جاباما
۱۰۸۴۲۹۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مقایسه عملکرد ساری و لمپارد

چلسی تصمیم گرفت که فرانک لمپارد را اخراج کند. قبل از او مائوریزیو ساری ایتالیایی هدایت تیم آبی پوش را به عهده داشت، اما عملکرد این دو در مقایسه با هم چگونه بوده است؟

فوتبالی: چلسی تصمیم گرفت که فرانک لمپارد را اخراج کند. قبل از او مائوریزیو ساری ایتالیایی هدایت تیم آبی پوش را به عهده داشت اما عملکرد این دو در مقایسه با هم چگونه بوده است؟

به گزارش فوتبالی، لمپارد، هافبک سابق و بهترین گلزن تاریخ چلسی به عنوان جانشین ساری روی نیمکت استمفوردبریج نشست اما نتوانست دوران موفقی را داشته باشد. ساری در یک فصل حضور در چلسی قهرمان لیگ اروپا شد و به طور متوسط ۰.۳۳ امتیاز بیشتر از لمپارد در هر بازی کسب کرد آن هم در حالی که شانزده بازی کمتر داشت.

لمپارد شش ماه بیشتر از ساری هدایت چلسی را به عهده داشت. ساری در فصل ۲۰-۲۰۱۹ به یوونتوس رفت و یک سال هدایت تیم تورینی را به عهده داشت تا این که جای خود را به پیرلو داد.

اما به هر صورت به نظر می رسد که ساری نسبت به لمپارد مربی بهتری برای چلسی بود. تیم لمپارد در فصل گذشته در دوازده بازی در لیگ انگلیس شکست خورد و در فصل جاری نیز در شش تا از ۱۹ بازی خود مغلوب شد و در حال حاضر در رتبه نهم لیگ انگلیس قرار دارد. این در حالیست که ساری تا پایان هفته نوزدهم لیگ انگلیس با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار داشت. مربی ایتالیایی فصل گذشته نیز با یووه برای نهمین فصل پیاپی قهرمان لیگ ایتالیا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج