جاباما
۱۰۸۴۷۲۶
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

دوباره باقری، دوباره پرسپولیس!

روزی که محمود فکری اعلام کرد به طور قطع در نیم فصل تغییراتی خواهیم داشت بیشتر نگاه‌ها به سوی فرشید باقری چرخید؛ بازیکنی که در نیم فصل اول لیگ بیستم روز‌های خوبی را سپری نکرد و عوامل متعدد دست به دست هم داد تا نتواند همچون همیشه در ترکیب تیمش ایفای نقش کند.

روزنامه ایران ورزشی: روزی که محمود فکری اعلام کرد به طور قطع در نیم فصل تغییراتی خواهیم داشت بیشتر نگاه‌ها به سوی فرشید باقری چرخید؛ بازیکنی که در نیم فصل اول لیگ بیستم روزهای خوبی را سپری نکرد و عوامل متعدد دست به دست هم داد تا نتواند همچون همیشه در ترکیب تیمش ایفای نقش کند.

گرایش فکری به هافبک‌های جدید و جایگاه ثابتی که ریگی در ترکیب استقلال دارد و برخی عملکرد‌های ضعیف از سوی باقری در لیگ بیستم همگی سبب شد تا این بازیکن به کلی از تفکرات سرمربی استقلال خارج شود و به نفر اول لیست خروجی‌های تیمش بدل گردد.

علاوه بر آن باقری در تمرینات روز‌های اخیر نیز حضور نداشته که این نشان‌ می‌دهد در فاصله دو بازی مانده تا شروع نقل و انتقالات (تیم‌های لیگ برتری بعد از بازی ۱۵ می‌توانند نقل و انتقالات انجام دهند) خروج او از ترکیب استقلال قطعی است و او به تیم دیگری خواهد رفت.

با این حال باشگاه استقلال به دلایل فنی هنوز درباره خروج فرشید از لیست نیم فصل صحبتی به میان نیاورده تا شاید فضای ذهنی تیم خود را به هم نریزد اما از روزی که فکری صراحتاً از تغییرات صحبت به میان آورد خیلی‌ها به این نتیجه رسیدند که فرشید باقری با توجه به شرایط موجود و عزم باشگاه برای تغییرات قطعاً جایی در استقلال نیم فصل دوم نخواهد داشت. پیش از صحبت‌های سرمربی استقلال اما خبرهایی درباره پیوستن فرشید باقری به تیم رقیب نیز شنیده می‌شد.

خبری که به یاد می‌آوریم در زمان مربیگری برانکو نیز از اردوگاه سرخ شنیده می‌شد و حتی این موضوع سبب شد سران باشگاه استقلال قرارداد این بازیکن را نسبت به فصل قبل آن دوران افزایش چشمگیری دهند تا او به تیم رقیب نرود.

این بار اما به نظر می‌رسد با توجه به محدودیت بازیکن در نیم فصل و مشکلاتی که سرخ‌ها در تیم خود دارند و عمیقاً از فقدان بازیکن و گزینه مناسب رنج می‌برند این انتقال انجام شود و فرشید راهی باشگاه رقیب شود اما باید به این مسأله مهم هم توجه داشت که باقری اکنون در قرارداد با باشگاه استقلال است و چنانچه مدیران پرسپولیس روی جذب این بازیکن اصرار داشته باشند باید با مدیران باشگاه استقلال چانه‌زنی کنند.

البته این ماجرا ممکن است به نحو ساده‌تری هم انجام شود و سران استقلال بدون هیچ پیش‌شرطی با این بازیکن تسویه کنند اما معمولاً وقتی پای رفتن یک بازیکن از استقلال به تیم رقیب به میان می‌آید مدیران استقلال همه کار می‌کنند تا این اتفاق رخ ندهد حتی اینکه اساساً بازیکنان را نگه دارند و دوباره با او به همکاری ادامه دهند.

به هرحال جدایی باقری و رفتن به پرسپولیس خبر داغی می‌تواند باشد اما از طرفی باید توجه داشت که فرشید نیم فصل خوبی را هم سپری نکرده و حتی صدای اعتراض هواداران باشگاه خود را هم درآورده است که ماندنش در استقلال می‌تواند منجر به حواشی بیشتری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دختر پرسپولیسی

      یحیی اینا چین که تو میخوای جذب کنی اینا اگه خوب بودن که به درد کیسه میخوردن

      پاسخ ها

      • مهردادآبادانی۴فقط پوکر

        به درد کیسه دسته سومی هم نخوردن اینا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج