جاباما
۱۰۸۴۲۱۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مری ترامپ: می‌خواهم نام خانوادگی‌ام را تغییر دهم

مری ترامپ برادرزاده ۵۵ ساله دونالد ترامپ می گوید حاضر به تغییر دادن نام خانوادگی خود است تا همه ارتباطاتش با عمویش را قطع کند و همزمان با بالا گرفتن شایعاتی در خصوص "لحظه شماری" ملانیا ترامپ برای طلاق گرفتن از این رئیس جمهور سابق، ادعا می‌کند که عموی او "صمیمیت یا عاطفه" را نمی‌فهمد.

ایسنا نوشت: مری ترامپ برادرزاده ۵۵ ساله دونالد ترامپ می گوید حاضر به تغییر دادن نام خانوادگی خود است تا همه ارتباطاتش با عمویش را قطع کند و همزمان با بالا گرفتن شایعاتی در خصوص "لحظه شماری" ملانیا ترامپ برای طلاق گرفتن از این رئیس جمهور سابق، ادعا می‌کند که عموی او "صمیمیت یا عاطفه" را نمی‌فهمد.

به گزارش دیلی میل، مری ترامپ که روانشناس است فاش کرد که چطور او مساله تغییر دادن نام خانوادگی خود را به منظور قطع تمامی ارتباطات با عمویش بعد از آنکه او در دوران ریاست جمهوری خود آسیبی "غیرقابل محاسبه" به آمریکا وارد کرد، در نظر دارد.

برادرزاده دونالد ترامپ که یک کتاب خاطرات پرانتقاد را درباره عمویش نوشته و او را "خطرناکترین مرد جهان" خوانده می‌گوید نگران دلالتهای ضمنی منفی است که نامش در آینده ممکن است موجب شود.

او همچنین به صحبت درباره روابطش با ملانیا ترامپ، همسر ۵۰ ساله رئیس جمهور سابق آمریکا پرداخته و ادعا کرد احساس می‌کند بانوی اول سابق آمریکا خواستار طلاق باشد چرا که دونالد "عاطفه یا صمیمیت" را نمی‌فهمد.

او در مصاحبه‌ای به ساندی تلگراف گفت: دونالد آسیبی به این کشور وارد کرد که غیر قابل محاسبه است. ما تنها منتظریم تا بفهمیم چقدر از این آسیب غیرقابل ترمیم است.

شایعات درباره نارضایتی ملانیا از ازدواجش بعد از آن بالا گرفتند که او به هنگام ورود به فلوریدا بعد از ترک کاخ سفید از توقف و عکس گرفتن با عکاسان منتظر خودداری کرد.

ملانیا با صورتی سرد در حالی از آنها دور شد که شوهرش در فرودگاه پالم بیچ برای عکس گرفتن توقف کرد.

فیلم این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و برخی کاربران گمانه زنی کردند که ملانیا زمان زیادی با طلاق گرفتن فاصله ندارد.

در حالی که مری ترامپ این ادعاها را رد کرد، به شفافیت درباره ازدواج آنها پرداخته و گفت که عموی او قادر به برقراری یک رابطه سالم نیست. او ادعا کرد: من باور ندارم که او عاطفه یا صمیمیت را درک کند.

طبق گزارش میل آن ساندی،استفانی وولف، یک دستیار سابق در ماه نوامبر ادعا کرد که خانواده ترامپ اتاق خوابهای جدا در کاخ سفید و "یک ازدواج معامله‌ای" داشته‌اند.

مری ترامپ در مصاحبه‌اش از استخدام ۲۴ ساعته محافظان امنیتی به سبب نگرانی از امنیتش صحبت کرد اما گفت تنها تبعاتی که با آن روبرو شده نیش و کنایه‌های خانواده بوده که وفاداری‌اش را زیر سوال بردند.

مری ترامپ همچنین چند روز پیش نیز برای عمویش دونالد آینده‌ای "شوم" همچنان که او در تلاش برای "تعییر دادن روایت" پیرامون میراثش در ضمن مواجهه با از دست دادن اهمیت و تهدیدات حقوقی است، پیش بینی کرد.

او به سی ان ان گفت که آخرین روز ریاست جمهوری دونالد ترامپ "احتمالا بدترین روز زندگی او" بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج