جاباما
۱۰۸۴۶۴۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گل‌محمدی: صحبت درباره رسول‌پناه پیشِ‌پا افتاده است

سرمربی پرسپولیس بعد از جلسه با هیات مدیره و رد این ادعا که حضورش در باشگاه به دلیل بیانیه رسول پناه بوده، از بازیکنانش بابت صبوری در خصوص مشکلات مالی تمجید کرد.

ورزش سه: سرمربی پرسپولیس بعد از جلسه با هیات مدیره و رد این ادعا که حضورش در باشگاه به دلیل بیانیه رسول پناه بوده، از بازیکنانش بابت صبوری در خصوص مشکلات مالی تمجید کرد.

یحیی گل محمدی در ابتدای صحبت هایش بعد از خروج از باشگاه با کلماتی کوتاه درباره جلسه‌اش با هیات مدیره پرسپولیس گفت: جلسه؟ خیلی خوب، عالی.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا جلسه با هیات مدیره به دلیل بیانیه‌ی مهدی رسول پناه، عضو سابق هیات مدیره بوده گفت: اصلا این جلسه ما هیچ ربطی به بیانیه ایشان نداشته است.

وی درباره اتهاماتی که رسول پناه در بیانیه خود متوجه او کرده گفت: الان آرامش تیم و باشگاه از همه چیز مهمتر است. در هر صورت چیزی که مشخص است این است که باید تمرکزمان روی کارمان باشد و دوست ندارم درباره این مسائل پیش و پا افتاده صحبتی داشته باشم. عملکرد ایشان (رسول پناه) برای همگان مشخص است. تلاش ما برای موفقیت باشگاه خواهد بود.

یحیی گل محمدی درباره اینکه آیا ترکیب کنونی هیات مدیره شرایط همراهی با اهداف باشگاه را دارد گفت: در هر صورت فکر می کنم عضو مهمی هستند ایشان و از امروز کارشان را شروع کردند. همه ارکان باشگاه باید دست به دست هم بدهند و اتحاد داشته باشند و کار تیمی کنند و در نهایت با هماهنگی و همکاری همه ارکان باشگاه با اتحاد و همدلی کار را پیش ببریم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا تمرکز کادرفنی با اتفاقات چند وقت اخیر برهم خورده به نظر نمی رسد گفت: از نظر نتیجه گیری شخصا راضی نیستم. خودم به شکل دیگری فکر می کنم. اتفاقات فوتبالی هم برای ما افتاد مثل اشتباهات داوری و مصدومیت. نمی خواهم کار و نتایج را توجیه کنم اما هواداران مطمئن باشند که با تمام تمرکز کار را دنبال می کنیم. مشکلات در باشگاه هست ولی باید با سعه صدر کار را دنبال کرد.

بازیکنان هم از جان مایه می گذارند و سختی های زیادی را تحمل میکنند. بیشتر بار مشکلات باشگاه روی دوش بازیکنان است. به جهت اینکه تمام مشکلات مالی که در باشگاه وجود دارد، البته در شرف حل شدن یا در حال حل کردن یا اینکه در آینده امکان دارد این اتفاق بیفتد، اما بار این مشکل روی دوش بازیکنان است. با تحمل و صبوری خود کمک زیادی به باشگاه کردند. تسویه زیادی با خیلی از بازیکنان و مربیان شده که به خاطر صبوری و شکیبایی بازیکنان بوده. باید از تک تک آنها تشکر کنیم و بازیکنان قابل احترامی هستند و به خاطر اینکه انسان های بزرگی هستند. این تیم را دوست دارند و عاشق آن هستند و با تمام وجود علیرغم این مشکلات کار می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس در شرایطی که هنوز خبرنگاران سوالات زیادی داشتند، ترجیح داد به این گفتگو خاتمه دهد و محل باشگاه را ترک کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج