جاباما
۱۰۸۴۴۲۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«حرف بی‌حروف» شنیدنی شد

آلبوم «حرف بی حروف» با هنرمندی زکریا یوسفی خواننده و نوازنده سازهای کوبه‌ای و تینا لاجوردیان نوازنده عود در ژانر موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

خبرگزاری مهر: آلبوم «حرف بی حروف» با هنرمندی زکریا یوسفی خواننده و نوازنده سازهای کوبه‌ای و تینا لاجوردیان نوازنده عود در ژانر موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
«حرف بی‌حروف» شنیدنی شد
«حرف بی‌حروف» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار موسیقایی منتشر شده است که در قالب یک اثر بی کلام به تازگی پیش روی شنوندگان قرار گرفته است.
در توضیح این اثر آمده است: غرض از ساخت این آلبوم نیز ارائه موسیقی شرقی توام با سلیقه شخصی و با توجه به مرزهای موسیقی دستگاهی ایرانی است. دستگاه در موسیقی ایرانی نظامی چند مدی است که اساس و پایه موسیقی کلاسیک ایرانی محسوب می‌شود و در آن پیوند مدها از نظامی مدون و هماهنگ پیروی می‌کنند. از این رو با توجه به شناختی که از موسیقی ایرانی و خصوصاً موسیقی عرب و ترک داشتیم و بر آن شدیم تا تلفیقشان قطعاتی بسازیم که برای شنوندگان غیرایرانی هم ناآشنا به گوش نباشند.
وجود این قطعات بی کلام و بیان صحبت‌هایمان به زبان موسیقی باعث شد که نام «حروف بی حروف» را برای این آلبوم برگزینیم.
«حرف بی‌حروف» شنیدنی شد
باشد که حرف‌هایمان بر دل‌هایتان بنشیند و با زبان موسیقی فراتر از کلام و سخن با یکدیگر گفتگو کنیم.
«سریانی»، «پیدایش»، «آوازی بیداد»، «عشوایی»، «آوازی دیلمان»، «رها»، «گفتگو»، «گریز»، «طره»، «ناتمام»، «نوا» و «سماع» عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند. این در حالی است که زکریا یوسفی نوازنده سازهای کوبه‌ای، تینا لاجوردیان نوازنده عود، سپهر سعیدی طراح جلد و گرافیک، حمید عسگری صدابردار، میکس و مسترینگ و معین هاشمی نسب گروه اجرایی آلبوم را تشکیل می‌دهند.
آلبوم «حرف بی‌حروف» با شماره مجوز ۱۳۹۹- ۳۶۵ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت ۳۰۲۶ کتابخانه ملی ایران توسط موسسه «رهگذر هفت اقلیم» در دسترس شنوندگان قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج