشتی، به عشق ورزش و به عشق مردم کشورم تمرین می کنم و فشارها را تحمل می کنم تا ملت ایران را شاد کنم و این انگیزه درونی من است. وضعیت بدنی ام خوب شده و بهترین تمریناتم را بهتر از سال های قبل و با انگیزه تر انجام می دهم، ۳ سال رفته ام و نتیجه نگرفتم و امسال سال المپیک است و مطمئن باشید کم نمی گذارم و با تمام وجود و هرچه از خود دارم می گذارم تا به مدال برسم.

آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم در مورد شرایط و امکانات اردویی گفت: وضعیت تغذیه و اسکان در اردوهای تیم ملی نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و جا دارد از مسئولان فدراسیون که واقعا برای کشتی و کشتی گیران کار می کنند، قدردانی کنم. البته هرچقدر هم که شرایط خوب باشد، باز هم دغدغه هایی وجود دارد که ذهن ورزشکاران درگیر خود کند و باعث شود نتوانند آنطور که باید تمرینات خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تمام وقت ما در اردوهای تیم ملی می گذرد و شغلی نداریم، اگر وضعیت حقوقی ما مشخص شود و یا اینکه در جایی استخدام شویم خیلی خوب است تا دیگر دغدغه ای در هنگام تمرین کردن نداشته باشیم. من متأهل هستم اما نه درآمد دارم و نه بیمه، با خرج پدرم زندگی ام می چرخد و جای تعجب است با اینکه لیسانس و مدال بازی های آسیایی را دارم و شامل قانون استخدام قهرمانان نیز می شوم اما شرایط استخدامم فراهم نمی شود. از مسئولان می خواهم که پیگیر شغل قهرمانان باشند تا ما نیز بدون دغدغه به تمرینات خود بپردازیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این چند وقت اخیر کشتی بیشتر دیده شده و مسئولان فدراسیون نیز واقعا برای کشتی کار می کنند اما یک چیز درونی در کشتی‌گیران است که اعتماد به نفس آن ها را پایین می آورد و آن نیز مشکلات و دغدغه های این قشر زحمتکش و پرتلاش است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج