جاباما
۱۰۸۴۴۱۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

برمک: از بیرانوند خیلی متشکرم!

کوروش برمک مربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی این تیم برابر آرمان گهر سیرجان که با پیروزی یک بر صفر مس به پایان رسید این برد را به هواداران و مردم کرمان تبریک گفت.

ورزش سه: کوروش برمک مربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی این تیم برابر آرمان گهر سیرجان که با پیروزی یک بر صفر مس به پایان رسید این برد را به هواداران و مردم کرمان تبریک گفت.

در روزی که اکثر بازیکنان مس کرمان هوشیارانه در زمین بازی کردند، درخشش فوق العاده سجاد بیرانوند در درون دروازه مس کرمان یک برگ برنده بزرگ در بازی با آرمان گهر محسوب می شد که تا پیش از گل برتری مس حداقل در سه صحنه با رشادت دروازه مس کرمان را بسته نگه داشت.

برمک که آقای گل سابق فوتبال ایران است دستیار رضامهاجری در مس است که در غیبت سرمربی تیمش را در این دربی هدایت کرد. برمک در رابطه با غیبت رضا مهاجری گفت: ایشان به دلیل کسالتی که داشتند با تجویز پزشکان برروی نیمکت حاضر نشدند اما در جریان بازی ارتباط خود را با ما برقرار داشتند و نکات خود را به تیم برای اجرا انتقال می دادند.

مربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه تیم مس بر اساس نقاط ضعف و قدرت حریف برنامه های خود را در زمین به خوبی پیاده کرد گفت: بازیکنان شرح وظایف خود را در زمین خیلی خوب اجرا کردند و کنترل بازی را کاملا در اختیار داشتیم و اگر داور در نیمه اول تصمیمات بهتری اتخاذ می کرد ما زودتر به پنالتی و گل خود دست پیدا می کردیم.

وی در رابطه با صحبت های حریف در پایان بازی گفت: دوران زیر سوال بردن پیروزی حریف با صحبت های بی مدرک مثل داوری یا هواداران و اتهام زدن به نیمکت حریف منسوخ شده است و ما باید مستند صحبت های خود را مطرح کنیم. همانطور که گفتم داور در این بازی می توانست برای ما پنالتی های بیشتری هم بگیرد که به هرشکل با یک پنالتی درست به گل خود دست پیدا کردیم.

برمک از رشادت بازیکنان تیم خود در این بازی به خصوص عکس العمل های عالی سجاد بیرانوند تقدیر کرد و گفت: این بازی برای ما تمام شده است و از امروز به فکر بازی سخت بعد خود برابر بادران در تهران هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج