۱۰۸۴۳۵۷
۱۳۰ نظر
۵۰۰۶
۱۳۰ نظر
۵۰۰۶
پ

حمله اساسی رسول‌پناه به گل‌محمدی

مهدی رسول پناه، رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پاسخی بلند بالا به اظهارات یحیی گل محمدی، سرمربی سرخپوشان ارایه داد و گفت: مربیانی که در فینال جام جهانی هم بودند، این گونه صحبت نمی‌کردند!

خبرورزشی: مهدی رسول پناه، رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پاسخی بلند بالا به اظهارات یحیی گل محمدی، سرمربی سرخپوشان ارایه داد و گفت: مربیانی که در فینال جام جهانی هم بودند، این گونه صحبت نمی‌کردند!

مهدی رسول پناه عضو سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در نامه ای بلند پاسخ تندی به یحیی گل محمدی که در این چند وقت نقدهای شدیدی به رئیس سابق هیئت مدیره سرخپوشان داشته داده است.

رسول پناه به دلیل مصاحبه هایی که در خیابان مقابل برخی خبرنگاران و بعضی هواداران سه ماه قبل انجام داد حاشیه های زیادی را به وجود آورد. فیلم های این مصاحبه ها منتشر شد که در این فیلم ها مشخص شد او علیه بازیکنان و گل محمدی صحبت های نامناسبی را مطرح کرد و حتی به شادی مهدی ترابی که با شعار رهبری همراه بود، کنایه زد.

درحالی که همه از وزارت ورزش و جوانان بابت این هتاکی ها توقع برخورد قاطع را داشتند اما مسعود سلطانی فر وزیر ورزش ترجیح داد واکنشی نشان ندهد و در نهایت چند روز قبل اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درحالی اعلام شد که دیگر نام مهدی رسول پناه در بین آنها نبود. در واقع او نه استعفا کرد و نه وزارت ورزش با وی برخوردی کرد.

حمله اساسی رسول‌پناه به گل‌محمدی

با این حال به دلیل انتقادهای ادامه دار یحیی گل محمدی علیه مهدی رسول پناه باعث شد تا رئیس سابق هیئت مدیره سرخپوشان این بار سکوت خود را بشکند و جواب این حملات سرمربی قرمزپوشان پایتخت را بدهد. متن جواب رسول پناه به یحیی گل محمدی، به شرح زیر است:

بسمه تعالی

یکی کار ناکرده را آبرو می برد /// یکی هم گنه کرده را آبرو می خرد

متأسفانه اظهارات بی اساس، عاری از حقیقت و غیرمسئولانه آقای یحیی گل محمدی همراه به هیئت مدیره باشگاه در مصاحبه اخیر بعد از برگزاری مسابقه دربی ۹۴ و دادن اولتیماتوم به بزرگ ترین مقام وزارت ورزش و جوانان دور از اخلاق حرفه ای و پذیرفتنی نبوده و نیست.

به نظر هم می رسید این صحبت های غیرمسئولانه و غیر حرفه ای بیشتر برای تحت الشعاع قراردادن تعویض پیروزی شیرین شهرآورد با تساوی بوده باشد. با وجود برنامه ریزی های به دور از انصاف و عدالت و مخفیانه برخی از آقایان و انتشارفیلم و ویدئو با نقشه از قبل طراحی شده به جهت حفظ ارکان و نظم باشگاه در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا و بازی همیشه حساس با استقلال سکوت اختیار نمودم تا اینکه بهانه ای به دست بهانه جویان (!) ندهم.

تا آنجا که همیشه حافظ منافع هوادار و باشگاه بودم هرچند هواداران از جزییات مسایل باشگاه مطلع نبودند و به لحاظ حفظ اسرار حرفه ای از اطلاع رسانی آن فعلا معذورم ولی آینده آنچه را که حقیقت است بر همگان آشکار خواهد شد ، اما پس از اظهارات آقای گل محمدی بعد از بازی با آلومینیوم اراک، تصمیم گرفتم بیانیه ای جهت تنویر اذهان عمومی و اطلاع هواداران عزیز و فهیم تنظیم و به شرح زیر اعلام نمایم؛

۱- ناگفته پیداست اظهارات غیر واقع آقای گل محمدی بعد از بازی دربی ۹۴، خطاب به مسئولان باشگاه و هیئت مدیره با اظهارات نامناسب خطاب به وزیر محترم ورزش در تعیین و تکلیف نصب و عزل اعضای هیئت مدیره و تهدید به عواقب عدم توجه به اظهارات خود که خارج از حدود اختیارات و وظایف ایشان بوده و متاسفانه از آن بعنوان سپر دفاعی در پوشش عدم مسئولیت شکست در نقص مدیریت فنی تیم بهره بردند. ضمن مردود شناختن کلیه اظهارات دروغین و غیرمسئولانه ایشان برخود واجب می دانم از وزارت محترم ورزش، هیئت مدیره و هواداران عزیز که شاهد بی حرمتی توسط سرمربی تیم بوده اند، عذرخواهی کنم.

صبوری توام با سکوت اعضای هیئت مدیره در طی این مدت به هیچ عنوان دلالت بر تأیید اظهارات بی اساس بیان شده نبوده و نیست. گرچه آقایان آن را با برعکس جلوه دادن و حمل بر حقانیت خود تلقی کردند.

در یک نقشه نخ نما شده و مظلوم نمایی هر گاه در بازی فوتبال منجر به نتیجه موفقیت در پیروزی نرسیده اند با هجمه ای از الفاظ همراه با اتهامات بی پایه و اساس ، تقصیر آن را متوجه باشگاه، هیئت مدیره و مدیرعامل کردند تا ذهن افکار عمومی را منحرف کنند! اما دلیل این بهانه جویی ها چیست؟!

باشگاه اگر تا کنون سکوت کرده بدان دلیل بوده که تمایلی نداشته تیم وارد حاشیه شود، و از هدف اصلی خود که موفقیت و پیروزی است ناکام بماند اما ظاهراً این نجابت و رفتار ماخوذ به حیا از سوی باشگاه و هیئت مدیره باعث برداشت صد درصد اشتباه و ناصواب از سوی آقای گل محمدی و دوستان ایشان شده است.

۲- آقای گل محمدی! نگاهی به دوره اخیر فعالیت شما ، آنجا که به جای پذیرش مسئولیت فنی، فرار رو به جلو را با پشتوانه فضای مجازی که هدایت شده است انتخاب کرده اید، کاملاً ناجوانمردانه است. برای همه هواداران ثابت شده است که عامل ناکامی پرسپولیس با این همه ستاره چیست؟! با اجرای تفکرات خاص خود در هدایت تیم، در بازی آلومینیوم اراک بر همگان ثابت شد که چه زمانی برای استفاده از ستارگان تیم برای پیروزی باید استفاده می شد که صورت نگرفت.

هدایت و مدیریتی اینچنینی در عرصه مسابقات، نتیجه ای غیر از این نخواهد داشت. به ضرس قاطع قول می دهم هر کسی مربی این تیم باشد با این وضعیت این تیم را قهرمان لیگ و قهرمان آسیا خواهد کرد. تا کی می خواهید به جای پذیرش مسئولیت خود در عدم نتیجه گیری ، پشت فضای مجازی، خود را پنهان نمایید؟ با توجه به اینکه باشگاه تمام شرایط مالی و امتیازات خاص را برای شما مهیا کرده است تمام مسئولیت بازی به عهده جنابعالی است و نمی توانید آن را پنهان نمایید.

عملکرد شما در تیم های سابق، گواه بر این ادعاست. دیگر این سیاست بهانه جویی ها نخ نما شده است ضمنا شما با همین ترکیب بازیکنان و وضعیت موجود قرارداد بسته اید. اگر واقعا شرایط سخت بود پس چرا قرارداد خود را تمدید کردید؟! این یعنی وضع موجود را پذیرفته اید. اعلام می نمایم اینجانب آمادگی آن را دارم که در هر برنامه زنده که آقای یحیی گل محمدی انتخاب کند با ایشان مناظره ای شفاف و روشن برگزار کنم تا هواداران و مردم بدانند چه کسی با بولدزر از روی پرسپولیس رد شده است؟ تا اینگونه حقیقت بر همگان عیان و آشکار شود.

حمله اساسی رسول‌پناه به گل‌محمدی

۳- با بررسی برهه زمانی فعالیت سرمربی فعلی در تیم پرسپولیس، می توان به سادگی لحظه بروز این قبیل مشکلات برای باشگاه، بعد از برگزاری مسابقات لیگ را متوجه شد. جرقه اختلافات و مشکلات درست از زمانی زده شد که احدی از مدیران برنامه آقای گل محمدی که مدیربرنامه های دو بازیکن هم بودند به دفتر باشگاه مراجعه و اعلام کرد باید قرارداد سرمربی پرسپولیس افزایش یابد!

نامبرده علاوه بر اعلام رقم نجومی و اخذ امتیازات در قرارداد سرمربی پرسپولیس، پیشنهاد دادند تا قرارداد دو بازیکن نیز تغییر کند. با این وصف باشگاه چون با ایشان قرارداد داشت و مهلت آن به پایان نرسیده بود، لاجرم به جهت موانع قانونی و عدم توان مالی باشگاه، از پذیرش آن خودداری ورزید.

در ادامه با پیگیری های مصرانه سرمربی، درخواست قراردادی جدید به شرح فوق بارها و بارها ازسوی یاد شده تکرار شد به نحوی که در طول روز متناوباً ۲تا۳ تماس در این خصوص انجام می شد. این در حالی بود که باشگاه از یک ماه قبل در جریان فهرست ورودی و خروجی ها از سوی سرمربی قرار گرفته بود. گرچه آقای گل محمدی در جلسه هیئت مدیره درخواست کرد تا بازی دربی حذفی، این لیست منتشر نشود تا تمرکز تیم به هم نخورد.

در نهایت باشگاه با لیست خروجی که سه نفر بودند ( دو نفر آنها در فینال لیگ قهرمان آسیا ثابت بازی کردند!) موافق نبود اما لیست بازیکنان جدید مورد پذیرش قرار گرفت تا با تمام توان برای فصل نقل و انتقالات تابستانی اقدام شود. از توان مدیریتی و تلاش شبانه روزی آقایان رغبتی و سرپرست تیم در آن برهه حساس همین بس که به محض آغاز رسمی نقل و انتقالات پرسپولیس، ظرف سه روز هفت بازیکن جدید با درخواست کتبی سرمربی به خدمت گرفته شدند.

هفت بازیکنی که به گواه کارشناسان بهترین بوده و پرسپولیس را قهرمان فصل نقل و انتقالات معرفی کرد. هرچند آقای گل محمدی در همان مقطع خواهان آن بود که خود شخصا مذاکره با بازیکنان جدید را برعهده بگیرد ولی باشگاه رویه مذاکره شفاف و رسمی را انتخاب کرد.

۴- هرگز فراموش نمی شود در شبی که پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت ، سرمربی تیم به جای پذیرش مسئولیت شکست مدعی شد که چرا باشگاه بازیکن جدید جذب نمی کند و باشگاه را متهم به خواب خرگوشی کرد! عجبا که هنوز زمان نقل و انتقالات شروع نشده بود و تازه اگر بازیکن جدید هم به خدمت گرفته می شد در جام حذفی حق بازی نداشت! آیا این بدان معنی نبود که اگر پیشنهاد افزایش قرارداد ایشان را پذیرفته بودیم بدون شک این مباحث مطرح نمی شد؟ و اسرار حرفه ای باشگاه در مجاری شبکه های اجتماعی نمایان نمی شد؟

متعاقبا خود سرمربی استارت حواشی بعدی را زده و ضمن مصاحبه کردن، مدیران باشگاه را متهم به دروغگویی کرده و هواداران و باشگاه را تهدید به ترک سمت و استعفا نمودند. تعارض رفتاری ایشان آنجایی مشهود بود که در ساعت مقرر، سر تمرین تیم رفته و اعلام می کرد که با باشگاه خاتمه همکاری داده ام ؛ اما بصورت افتخاری به مسابقات باشگاه های آسیا می روم!

به رغم تمام این رفتارهای غیرحرفه ای و حاشیه ای ، باشگاه برای حفظ حرمت و ثبات آرامش در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، سکوت اختیار کرد. با وجود این همه هجمه، در پاسخ به این بی نظمی ها و بروز جو نا آرام که در پی رفتارهای غیرمسئولانه آقای سرمربی در تیم حاکم شده بود، سعی شد با گفتگو مسایل حل و فصل شود تا تیم بیشتر به حاشیه نرود. این در حالی بود که می دانستیم همه چیز در گرو افزایش نجومی قرارداد سرمربی و اخذ امتیازات در قرارداد ایشان است. اما باشگاه قصد تن دادن به این درخواست نامعقول را نداشت.

کما اینکه مشخص بود با افزایش مالی قرارداد یحیی گل محمدی و پذیرش شروط غیرمنطقی جو، به ظاهر آرام شده و حواشی به اتمام می رسد.

۵- برای تنویر افکارعمومی و هواداران، در خصوص وضعیت بازیکنان جدا شده باید بیان شود که ورود و خروج هر یک از بازیکنان از تیم با نظر سرمربی صورت گرفته است. در قضیه بشار رسن ، آقای گل محمدی ! شما کاملاً در جریان بودید و به هتل محل اقامت بشار رسن رفتید که با او صحبت کردید، اما بشار نپذیرفت. بلافاصله با مدیر برنامه اش تلفنی تماس گرفته و صحبت کردید که به جایی نرسیدید اما مدت ها عنوان می کردید از جدایی بشار رسن خبر نداشتید! خدا را شکر در نهایت بشار مصاحبه کرد و گفت که" از دو ماه قبل همه در باشگاه می دانستند که می روم ."

حالا چرا اظهار بی اطلاعی کردید؟ خودتان بهتر تاکتیک فرار رو به جلو در صورت ناکامی احتمالی را شناخته و می شناسید! اگر بر فرض حافظه ضعیفی هم داشته باشید که ندارید بشار تمرین نمی کرد و راه می رفت! هیئت مدیره باشگاه ، آقای علیپور را برای گفت وگو با جنابعالی فرستاد و ایشان یکساعت راجع به این موضوع با شما صحبت کرد.

بشار رسن پست گذاشت ، ویدئو گذاشت و از هواداران خواهش کرد به جدایی او کمک کنند. این بازیکن دو بار از ایران رفت و به زحمت برگردانده شد و شما هم عیناً در جریان کامل بودید. اما مثل همیشه وقتی در فینال آسیا تیم نتیجه نگرفت ( در حالی که باشگاه تمام شرایط مخصوصاً مالی را برای شما فراهم کرده بود تا جلوی بهانه جویی گرفته شود) به جای پذیرش مسئولیت شکست، پشت مساله بشار رسن پنهان شدید و از پذیرفتن مسئولیت شکست خود برابر اولسان کره جنوبی شانه خالی کردید.

با مروری بر تصمیمات گذشته شما، شاهد بر آن بودیم که تعداد ۹ بازیکن به دستور مستقیم شما جذب شده اند، اگر همه چیز در گرو بودن یک بازیکن است، خوب اعلام قاطعانه می کردید تا باشگاه بازیکن جدید به خدمت نگیرد تا به یک بازیکن پول هنگفت بدهیم و شما نتیجه بگیرید؟! چگونه فراموش کرده اید که روی جذب و رفتن تک تک افراد، شخصا تماس می گرفتید و حتی قبل از رفتن به باشگاه های آسیا اصرار داشتید لیست پُر شود. این همه باشگاه اصرار داشت یک جای خالی در لیست نگه داریم که بعد از برگشت از بازی ها و شناسایی نقطه ضعف احتمالی در آن پست، بازیکن بگیریم اما زیر بار نرفتید و در برگشت هم دو بازیکن جدید دیگر خواستید.

تازه از لیست خروجی شما، باشگاه سه نفر را نگه داشت وگرنه به طور یقین خواسته های خودتان را بنام هیئت مدیره می زدید که بازیکنان را رد کرده اند! همه هواداران می دانند و در طی سالهای گذشته درک کرده اند با درایت، سیاست و تدابیر مربیان بزرگ دوره های قبل، معمار قهرمانی های پرسپولیس در این تیم بزرگ، حضور و بقای بازیکن مشروط به علاقه و خواست بازیکن است. حتی در مواقعی که پنجره نقل و انتقال باشگاه بسته بود هر بازیکنی برای باشگاه شرط می گذاشت یا قصد جدایی داشت ، کنار گذاشته می شد. این بعنوان یک قاعده اصلی و رمز پیروزی های متوالی در پرسپولیس نهادینه شده بود.

حمله اساسی رسول‌پناه به گل‌محمدی

۶- مربیان اسطوره باشگاه پرسپولیس همواره تأکید ورزیده بودند بازیکنی که دلش با تیم نیست، با صد زنجیر و بند و قرارداد هم نخواهد ماند. دو مربی که نسبت به آنها می دانیم حساسیت زیادی دارید و در مراسم استقبال از تیم فینالیست آسیا را بر نتابیده و نسبت به آن به صورت خصوصی انتقاد کردید! در خصوص آقایان محسن ربیع خواه و انصاری، شما نامه جدایی ایشان را بر باشگاه ارسال کردید که تمایلی بر ماندن آنها ندارید هر چند باشگاه بر ماندن آنها اصرار داشت. در خصوص آقای محمد نادری بعد از چندین بار مذاکره ، ایشان اظهار داشت که سرمربی اعتقادی بر حضور اینجانب در تیم ندارد و باشگاه چرا اصرار بر ماندن من دارد. ولی در نهایت ایشان پس از چندین جلسه از باشگاه جدا شد.

۷- آقای گل محمدی! مدارک و شواهد موجود حکایت از آن دارد که صد در صد قرارداد سال قبل بعلاوه تمامی آپشن‌های آن را بدون کم و کسر گرفته اید. مازاد بر آن، بابت بازی های جام باشگاه های آسیا بابت تک تک بازی ها ، پاداش جداگانه و به روز دریافت کرده اید که رقمی نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان می شود.

اما قبل از رفتن به فینال اصرار به تعیین پاداش نایب قهرمانی داشتید که با مخالفت باشگاه روبرو شد. چرا؟ اولاً؛ هدف پرسپولیس قهرمانی بود. ثانیاً؛ پاداش رسیدن به این مرحله را حتی بیشتر از قرارداد خود گرفته بودید، وقتی مطمئن شدید دیگر بابت یک بازی پاداش مضاعفی نمی گیرید، شروع به بهانه جویی کردید!

۸- آقای گل محمدی! بیایید منصفانه و عاقلانه در این رهگذر به مسایل دوره مربی گری شما نگاهی بیاندازیم، بلکه تا شاید برای سوالات بی پاسخ در ذهن هواداران فهیم چاره ای بیاندیشیم، تا آنجا که به شعور هر مخاطب توهین نشود و از تشویش اذهان آنها کم و امکان تفکر صحیح از مخاطب گرفته نشود.

ببینیم آیا محروم شدن سه بازیکن از فینال آسیا به بحث مدیریت شما در اداره کردن و کنترل بازیکنان مربوط می شود یا به هیئت مدیره؟ در حالی از هیئت مدیره سایر باشگاه ها تعریف می کنید که شما، سایراعضای کادرفنی و بازیکنان در فصل گذشته و سالهای قبل را تسویه کامل کرده، پاداش مضاعف پرداخت شده. از فصل جدید نیز ۱۰ درصد گرفته اید.

این را مقایسه کنید با مصاحبه بازیکنان سایر تیم هایی که از آنها تعریف می کنید تا ببینید چقدر از شما بیشتر دریافتی داشته اند؟ آقای گل محمدی! راستی چرا پس از افزایش قرارداد خود دیگر برای پول و مطالبات بازیکنان مصاحبه ای انجام نداده اید؟! به عنوان مربی تحت قرارداد باشگاه ، تا کنون تعهدات حرفه ای خود را زیر پا گذاشته اید و با این رفتار روحیه بازیکنان را تضعیف کرده و اعتماد به نفس آنها را کاهش داده اید.

وقتی مدام می گویید این بازیکن رفته است، آن بازیکن رفته است ، یعنی به ۲۵ بازیکن فعلی پرسپولیس اعتماد ندارید ؟! با این رویه ، روحیه تیم را پایین می آورید. اجازه بدهید که پرسپولیس نفسی تازه کند و به پشتوانه اصالت چندین ساله اش راه موفقیت را طی کند. همه در دربی ۹۴ شاهد بودیم که چقدر پتانسیل تیم بالاست و اگر از موقعیت هایش استفاده می کرد، نتیجه تاریخی تکرار می شد. این تیم همچنان شانس اول قهرمانی است و تک تک بازیکنان پرسپولیس ستاره هستند. ما و هواداران به آنها اعتماد داریم و شما هم ایمان بیاورید ، صعود به پنجمین قهرمانی کاملا در دست پرسپولیس است. بدانید و آگاه باشید مربیانی که در فینال جام جهانی هم بازی کرده بودند و سوابق درخشانی داشتند، این گونه صحبت نمی کردند که به وزیر و باشگاه اولتیماتوم بدهند و تعیین تکلیف کنند.

۹- آقای گل محمدی ! قبل از ورود شما، با نگاهی بر گذشته درخشان تیم در پیروزی های پی در پی، پرسپولیس سه بار قهرمان لیگ برتر شده و ۷ جام برد. وقتی هم که به تیم پیوستید، پرسپولیس با اختلاف سه امتیاز صدرنشین لیگ بود و با حفظ صدر نشینی قهرمان شد. هرچند قهرمان دوره قبل جام حذفی هم بودیم که امسال تکرار نشد، اما بعد از قهرمانی اصرار بر آن داشتید تا برخی از ارکان باشگاه با نظر شما منصوب گردند!

اگر به خواسته شما گوش داده بودیم الان بیشتر پُست های باشگاه از جمله مدیریت حقوقی ، روابط عمومی، سرپرستی تیم، معاونین باشگاه و ... را باید از نفرات مورد نظر شما انتخاب می کردیم. ولی هیئت مدیره مخالف بود. شاید حالا خیلی ها متوجه شوند که چرا در این مدت از این افراد و منتصبین باشگاه انتقاد کردید.

حمله اساسی رسول‌پناه به گل‌محمدی

۱۰- آقای گل محمدی! برکسی پوشیده نیست در عرصه حقوقی و حفظ اعتبار بین المللی باشگاه نیز موفق بوده ایم . تا آنجا که در پرسپولیس ۱۳ پرونده بین المللی داشتیم که ۹ مورد از جمله برانکو و دستیارانش که بزرگترین بدهی باشگاه بود به خوبی و قبل از مسابقات لیگ و به لحاظ جلوگیری از کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقال تمام توان خود را به کار بستیم و هیئت مدیره با اقدامات موثر خود این چالش سنگین را به خوبی پشت سر گذاشت.

هرچند خود را به خواب خرگوشی زده و باور ندارید، همگی حل شده و می دانید هیچ کدام به این دوره مدیریت مربوط نبودند. ولی با مدیریت قاطع به خوبی مرتفع شد. قرارداد بودیمیر که مشخص است چه زمانی بسته شده و اصلا مربوط به این دوره نیست. جدایی کالدرون را هم که شما بهتر از هر کس جزئیات آن را می دانید چرا که سوار بر موفقیت نیم فصل اول این مربی آرژانتینی در لیگ نوزدهم شدید! از مصاحبه ها و پست های آقای کالدرون همگان می فهمند چه اتفاقی افتاده است؟!

۱۱- آقای سرمربی! چه خوب بود تمام توان خود را در حیطه تخصص ورزشی در سرمربی گری پیاده می کردید. دخالت ها و اشارات نابجا که هر کدام اساس تمرکز تیم و خود شما را برهم می ریزد فاصله می گرفتید. ای کاش برای کسب موفقیت و کامیابی و سربلندی تیم قدم بر مسیر موفقیت های مکرر و متوالی تیم برمی داشتید.

ورود به برخی مسایل غیر مرتبط جایگاه و شان شما را در خطر سقوط حرفه ای نمایان خواهد ساخت. به نظر نمی رسد زیبنده یک رفتار سرمربی بزرگترین تیم ورزشی باشد تا مداخلاتی که در تصمیمات هیئت مدیره است را داشته باشد. تا آنجا که حتی نسبت به معاون اجرایی باشگاه وقتی که مربیان اسبق تیم پیام تبریک قهرمانی لیگ را دادند ( ایشان به پاس قدردانی از پیام تبریکشان تشکر کرد و از آنها برای حضور در جشن قهرمانی دعوت کرد.) شما چه هیاهویی در باشگاه به راه انداختید که چرا پیشکسوتان و مربیان قدیمی را دعوت کردید و خواهان کناره گیری آنها شدید. اما نامبرده با توجه به اینکه آرامش و تمرکز تیم بهم نخورد، نجابت به خرج داده و استعفا داد.

همچنین شما با معاون اقتصادی بهتر از هر کسی می دانید که چه رفتاری داشتید؟! دلیل این همه هجمه در داخل باشگاه و در فضای مجازی برای هواداران پرسپولیس چیست؟!

۱۲- متاسفانه در دقیقه ۹۳ این دربی و دقیقه ۹۱ دربی جام حذفی شاهد بودیم که پرسپولیس نبرد. آیا این بی توجهی به هیئت مدیره ربط داشت؟! به جای پاسخگویی و قبول مسئولیت شکست، بهانه جویی کردید. آیا در دربی جام حذفی همه بازیکنان و بشار رسن نبودند که متاسفانه شاهد باخت پرسپولیس شدیم؟ بازی با فولاد خوزستان یک بار دیگر ثابت کرد ، پرسپولیس بازیکنان قهرمان و خودساخته ای دارد که می توانند هر نتیجه ای را برگردانده و پیروزی را از آن خود کنند. بازیکنانی که با فرهنگ دویدن، جنگیدن و فداکاری برای برد رشد کرده و نشان داده اند، جملگی ستاره هستند که باید به آنها افتخار کرد.

۱۳- چگونه و با چه شرایطی می شود فضای مجازی را به یکباره بعد از هر شکست تیم با ایجاد استوری، پست و هشتگ، هجمه ای سراسر افترا و توهین و هتک حرمت به مسئولان باشگاه روانه کرد ؟ چگونه هدایت افکار عمومی برای جذب هواداری و انحراف افکار اشخاص، به جای لمس لذت پیروزی با روشهای تخیلی جو را متشنج و منحرف ساخت؟ باید گفت باشگاه تحت تاثیر این مسایل قرار نمی گیرد و منافع هوادار و باشگاه را با این مسایل حاشیه ای ، چوب حراج نخواهد زد. این تیم با اصالت تر از آن است تا مورد خدشه ای وارد گردد.

۱۴- اینجانب به همه هواداران محبوب پرسپولیس اعلام می نمایم در طول دوره تصدی خود در باشگاه، تمام توان خود را در جهت حفظ حقوق و منافع باشگاه بکار بسته و به هیچ عنوان تحت تاثیر خواسته های غیر منطقی و متضاد با منافع باشگاه قرار نگرفته و با توجه به تمام هجمه ای که علیه اینجانب انجام شد در این مدت از انجام وظیقه قانونی خود کوتاه نیامدم.

امیدوارم مدیرعامل محترم با توجه به اهداف برنامه اعلامی کاری خویش در سایه الطاف الهی در جهت مبازره با فساد و دلالی موفق و پیروز باشد.

در پایان آرزوی صحت، سلامتی و شفای عاجل برای همه مردم فهیم و نیز پیشکسوتان پرسپولیس را از درگاه ایزد منان خواستارم. علیهذا خاطرنشان می شود نسبت به تمامی عوامل تهیه فیلم خصوصی و انتشار آن و همچنین مرتکبین اظهارات کذب و افترا و ... علیه اینجانب، از طریق مراجع قضایی اقدام قانونی و قاطع انجام خواهد شد.

گفت شیخـــا هـــر آن چه گویی هستم /// آیا تــــو چنــان کـــــــه می‌نمایی هستی

مهدی رسول پناه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      کی میخونه اینها رو کتاب نوشتی؟؟!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از نظر من بخون مکتب لنگ مربیانش ببین

      • علی

        لنگیا نخونن خخخخخ

      • علی

        جناب رسول پناه

        شما اینقدر آماتور و مبتدی هستی که رفتی کف خیابون و با چند هواداری که به گفته خودت دشمنت بودند مصاحبه کردی و فیلمت پخش شد

        بازهم اینقدر مبتدی هستی که منتظر باخت پرسپولیس بودی تا دروغهات رو به خورد هواداران بدی

        آقای رسول پناه ، هواداران پرسپولیس فهیم و با شعورند و مثل بعضیا فریب حرف های دروغ رو نمیخورند و دنبال حرف دروغ بروند

      • بدون نام

        کیسه کشا ناراحت هستن ممد نادری رو گرفتین این رسول پناه هم. مال شما نفت ببرین حالشو ببرین خیلی بهش اعتقاد دارین

      • 20:30

        کیسه کشا ماموریت نماینده وزیرتون در تیم بزرگ پرسپولیس تمام شده تا تونست جلو موفقیت تیم رو گرفت ولی دیگه تموم شد از این به بعد پرسپولیس واقعی رو ببینید با این وجود تیم با این همه خائن رفت فینال واقعی اسیا شما که حمایت وزیر و کل سازمان لیگ و کمیته داوران رو دارین چیکار کردین!!!! خدا جای حق نشسته تیم حکومتی هیچ وقت نتیجه نخواهد گرفت ولی تیم پرسپولیس دعا 40 میلیون هوادار رو داره و همیشه قهرمانه به کوری چشم کیسه کش های هوچیگر

      • بدون نام

        درود بر رسول پناه
        من که بهش ایمان آوردم

      • تراکتور

        آقا یحیی و میثاقی حالا بیاین وسط گود

      • ترش بانو

        یحیی دلال بیا مناظره یابرو شکایت کن

      • دخترآبی

        دوستان عزیز چه استقلالی وچه پرسپولیسی خیلی سخت نگیرید اگرشرایطشو دارید سعی کنید مطلب رو بخونید اصلا فرض براین که کتاب نوشته باشه مگه ما نمیگیم که بهترین دوست کتاب هستش خوب چرا مدتهاست با بهترین دوستمون قهرکردیمه وحتی سالی یک کتاب هم نمیخونیم بیایید ازامروز تصمیم بگیریم با دوست خوبمون آشتی کنیم.

    • بدون نام

      واقعاحقیقت وگفتی

      پاسخ ها

      • kordook

        اره ...
        متنو میخوندی حداقل

      • ابی

        عمرا تا تهش خونده باشی کیسه کش

      • یک استقلالی..

        بله

      • بدون نام

        انصافا اگه از اولی که تیم پیروزی تاسیس شد تا حالا .کسیکه صادقانه با مردم حرف زد و به دل همه نشست همبن آقا بود و بس

    • پرسپولیس .زلزله

      مسخره متن نوشتی یا رُمان
      اصلا قیافت به فوتبال میخوره
      مال ای صحبتها نبودی
      از کجا پیدات شد
      تو لپ لپ درت اوردن
      دکتر غلابی

      پاسخ ها

      • مراد

        حقیقت تلخه براتون لنگی جان،

      • مراد

        اگه مرد بود چرا شکایت نکرد؟همه اون حرفا حقیقت کار گلممدی بود

      • معلم بازنشسته از بشاگرد استان هرمزگان

        غلابی اینجوری اشتباست قلابی اینجوردرسته
        نوزده

      • محمد

        اول اینکه شما معلومه نخوندی متن رو
        دوما شما مدرک چیه ؟ چون غلابی نیست و قلابی هست

      • بدون نام

        حقیقت اینه که شما وزارتین

      • بدون نام

        حرف حق تلخه قابل توجه لنگیا

      • بدون نام

        اگه قیافش به فوتبال نمیخوره ..شما چی هستین ..بالاخره مدیر عامل شما بود .
        شما چی بودید اون خوبتر و هدایتگر و بر طرف کننده مشکلات شما بود .. به بزرگتر از خودت بی ادبی نکن ..چون بزرگ تو بود

      • بدون نام

        گلمحمدی بیاد مناظره جواب رو در رو بده .یکی از این دونفر دروغ میگه ..بیاد مناظره... مردم میفهمن کی راستگو و کی دروغگو است ..رسول پناه در پیامش اعلام آمادگی کرد ..مونده گلمحمدی.
        تنها قاضی رفتن درست نیست
        .ضمن اینکه هبچکس نمیگه دوغم ترش است

      • بدون نام

        گلمحمدی بیاد مناظره انجام بده ..شکایت پیش کش..

      • بدون نام

        آخ گریه نکن عزیزم

      • لنگی سوز

        یکم اوضاتون تازگیا خراب شده ولی جوش نزن وزیر خر طور شده جمش می کنه

    • بدون نام

      از حق نگذریم گل محمدی مربی نیست

      پاسخ ها

      • بی نام

        وقتی بهترین مهاجم محروم شود، بهترین مدافعان محروم یا مصدوم شوند چکار می کرد؟ همین آلومنیوم اگر داوری درست بود حداقل دو گلبه استقلال زده بود آن هم در آزادی!! از طرفی رسول پناه فقط منتظر باخت پرسپولیس بود تا شاخ و شانه بکشد و بیانه دهد

      • بیطرف

        یحیی پنج تعویض کرد که چهارتعویضش غلط بود وازبارهجومی تیم کاست بازیکنان تاثیر گذاروپا به توپ را بیرون آورد مثل وحید امیری ، عبدی ، پهلوان وآقایی تعویض شیری مورد بحث ما نیست .

      • بدون نام

        اوم سر مربیه:)

      • ایران وطنم.پاره ی تنم

        فکری هست؟خیلی خنده داری

    • امیر

      گل محمدی شکایت کنه ازت که محکوم میشی با اون اراجیفی که تو فیلم میگی

      پاسخ ها

      • تراکتور

        پس چرا شکایت ومناظره نمیکنه

    • س

      گل محمدی از اول هم معلوم بود دلال است،فقط بفکر پرکردن جیب مبارک است نه اهداف پرسپولیس.

      پاسخ ها

      • kordook

        برو کیستو بکش

      • بدون نام

        چرتو پرت گفتن ک کنتر نمیندازه:)

      • ایران وطنم.پاره ی تنم

        به تو ربطی نداره کیسه کش سوزشی

      • باران

        یک خبرخوب برای پرسپولیسی ها یک هوادارمتمول ومیلیاردر پرسپولیس توانسته یک کارخانه ریسندگی راه بندازه که تولیدش لنگ اما به رنگ آبی هستش خخخخخ حال کردین یا نه اما ببخشید درحد شایعه بود خخخخخخ

      • باران

        لنگ بپوشین اینو آقای ولایتی گفته خخخخخ

    • بدون نام

      شست و گذاشت روبندخخخخخ

      پاسخ ها

      • kordook

        کیستو بکش
        همه پشت سرمربیمونیم

    • بدون نام

      یحیی تمرکز تیم رو از بین برده اگر جای برانکو بود و با پنجره بسته و چهارده بازیکن فقط بازی میکرد اونوقت چکار میکرد. آقای گلمحمدی به جای این حرفها و خاله زنک بازیا به تیم بچسب اگر هم نمیتونی کار کنی برو

      پاسخ ها

      • kordook

        تو هم برو کیستو بکش

      • ارش

        در این 41 سال این بهترین تیم پرسپولیس بوده که دیدیم . ممنون یحیی عزیز و بزرگ

      • بدون نام

        چرتو پرت نگو اگ هواداری فقط حمایت

    • بدون نام

      یعنی با بولدوزر رد شد از رو یحیی

      پاسخ ها

      • kordook

        میخوندیش حداقل کیسه کش

      • علی

        ترس هم نداره میگه بیا تومناظره به حقیقت پی ببریم دلالی گل محمدی

      • s

        کاربر kordook حداقل پاشو برو به هوا بخور بعد بشین دوباره جواب بده از دست میری اینجوری بخاطر لنگ

    • بدون نام

      کسیم خوند این داستانو خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حق بارسول پناه

      • بدون نام

        گل محمدی قالتاق وپولکی

    • کوروش کبیر

      عین حقیقت را گفته

      پاسخ ها

      • kordook

        اره
        کیستو بکش فعلا

    • m.sh

      جالب نوشته بخونین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا من از اول هم موافق رسول پناه بودم چون داشت با بازیکن و مربی سالاری مبارزه میکرد گل محمدی هم نه این دوره نه دوره قبلش که مربی پرسپولیس بود هرگز در حد این تیم بزرگ نبوده و نخواهد بود

      • سامی

        بعضی قسمتاش حرف دل هواداره

      • پرسپولیس دوآتشه

        آقای گل محمدی تابیشترآبرویت نرفته جمع کن برو

    • بدون نام

      فقط اونجا که میگه فینال اسیا رو.مثل همیشه باختیم...

    • بدون نام

      فقط تیتر رو خوندم
      این اخبار برا ما اهمیتی ندارد
      فوتبال کثیف ایران رو دنبال نمی کنم دیگه

    • ابوالفضل استقلالی

      گل محمدی روقبول دارم آقای رسول پناه امسال جنابعالی به فوتبال کشور لطمه میزنید.شما حرف زدن خوب بلدیدوامسال گل محمدی کارکردن وخدمت کردن.متاسفانه امسال رسول پناه کم نیستن

      پاسخ ها

      • معلم بازنشسته از بشاگرد استان هرمزگان

        امسال اینجوری غلطه امثال اینجوری درسته
        نوزده

    • طرفدار فوتبال

      ای کاش تمام حقایق رو میگفتی چون بزودی همه چیز مشخص میشه

    • بی نام

      عین حقیقت گفته گل محمدی از وقتی مربی بوده غیر از پرسپولیس که اونم میراث برانکو و کالدرون بوده تو کدوم تیم تا حالا نتیجه گرفته فقط با جنگ روانی میخواد باخت تیم بنداز گردن دیگران و فرافکنی میکنه به نظر من تو نیم فصل باید عوض بشه و یه مربی در سطح پرسپولیس بیارند

    • بدون نام

      راست میگه یحیی مربی نیست زنده باد برانکو که هنوز این تیم از ان زمان است

    • بدون نام

      آخه دکترقلابی بروتومطببت بشین...توروبه فوتبال چه...یادتون بازیکنای ناب رو فقط بخاطر سقف قرارداد پروندی...

    • یوسف دهقان

      با اینکه به بعضی از کارها و صحبت
      های آقا یحیی نقد دارم وبا شما
      موافقم ولی اقای رسول پناه شما
      خودت بیشترین ضربه رو به پیکر
      پرسپولیس زدی با اون مصاحبه
      های خیابونیت دقیقا مثل بلا
      ولوتهای میدون غار و نظام آباد
      رفتار کردی پس الکی حرف مفت
      نزن که همه تو رو هم شناختیم
      بهترین بازیکنهای تیم رو فراری
      دادی وباعث شدی قهرمانی
      اسیا لز دست بره

    • بدون نام

      لطفا تیم رابه حاشیه نبرید ...پرسپولیسیهای اصیل

    • بدون نام

      حق با رسول پنجاهه...
      یحیی با چرندیاتش داره تیم و نابود میکنه

    • بدون نام

      الحق که تک تک حرفاش درست بود.. درمورد بشار. علیپور. خلیل زاده. که همه حرفاش درست بود.. ترابی هم که دیگه جای خودش داره

    • بدون نام

      هر دوتا شون مثل همند فقط پرسپولیس وعشقه

    • پرهام

      با این این حرفها چیزی مثل کلیپها ثابت نمیشه،
      فکر ذکرشمامشخص شد،
      اما به صورت کج ، هردوی شما هاشیه برا تیم درست کردید،
      خدا از سر تقصیراتتون بگذره،
      که دل هواداران را مخدوش کردید۰

      پاسخ ها

      • معلم بازنشسته از بشاگرد استان هرمزگان

        هاشیه با ح اینجوری نوشته میشه حاشیه
        نوزده

    • احمد شهریار

      دمت گرم
      مربی دلال و شاعر نمیخوایم
      تمام بازیکن هارو خودت خواستی ک جذب شدن

    • ......

      آقای گلمحمدی.... یابرانکو.... ایقدر بهانه نگیر.. نتیجه بگیر. گلمحمدی مربی بزرگی نیست.... مربیای ایرانی همه همین جورن

    • محمد

      خدایی تمام حرفاش درسته!!!!! ببینید گل محمدی مربی هست؟؟؟؟؟ دیروز تعویض های امیری و پهلوانو تیم از هم پاشید

    • بدون نام

      درودبرشرفت آقای رسول پناه

    • بدون نام

      حق با رسول پناه هست
      یحیی کلا تو حاشیه هست دنبال بهانه نتیجه نگرفتن است و پایش را گلیمش درازتر کرد
      مثل این است بازیکن بگوید تا یحیی هست من بازی نمیکنم
      در جام اسایی هم بعد از برد هم غر میزد تا اگر بازی بعدی باختند بهانه داشته باشد (فرار رو به جلو)

    • شپو

      خجالت هم خوب چیزیه.
      تو دیگه دم و حیا و راز داری نزن که ...

    • بدون نام

      برو بمیر

    • بدون نام

      آخه مگه چیزی مونده که راز داری کنی .همه رو ریختی کف خیابون

    • بدون نام

      بشین بینیم بابا
      خجالت بکش و برو

    • بدون نام

      فقط برو

    • بدون نام

      تیمی نداشتی که قهرمان بشه

    • ترکیان

      گوشه ای کوچک از فساد در فوتبال... میثاقی کجایی؟ خخخ

    • بدون نام

      چرا از توهین هایت به بازیکنان ومردم توضیح ندادی

    • ارتش سرخ

      دنیا ی بخور بخوره شده

    • بدون نام

      دمت گرم مردبی نیاز
      خداقوت

    • بی نام

      واقعا تا حدود زیادی حق با رسول پناه هستش ،،،،درسته گذاشت بازیکنان برن وتیم ضعیف شد ولی جانشینان به نظر مربی جذب شدن ،دیگه چرا یحیی بهونه میاره

    • بدون نام

      یعنی برای هر فرصتی از باشگاه پول بردن .
      واقعا که هیچکس برای تیم کار نمیکنه فقط کسب درآمد بالا و خداحافظ .البته این وسط کسانی هم هستند که پول میگیرند که لوگو بوس کنند .
      دنبال ستاره هستند .
      خخخخخخخ

    • بدون نام

      کشور به مسئولانی راستگو و نترسی مثل رسول پناه نیاز داره

    • بدون نام

      جناب آقای رسول پناه هر چی دلت خواست نوشتی اما آخه برادر نامحترم تمام صحبتهایی که در مورد بازیکنان و سرمربی تیم انجام دادید اونم داخل ماشین و توخیابون خلاف این حرفهایت را ثابت می کنه که، کاملا درست گفتی مردم خودشون خوب میدونند چه خبره، پرسپولیس را خدا آزاد کرد شما برو پی زندگیت.

    • بدون نام

      مکتب لنگ وامپراطوررررر

    • معراج عبدالهی

      گلمحمدی واقعاتومربی نیستی
      حیف ازاین همه پول
      مانان شب نداریم توهم بااین پولها
      تازه فرار روبه جلوهم میکنی!

    • میر

      چیزی ک مشخص است..یحیی نتوانسته راهی ک برانکو شروع کرد رو ادامه بده . و ب نوعیی داره سیاست و راه پرسپولیس رو تغییر میده..این رو از مصاحبه های بعد از نتیجه نگرفتن تیم میشه فهمید..همه مقصرن بجز خودش..متاسفانه داریم میشم دوباره مثل زمان قبل برانکو.ارام ارام..

    • امین

      مثل کوه پشت آقا یحیی ،مربی با دانشِ ما هستیم.
      کیسه کشا شما با محمود بی فکرتان خوش باشید،
      ما جام را آخرفصل می گیریم.کیسه سوزها خخخخخخخ

    • مجتبی رضایی

      فقط یکی جواب من بده تو بند ۱ گفته بااین همه ستاره. کدو ستاره؟ فک کنم با لیست استقلال اشتباه گرفته

    • یس

      تو درست میگی . شجاع .ترابی .علیپور .نادری .بشار .اونا رو کی فراری داد .

    • بدون نام

      آقای رسول پناه وقتی مربی می خواهد با بازیکن قرارداد ببندد ودر کنارش هم ی چند درصدی بگیرید چرا مخالفت می کنید این حق آقای گل محمدی است که از بازیکنان پول بگیرد .وگرنه ان بازیکنان برای مطرح شدن باید به کدام باشگاه مراجعه کنند.

    • بدون نام

      بعضی از این کیسه کشها پرسپولیسی شدن انگار اخه به توچه بچه...

    • بدون نام

      چ رویی داری رسول پناه ابلفضل هممون میشناسیمت

    • بدون نام

      هرکی میگه یحیی سرمربی نیس نامرده کورین با دست خالی کیسه رو هم ببینین با این همه ستاره میلیاردی چه ...

    • محمد علی

      ما هواداران تیم بزرگ پرسپولیس همیشه از تیممان و یحیی گل محمدی ومطهری وهمه کسانیکه در این تیم زحمت کشیده حمایت می‌کنیم همان روز که انصاری فرد جلوی زدوبند رسول پناه را گرفت معلوم بود رسول پناه ...

    • مرتضی

      من عاشق پرسپولیسم..اما واقعیت اینه که گلممدی اصلا مربی خوبی نیست..مخصوصا تو ترکیب چیدن و تعویضها ..دیروز باخت ما به اشتباهات یحیی بود بدون شک...۶ بازی ۷ امتیاز!!!!؟؟ اینم تقصیر رسول پناهه؟. یادم‌نمیاد هیچوقت برانکو عزیز‌ تو بدترین شرایط از نداشته هاش گله کرده باشه...با ۴ تا جوون رفتیم فینال اسیا...یحیی بدرد نخوده

    • ملکه سرخ

      اولا که این مشکل خانواده پرسپولیسه،به استقلالی هاربطی نداره،دوما هرکی هرحرفی میزنه بایدباسند ومدرک باشه. بعدهم این همه هوادار حتی یکیش هم حرف های رسول پناه روباورنداره.

    • بدون نام

      من طرفدار پرسپولیسم اما عندالله حق با رسول پناست خداوکیلی بازیهای پرسپولیس رو با بازیهای زمان برانکو مقایسه کنید بعد قضاوت کنید گلمحمدی اگر تو ۵دقیقه اول بازی یه گل بزنه صد بار پیام برای باشگاه میفرسته پاداش بریزید روحسابم درصورتی که هنوز ۵دقیقه از بازی گذشته ،هرروز یه بهانه دیروز چرا به الیمینوم باخت درحد لیگ سه هم بازی نمیکنه آمده فقط بچاپونه وبره متأسفانه ما کورکورانه وفقط از روی تعصب قضاوت میکنیم ودر آخر متوجه خواهیم شد حق با کی بود

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه هرکی گلمحمدی روبه باشگاه آورد

    • محمد

      واقعا گل گفتی پس سیدجلال هم تو لیست خروجی بوده این یحیی چقد نامرده

    • mehrzad

      تنها راه اینه که در تلویزیون مصاحبه رو در رو بگذارند تا همه بدونند مشکلات از کجا اب می خوره

    • ملکه سرخ

      باسند ومدرک اثبات کن وگرنه میشی یه کله پوک که فقط زبونش کارمیکنه وعقل ومنطق نداره

    • بدون نام

      یحیی لطفا برو نابود کردی تیم را

    • بدون نام

      گل محمدی سلطان دلال ها و هوچی گری هاست لامصب

    • ملکه سرخ

      فکرکردن مشکل است به همین دلیل اکثرمافقط قضاوت میکنیم...

    • معظمی

      اینا ی باندن یحیی افشیین پسر پسر وزیر ...

    • عرفان زاهدی

      فقط چرت و پرت بلده بگه

    • شریف ابادی.

      حداقل مصرع اول بیت شعرپایان بیانیه رومینوشتی تاهم خواننده متوجه این جواب(مصرع دومی که نوشتید)میشدوهم حکیم عمرخیام راناراحت نمیکردی که هیچ خواننده ی اون مصرع غیرازکسانیکه بارباعیات بی بدیل خواجه ی بزرگ اشناهستن رادرک میکردن.پس جهت اطلاع جنابعالی رباعی اینچنین هست. شیخی به زن فاحشه گفتامستی. هرلحظه به دام دگری دل بستی. گفت شیخاهرانچه گویی هستم. اماتوهرانچه مینمایی هستی؟.

    • بدون نام

      این یارو تا دیروز داشت تو دندون پزشکی ورامین کار میکرد...چجوری کارش به اینجا کشید :-\

    • بدون نام

      مو قشنگ(گلمحمدی)رسول پناه رفت ببینیم از این به بعد بهانه ات چیه

    • بدون نام

      شجاع دروغ گفت بیرانوند دروغ گفت گل محمدی دروغ گفت، شکوری دروغ گفت، فقط تو راست گفتی رسول پناه؟ ستاره‌های تیم رو فراری دادی رسول پناه دروغ گو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیرانوند که از قبل میخاس بره خارج . یا اگه میموتد دنبال لقمه چرب و چیل بود . شجاع هم ک بنده پول . بشار هم ک گفت بخاطر دیده نشدن فوتبالش تو ایران رفت

    • ***

      حقیقت اینه که بعد سالهای خوب با برانکو یه سریا مثل شجاع خلیل زاده و بقیه فک کردن در دیزی براشون باز شده با همدستی گلمحمدی اومدن باج گرفتن و قرارداد کلان با باشگاه که هیئت مدیره زیربار نرفت و نقششون نگرفت . خیلی ازین بازیکنا دنبال تیغ زدن مال مردمن. محمدنادری بازیکن خوب و بدردبخوری بود چرا نخاستینش جناب گلمحمدی؟! چون تو حلقه شما نبود
      رسولپناه هم ک بره باز بهونه میارید ... ننگ به شما گلمحمدی لباس پرسپولیس خیلیی بهتون گشاده

    • پرسپولیس بی همتا

      به قوق خلیل زاد کیسه تن
      پفک آبی
      پفک آبی
      پفک آبی
      پفک آبی
      پفک آبی
      پفک آبی
      شش بار گفت .میفهمید کیسه کشا

    • ابوالفضل استقلالی

      درجواب دوستی که ۱۹ بهم داد باید بگم دمت گرم آقا معلم بلاخره تو عمرم یه بار ۱۹ گرفتم کلا هیچ وقت از۱۲ بالاترنمیرفتم خخخخ

      پاسخ ها

      • دختر پرسپولیسی

        یحیی مقصر نیست
        تنها کسی که مقصر هست همین رسولی پناه هست که همه رو فراری داد.

    • بدون نام

      این مرد چقدر پرورو هست یحیی هر تیمی رفته از نظر فنی عالی بود چیه این همه چرت وپرت بافتی بسه دیگه گمشو برو به فکر کاسبی خودت باش تورو چه به فوتبال گراز انتر

    • علی

      واقعا حرفهای ایشون منطقی هست وگلمحمدی بعد هر شکست دنبال فرافکنی

    • وحید تاجی

      حالا گلممد جرات داری بیا مناظره

    • بدون نام

      آخه مرد ناحسابی تو با اون مصاحبهای چاله میدونیت با اون طرز رفتارت خوب مشخصه که آدم دروغگویی هستی بهتره دیگه به قول معروف خودت هیچی نگی بری دنبال کارت.

      پاسخ ها

      • دختر پرسپولیسی

        رسولی پناه تو حرف اضافی نزن همه بازیکنان تیم رو فراری دادی و حالا داری به یحیی تهمت میزنی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج