جاباما
۱۰۸۴۸۵۸
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

احمدی‌نژاد بیاید، داستان ۱۴۰۰ چیز دیگری است

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان با اشاره به حالت دوم آرایش انتخاباتی گفت: همه تحلیل‌ها درباره آرایش انتخاباتی برای زمانی است که آقای محمود احمدی‌نژاد یا حضور پیدا نکنند و یا تایید صلاحیت نشوند اما چنانچه ایشان تایید شوند داستان چیز دیگری خواهد شد و صحنه دیگری در انتخابات و رقابت در آن رقم خواهد خورد.

نامه نیوز: دبیرکل جمعیت آبادگران جوان با اشاره به حالت دوم آرایش انتخاباتی گفت: همه تحلیل‌ها درباره آرایش انتخاباتی برای زمانی است که آقای محمود احمدی‌نژاد یا حضور پیدا نکنند و یا تایید صلاحیت نشوند اما چنانچه ایشان تایید شوند داستان چیز دیگری خواهد شد و صحنه دیگری در انتخابات و رقابت در آن رقم خواهد خورد.

یک فعال سیاسی با اشاره به حالت دوم آرایش انتخاباتی در جریان اصولگرا، یادآور شد: فارغ از حالت آرمانی، با آمدن و نامزدی آقای رئیسی غاطبه اصولگرایان به گزینه دیگری گرایش نشان نخواهند داد، در این صورت سایر گزینه‌های اصولگرا حذف می شوند و روی حمایت از آقای رئیسی اجماع خواهد شد. در حالیکه چنین وضعیتی درباره آقای قالیباف اتفاق نمی افتد یعنی روی او اجماع نمی شود.

اصولگرایان خیلی نسبت به شانس خود برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ خوشبین هستند اما آنها یک دغدغه بزرگ دارند و آن اینکه چه طور میان شخصیت‌های در مظان کاندیداتوری اجماع و ائتلاف ایجاد کنند.

حسن بیادی درباره سناریوهای مدنظر اصولگرایان برای حضور در صحنه انتخابات ۱۴۰۰ گفت: حالت ایده آل و آرمانی آن است که آقایان سیدابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف در مسئولیت‌های فعلی خود یعنی ریاست قوه قضائیه و ریاست مجلس باقی بمانند و شخصیت دیگری هماهنگ با آنها رئیس جمهور شود تا هر سه در قالب مدیریتی یکپارچه بتوانند کشور را اداره کنند، در چنین حالتی بسیاری از مشکلات مردم در کوتاه مدت حل خواهد شد تا آنکه یکی از میان آقایان رئیسی و قالیباف در مسند ریاست جمهوری قرار بگیرد.

وی افزود: اگر در انتخابات ریاست جمهوری یک اصولگرای اصلاح‌طلب عاقل و غیراحساساتی همچون آقایان حسین دهقان، محسن رضایی یا مهندس ضرغامی بر سر کار آید، او به همراه آقایان رئیسی و قالیباف می توانند ریشه فساد خانمان برانداز اداری را نابود، کشور را قانونمند و ساختارهای مدیریتی و حاکمیتی را اصلاح و کارآمد کنند.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان با اشاره به ویژگی‌های مثبت نامزدهایی مانند دهقان، رضایی و ضرغامی اظهار کرد: آقای دکتر حسین دهقان فردی خوش‌فکر و با برنامه و در هر چهار دولت سازندگی، اصلاحات، احمدی نژاد و روحانی یا به عنوان معاون وزیر و معاون رئیس جمهور یا به عنوان وزیر عضو کابینه‌های گوناگون با تجربیات فراوان در خدمت مردم و کشور بوده است.

وی افزود: جناب آقای دکتر محسن رضایی که برای اکثر افراد ایثارگر و رزمنده و دیگر اقشار مردم قابل احترام است، در توسعه سرمایه‌های نیروی انسانی متجرب و انقلابی ید طولایی دارد، او نیز دارای برنامه بوده و همیشه اسبش برای خدمت به مردم زین است. هم اکنون همکاران و اطرافیانش هم اصلاح‌طلب و هم اصولگرا هستند.

این فعال سیاسی ادامه داد: آقای مهندس عزت‌اله ضرغامی سالیان زیاد در صنایع دفاعی، سالیان متمادی در معاونت وزارت ارشاد و ریاست رسانه ملی خدمات ارزشمندی را ارائه داد و ظرفیت خوبی برای خدمت به کشور و مردم عزیز محسوب می شود و می توانند در قوه مجریه مثمر ثمر باشد.

وی با اشاره به حالت دوم آرایش انتخاباتی در جریان اصولگرا، توضیح داد: فارغ از حالت آرمانی، با نامزدی آقای رئیسی غاطبه اصولگرایان به گزینه دیگری گرایش نشان نخواهند داد، در این صورت سایر گزینه‌های اصولگرا حذف می شوند و اکثر آنان بر سر حمایت از آقای رئیسی اجماع خواهند کرد. این در حالی است که چنین وضعیتی درباره آقای قالیباف علیرغم همه شایستگی‌هایش برای خدمت در قوه مجریه اتفاق نمی افتد و متصورهم نمی باشد و اجماع اصولگرایان بر سر ایشان حداقلی و ضعیف خواهد بود مگر مانند آقای روحانی در زمین اصلاح‌طلبان بازی کنند که بعید بنظر می‌رسد.

وی با بیان اینکه نباید آقایان قالیباف و رئیسی هر دو نامزد انتخابات ۱۴۰۰ شوند، افزود: اگر هم آقای رئیسی و هم آقای قالیباف با هم نامزد انتخابات ریاست جمهوری شوند، هر دو با هم حذف می شوند و در مسئولیت‌های کنونی‌شان نیز دیگر جایگاه مثبتی نخواهند داشت؛ پس در این حالت یکی از میان آنها باید نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود.

بیادی با انتقاد از تفکر اشتباه شکل گرفته در اردوگاه اصولگرایی گفت: اصولگرایان با توهم پیروزی قطعی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ به اختلاف و انحراف از اهداف عالیه دچار شده‌اند و به راحتی و به سرعت زمینه را برای حذف رفقای خود آماده کرده‌اند. غافل از اینکه اصلاح‌طلب ان با سیاسیت و استراتژی چراغ خاموش و با برنامه همیشگی خود جلو می آیند و قطعا نامزدی قوی را مقابل اصولگرایان به صحنه خواهند آورد.

وی افزود: البته در جبهه اصلاح‌طلبان همچون اصولگرایان این آسیبها با درصدی کمتر قابل مشاهده است و همه غفلتهای این دو جبهه نخ نماشده سیاسی حاکم در کشور ناشی از این است که حقوق شهروندی و نقش مردم را در سپهر سیاسی خود فراموش نموده و بعضا به دنبال سوءاستفاده و انحراف اذهان مردم و پیروزی با مشارکت حداقلی مردم هستند که این اهداف خلاف منویات مقام معظم رهبری است و شک نکنید با این روند دولت آینده توفیقاتی نخواهد داشت.

عضو شورای وحدت گفت: البته همه این تحلیل‌ها برای زمانی است که آقای دکتر احمدی‌نژاد یا حضور پیدا نکنند و یا تایید صلاحیت نشوند اما چنانچه ایشان تایید شوند داستان چیز دیگری خواهد شد و صحنه دیگری در انتخابات و رقابت در آن رقم خواهد خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داودی

      من اولین نفرم که به اقای محمود احمدی نژاد رای میدم .....

      پاسخ ها

      • خسته از تزویر و ریا

        قبلا آخه در دوران ایشون افتخارات بسیار کسب کردیم !
        ساده همشون سر و ته یه کرباسن

      • بدون نام

        اول باید مشخص کند 800 میلیارد دلار درآمد نفتی رو چکار کرده

    • سیبو

      آمو مگر داری بچه گول میزنی

    • بدون نام

      فقط احمدی نژادمی تونه این کشوررانجات بده وتنورانتخابات راگرم کنه

    • بدون نام

      اگه احمدی نژاد تایید صلاحیت شه حتما با اختلاف زیاد رای بیشتری جمع میکنه

    • بدون نام

      فقط یک توصیه دارم
      لطفا عملکرد احمدی نژاد را در ۸سال ریاست جمهوری اش را مطالعه کنید. متوجه خواهید شد که اکثر بدبختی های این مملکت در زمان ایشان بوجود آمده و متاسفانه ادامه هم داره
      ایشون گفته :
      ...تحریم نه مندی؟ تحریم اصلا چیه؟
      ....مردم را یک مشت خس و خاشاک خطاب کرد...
      بیشترین در آمد نفتی در طول تاریخ در زمان کو اثر این در آمد در زندگی مردم؟
      در زمان ایشان انزوای کشور در جهان شروع شد و هنوز هم ادامه داره
      و. خیلی از اتفاقات بدی که افتاده

      ..

    • *********

      تاوقتی که چنددستگی وجناهبندی هست مردم روز خوش نخواهند داشت. هیچ جناهی به نماینده جناه دیگه فرست عرض اندام نمیده. هرکی بیادنمیذارن کاری بکنه. بیچاره مامردم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج