۱۰۸۴۵
۷ نظر
۵۲۱۸
۷ نظر
۵۲۱۸
پ

تحصیلات یک زن باعث خیانت شوهر شد

برخوردهاي نامزدم از همان لحظه اول زندگي مان خيلي سرد بود و هرچه سعي مي کردم با محبت هايم او را نسبت به زندگي مان دلگرم کنم فايده اي نداشت.

برخوردهاي نامزدم از همان لحظه اول زندگي مان خيلي سرد بود و هرچه سعي مي کردم با محبت هايم او را نسبت به زندگي مان دلگرم کنم فايده اي نداشت.

رعنا که دانشجوي ترم آخر مقطع کارشناسي ارشد است تمام وقت خود را صرف درس خواندن مي کرد و هر موقع مي خواستم حرفي بزنم با لحني خشن مي گفت: روز خواستگاري با اين شرط مرا پذيرفتي که درس بخوانم، مي خواستي چشم هايت را باز کني و کاش يک نفر مثل خودت انتخاب مي کردي.

مرد جوان در دايره اجتماعي کلانتري سجاد مشهد افزود: با اين رفتارهاي همسرم کم کم از او فاصله گرفتم و سفره دلم را پيش يکي از همکارانم که به تازگي ازدواج کرده است باز کردم. تمام ترسم از اين بود که مبادا همسرم به مرد ديگري علاقه مند باشد.

مرد جوان در دايره اجتماعي کلانتري سجاد مشهد افزود: در وضعيت بسيار کسل کننده اي قرار گرفته بودم تا اين که دوستم پيشنهاد داد براي همسرم داروهاي تقويت کننده و محرک تهيه کنم و با توصيه او پاي فيلم هاي مبتذل و مستهجن نيز به حريم خانه ام باز شد. اما همسرم همچنان سرد و بي تفاوت بود.ديگر از ظاهر شلخته و بهم ريخته او و برخوردهاي بي احساسش خسته شده بودم. او حتي شب هايي که امتحان داشت مرا به خانه پدرم مي فرستاد تا با يکي از دوستانش بيدار بمانند و درس بخوانند.

خيلي عصبي شده بودم و تصميم گرفتم از رعنا انتقام بگيرم. با اين تصور نادرست به خانم جواني که در محل کارم رفت و آمد داشت توجه نشان دادم و از نظر عاطفي به او نزديک شدم. حدود ۲ماه گذشت و رابطه مخفيانه ام با آن خانم به ازدواج موقت ختم شد.

همان موقع بود که رعنا از دانشگاه فارغ التحصيل شد. او با غرور و خودخواهي خودش را يک سروگردن از من بالاتر مي ديد و مي گفت: خيلي زشت است که يک خانم فوق ليسانس زن يک مرد فوق ديپلم باشد و ...!

او با اين حرف هايش سوهان عمرم شده بود و ديگر واقعا خسته شده بودم. هر روز که مي گذشت احساس سرخوردگي بيشتري مي کردم و اين مسئله باعث شد تا به لبخندهاي دختري جوان که يک روز او را به عنوان مسافر سوار خودروي شخصي ام کرده بودم نيز توجه نشان بدهم. سرتان را به درد نياورم اين دختر جوان مرا در لجنزار فساد فرو برد و توسط او با دختر ديگري نيز آشنا شدم و به دام مواد مخدر افتادم. اما از کرده خودم پشيمان هستم و دچار عذاب وجدان شده ام.

هنوز هم باور نمي کنم دچار چنين مشکلاتي شده باشم و اي کاش رعنا مرا تنها نمي گذاشت و من نيز قدر خودم را بيشتر مي دانستم. خواهش مي کنم کمکم کنيد.

منبع: خراسان

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تحصیلات یک زن باعث خیانت شوهر شد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      kheyli motaesefam pishe ye moshavere khanevade hatman boro

    • گندم

      خاک تو اون سر بی مخ زنت دلش خوشه مثلا تحصیل کرده هستش

    • نازنین

      من هم دقیقا همین بدبختی روداشتم.همسرم هیچ توجهی به من نداشت.ولی خدا راشکر خداکمکم کردودارم به زندگی ادامه میدم.فقط خدا

    • sevgi

      سلام.بهتره از همین لحظه همه ی کارایی که تا حالا کردینو کنار بزارین و توبه کنین خدا خیلی مهربونه مطمئن باشین می بخشه!بهتر بود با همسرتون حرف میزدین وخواسته هاتونو براش به درستی وبا زبونه خودش بهش میگفتین از خانواده کمک میگرفتین نه از کسایی که خیرخواه شما نیستن!واگه اصلا نمیشد جدا میشدین وبا کسه دیگری ازدواج میکردین!توبه کنید اون میبخشه!پیشگیری بهتر از درمان است.

    • بدون نام

      به نظر مي رسد كه اين مطالب ساختگي باشد. البته بروز چنين وقايعي بعيد نيست اما گويا يك نفر نشسته و با برداشت هاي خاص خودش اين مطالب را مي نويسد . چيزي شبيه به داستانهاي در مجلات قبل از انقلاب اما با مجوز واقعي بودن.

    • رز زرد

      خاك توسر هردوتون كنن كه نفهمين بابا اين عقل وزبون خدا واسه جي داده

    • بی نام

      قبل از ازدواج باید عنوان میکردید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج