جاباما
۱۰۸۴۲۵۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

واکنش به ملاقات‌های خارجی در مجلس یازدهم

دستیار ویژه رییس مجلس اخبار منتشره در مورد ملاقات‌های سفرای روسیه و چین با مقامات مجلس یازدهم را بزرگنمایی شده و هدفمند عنوان و خاطرنشان کرد: با کشورهای دوستی که در سختی‌ها در کنار مردم بزرگ ایران ایستاده‌اند بر مبنای دوستی، همکاری ‌و احترام متقابل رفتار می‌شود.

نورنیوز: حسین امیرعبداللهیان در واکنش به انتشار خبری در مورد ملاقات‌های خارجی مجلس یازدهم گفت: آمار منتشره ملاقات‌های سفرای روسیه و چین با مقامات مجلس شورای اسلامی بزرگنمایی خبری و هدفمند شده است.

وی افزود: در مجلس یازدهم تاکنون بیش از یکصد و هفتاد ملاقات خارجی در سطوح مختلف انجام شده که حوزه‌های متنوع جهان را از شرق تا غرب شامل می‌شود که ادعای نگاه یک جانبه مجلس به روابط خارجی را قویا رد می‌کند.

واکنش به ملاقات‌های خارجی در مجلس یازدهم

امیرعبداللهیان ادامه داد: رویکرد مجلس یازدهم به روابط خارجی در حوزه دیپلماسی پارلمانی، مبتنی بر تمرکز در رفع مشکلات اقتصادی کشور، سفرهای ضروری ‌ماموریت محور، تعامل با جهان و نگاه به روابط خارجی متوازن ‌و در راستای تامین منافع ملی جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: در حوزه استقلال سیاسی، پایبندی به سیاست «نه شرقی، نه غربی» و در حوزه منافع ملی، تاکید بر همکاری و روابط متقابل با شرق و غرب الگوی رفتاری در دیپلماسی پارلمانی و سیاست خارجی است. در این مسیر روابط با همسایگان و نگاه ویژه به آسیا جزو اولویت‌هاست.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل در پایان یادآور شد: رابطه تهران با پکن و مسکو راهبردی است. طبعا با کشورهای دوستی که در سختی‌ها در کنار مردم بزرگ ایران ایستاده‌اند بر مبنای دوستی، همکاری ‌و احترام متقابل رفتار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج