۱۰۸۴۵۳۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بازگشت دانیال با پاس گل به دفاع راست

روز گذشته بار دیگر دانیال اسماعیلی در پست دفاع راست بازی کرد و خیلی زود توانست ارسال کننده پاس گل اول این تیم برای سجاد شهباززاده باشد.

ورزش سه: روز گذشته بار دیگر دانیال اسماعیلی در پست دفاع راست بازی کرد و خیلی زود توانست ارسال کننده پاس گل اول این تیم برای سجاد شهباززاده باشد.

یکی از تغییرات غیر منتظره که روز گذشته در ترکیب سپاهان شاهدش بودیم، نیمکت نشینی مرتضی منصوری و حضور دانیال اسماعیلی فر در سمت راست خط دفاعی تیم بود. منصوری در بازی های گذشته عملکرد خوبی هم در بخش هجومی ارائه کرده بود و هم در بخش دفاعی یکی از بازیکنان جنگنده تیم به شمار می رفت ولی این تصمیم محرم بود که پس از مدت ها اسماعیلی فر به دفاع راست بازگردد.

دانیال در بازی های لیگ قهرمانان آسیا و همینطور بازی ابتدایی فصل برابر گل گهر در ترکیب اصلی و در پست دفاع راست بازی می کرد ولی از هفته دوم جای خود را به مرتضی منصوری داد و این بازیکن با نمایش خوبی که داشت سبب شد بازیکن فصل گذشته ذوب آهن به یک بازیکن تعویضی بدل شود و بیشتر در دقایق پایانی بازی به عنوان یک هافبک هجومی وارد زمین می شد.

در بازی برابر نفت آبادان اما دانیال در پست دفاع راست بازی کرد و هنوز چند دقیقه از بازی سپری نشده بود که با ارسال خود زمینه ساز گل اول بازی با ضربه زیبای سجاد شهباززاده شد؛ این عملکرد حالا رقابت در سمت راست خط دفاعی طلایی پوشان را بیشتر خواهد کرد و دست محرم را برای بازی های سرنوشت ساز پیش رو بازتر می‌‎کند.

بازگشت دانیال با پاس گل به دفاع راست

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج