۱۰۸۴۵۹۸
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

حذف دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی به‌زودی

سالاری در قزوین از حذف دفترچه‌های کاغذی تا ۲ ماه آینده خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در حاشیه بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی رازی قزوین از حذف دفترچه‌های کاغذی تا ۲ ماه آینده خبر داد و گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان در مرداد ماه انجام شده است و با همکاری دولت، امیدواریم منابع این طرح تأمین شود تا بتوانیم مرحله دوم آن را نیز اجرا کنیم.

وی افزود: سهم سازمان تأمین اجتماعی برای بیمه تکمیلی بازنشستگان ۷ برابر شده است و بر این مبنا کانون بازنشستگان قرارداد‌های بیمه تکمیلی را با بیمه گر‌ها منعقد کرده است.

سالاری با بیان اینکه بیمه شدگان تأمین اجتماعی در شهرستان‌هایی که سازمان تأمین اجتماعی بیمارستان ملکی ندارد، در صورت مراجعه به بیمارستان‌های متعلق به وزارت بهداشت، باید ۱۰ درصد فرانشیز پرداخت می‌کردند، گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمه شدگان تأمین اجتماعی تا دو هفته آینده در صورت مراجعه به بیمارستان‌های متعلق به وزارت بهداشت می‌توانند بدون پرداخت فرانشیز به صورت صد در صد از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: در شهرستان‌هایی هم که بیمارستان داریم فرانشیز دریافتی از افراد بالای ۶۵ سال، صفر می‌شود.

وی افزود: با توجه به الکترونیکی شدن دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی، به منظور افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات به بیمه شدگان، تا دو ماه آینده دفترچه‌های کاغذی حذف می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • من

      عجبی یه کاری هم به نفع مردم دارید انجام میدین امیدوارم از این تاریخ به بعد سیاسیون و قدرتمندان در راس تمام تمرکز خودشون رو در مسیر رفاه و آزادی و آسایش مردم ایران بگذارند تا بلکه ما مردم بتونیم بیشتر وجودشون رو تحمل کنیم در غیر اینصورت این زنجیر فشار بلاخره پاره میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج