۱۰۸۴۷۵۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کونته: زلاتان اخراج نمی‌شد هم میلان را می‌بردیم

آنتونیو کونته، سرمربی اینترمیلان، پس از پیروزی برابر صدرنشین سری آ در دربی، گفت که این تیم نه بازیکن جدیدی را می‌گیرد و نه بازیکنی از این تیم جدا خواهد شد.

ورزش سه: کونته: زلاتان اخراج نمی‌شد هم میلان را می‌بردیم

آنتونیو کونته، سرمربی اینترمیلان، پس از پیروزی برابر صدرنشین سری آ در دربی، گفت که این تیم نه بازیکن جدیدی را می گیرد و نه بازیکنی از این تیم جدا خواهد شد.

اینتر در یک بازی نفس گیر و پر حاشیه در دربی شهر میلان به پیروزی رسید و سرمربی این تیم معتقد است که حتی اگر میلان با اخراج زلاتان ۱۰ نفره نمی شد هم، اینتر آنها را شکست می داد.

زلاتان پیش از دریافت کارت زرد دوم و اخراج از بازی در دقیقه ۵۸، اولین گل این مسابقه را در دقیقه ۳۱ وارد دروازه اینتر کرد. در ادامه لوکاکو در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی و اریکسن در دقیقه ۹۷ با یک ضربه آزاد، برای اینتر گلزنی کردند. با این پیروزی اینتر به نیمه نهایی کوپا ایتالیا صعود کرد.

کونته پس از پیروزی در این بازی گفت: "ما برای دومین سال پیاپی به نیمه نهایی رسیدیم. بازیکنانم به دلیل رویکرد درستی که از ابتدا تا انتها داشتند، شایسته قدردانی اند.

بازی سختی بود. میلان تیم قدرتمندی است که در سری آ صدرنشین است، حذف کردن آنها در یک چهارم نهایی چیزی است که باید بابت آن خوشحال بود.

میلان هم توانایی های زیادی دارد اما حتی وقتی ۱۱ برابر ۱۱ بازی می کردیم، این شانس را داشتیم که نتیجه را به نفع خودمان عوض کنیم. تا قبل از زدن گل پیروزی، فکر می کردم که نتیجه عادلانه نبود. ما ابتکار عمل را به دست گرفتیم. دروازه بان آنها ولی بهترین بازیکن زمین بود!

امشب باز هم باید به این موضوع بپردازیم که با وجود ایجاد موقعیت های گل زیاد، چطور شانس های زیادی را تبدیل به گل نمی کنیم. ما نیاز داریم که در مقابل دروازه موثرتر باشیم و نمی توانیم به این رویه ادامه دهیم. وگرنه به جایی می رسیم که در بازی هایی که شایسته پیروزی هستیم، پیروز نمی شویم."

درگیری روملو لوکاکو و زلاتان در این بازی بسیار خبرساز شد. دو هم تیمی سابق در منچستریونایتد، سخنان تند و تیزی را با هم رد و بدل کردند و دیگر بازیکنان مجبور شدند آنها را از هم جدا کنند. هر دو بازیکن به دلیل این درگیری کارت زرد گرفتند و زلاتان با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۵۸ از زمین بازی اخراج شد. میلان ۱۰ نفره هم در ادامه با دو گل لوکاکو و اریکسن نتیجه بازی را واگذار کرد و حذف شد.

کونته در این باره افزود: "این دربی است، راه رفتن در پارک نیست! برای دو تیم غیر ممکن است که تنش را احساس نکنند.این پیروزی را به هوادارانمان تقدیم یم کنیم. مخصوصا آنها که به خیابان آمدند و با همراهی با اتوبوس تیم ما را تشویق کردند. می خواهیم که این شادمانی را با آنها قسمت کنیم.

من خودم بازیکن بوده ام و می دانم که در طول بازی ممکن است از کوره در بروی و وقتی عصبانی هستی اتفاقاتی از این دست بیافتد.

خوب بود که روملو را آنقدر متمرکز می دیدیم. ایبرا هم ذهنیت و اراده یک برنده و یک جنگجو را دارد و فکر می کنم که لوکاکو نیز در همین راه قدم گذاشته."

پس از آمدن اریکسن به زمین و زدن گل پیروزی برای اینتر در وقت های تلف شده، از کونته پرسیده شد که آیا این به آن معناست که اریکسن در اینتر ماندنی است؟

کونته در پاسخ گفت: "ماه هاست که من دارم همین را می گویم:اینها نفرات اینتر هستند. هیچکسی نمی آید و هیچکسی نخواهد رفت. من مدام این را می گویم و انگار کسی مرا باور نمی کند!"

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج