جاباما
۱۰۸۴۸۵۹
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

آمار امروزِ کرونا، فوتی‌ها و مبتلایان

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۳۱۴ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۳۱۴ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز ۸ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۶۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۹۵ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۳۱۴ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۶۵۱ نفر رسید.

لاری با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۴۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، گفت: در عین حال ۴۰۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد که تا کنون ۹ میلیون و ۷۰ هزار و ۱۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری همچنین گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوباره که داره زیاد میشه اصفهان که خیلی ترافیکه همه بیرون هستن البته ماسک میزنن ولی اینکه تعطیلی نیست و تردد بعد از ۹ شب ممنوعه خیلی مسخره هست همین قانون باعث ترافیک شدید ساعت ۷ شب به بعد میشه و مشکل ساز هم مترو شلوغ میشه تاکسی پیدا نمیشه، در نتیجه کرونا بیش ترم میشه

    • سعید ۲۰۰۰هزار

      آقا بستری چیه چرتو پرت نگید مادرم کورونا گرفته ۴روزا تمام بیمارستانها رفتیم میگن بستری نمیکنیم هر کی این دردو گرفت باید بمیره چون این مسعولین به داد کسی نمیرسند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج