۱۰۸۴۹۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آخرين وضعيت مصدومان حادثه پارک ارم

دو روز از حادثه پارك ارم گذشت اما همچنان سه خانواده درگير روند معالجه و درمان دختران خود هستند، نگار جراحي سختي را پشت سر گذاشته و اوضاع مانيا همچنان وخيم است، در اين بين ركسانا در شرايط بهتري قرار دارد اما همچنان هر سه دختر در بيمارستان تحت نظر پزشكان هستند و روند درمان‌شان ادامه دارد.

روزنامه اعتماد: دو روز از حادثه پارك ارم گذشت اما همچنان سه خانواده درگير روند معالجه و درمان دختران خود هستند، نگار جراحي سختي را پشت سر گذاشته و اوضاع مانيا همچنان وخيم است، در اين بين ركسانا در شرايط بهتري قرار دارد اما همچنان هر سه دختر در بيمارستان تحت نظر پزشكان هستند و روند درمان‌شان ادامه دارد.

مسلم بيات، مديركل استاندارد استان تهران نيز از انتشار نتايج تحقيقات اوليه از اين حادثه تا امروز خبر داد و پرونده‌يي نيز با شكايت خانواده حادثه‌ديدگان در كلانتري ۱۳۳ شهرزيبا تشكيل و پيگيري آن در دادسراي ناحيه پنج ادامه دارد.

در ميان حادثه ديدگان، مانياي ۲۹ ساله شرايط وخيم‌تري دارد. او مهندس كشاورزي است و به گفته پدرش محمد يوسفي، حدود ۱۸ نقطه از بدنش دچار شكستگي شده و يك روز پس از حادثه پزشكان به ترك خوردگي سه نقطه از استخوان لگنش پي برده‌اند. پدر مانيا در بيمارستان نور افشار فرمانيه گفت: «چند عمل جراحي روي دخترم انجام شده و متاسفانه وضعيت مناسبي ندارد، بيش از نيمي از مهره‌هاي كمرش شكسته و ساعد دست چپش كاملا از بين رفته است.

در سه مرحله دچار خونريزي مغزي شده بود كه خوشبختانه رفع شد اما شكستگي دنده چپش باعث پارگي و له شدن ريه‌اش شده و همين اتفاق شرايطش را وخيم‌تر كرده است»محمد يوسفي همچنين گفت كه تا كنون شكايتي نكرده ودرگير رسيدگي به وضعيت دخترش بوده اما حتما از عاملان و مقصران اين حادثه شكايت خواهد كرد.

يكي از همكاران مانيا نيز در اين باره گفت: «براي تخليه خون انباشته شده در ريه مانيا، پزشكان مجبور به سوراخ كردن سينه او شده و به همين دليل خون زيادي را از دست داده است.»قرباني، پدرنگار درباره آخرين وضعيت دخترش كه از ناحيه نخاع دچار آسيب ديدگي شده است گفت: «پيش از ساعت ۸:۳۰ صبح روز يكشنبه با پزشك معالج نگار قبل از شروع عمل جراحي ديدار كرديم و او در اين ديدار با تشريح آخرين وضعيت پزشكي دخترم حرف‌هايي زد كه چندان ما را خوشحال نكرد، پزشك نگار به ما گفت كه به خاطر وارد شدن آسيب به عضلات دنده‌يي دخترم تنفس وي تنها با ديافراگم انجام مي‌شود و همين موضوع روند عمل جراحي را با سختي روبه رو خواهد كرد، البته خوشبختانه مقاومت دخترم خوب بود و تنفسش با ديافراگم انجام شد اما نگراني ما از بابت حضور نگار در اتاق عمل بود چراكه پزشكش حتي از احتمال فوت نگار نيز گفته بود و همين موضوع نگراني ما را دو چندان مي‌كرد.»

پدر نگار درباره آخرين وضعيت دخترش پس از حضور در اتاق عمل نيز گفت: «تمام مدتي كه نگار در اتاق عمل بود استرس فراواني داشتيم اما خوشبختانه عمل جراحي موفقيت‌آميز بود و پس از عمل پزشكش به ما گفت كه دو مهره و ديسك له شده‌اش را درآورده‌اند و به جاي آن پروتز گذاشته‌اند و بايد منتظر به هوش آمدن نگار باشيم. كه پس از به هوش آمدن نگار دكتر به ما گفت كه چيزي شبيه معجزه درباره دخترم رخ داده و وضعش بسيار بهتر از چيزي است كه فكرش را مي‌كرديم اما همچنان نمي‌تواند پاهايش را حركت دهد.»

فرهي، پسر عموي ركسانا نيز با تشريح آخرين وضعيت او در بيمارستان آسيا گفت: پرونده شكايت ما از عاملان اين حادثه در دادسراي ناحيه پنج در حال پيگيري است و ما از شكايت‌مان صرف‌نظر نخواهيم كرد، وضعيت ركسانا هم بهتر از دو مصدوم ديگر است اما همچنان در بيمارستان تحت نظر پزشكان قرار دارد.

عصر ديروز رييس دادسراي ناحيه پنج با حضور در محل بيمارستان آسيا در جريان روند درمان نگار و ركسانا قرار گرفت و بناست امروز نيز با حضور در بيمارستان نور‌افشار از وضعيت مانيا كسب اطلاع كند.

همچنين اخبار واصله حكايت از ادامه فعاليت شهربازي پارك ارم دارد و بر اساس آنچه كه خبرگزاري‌ها انتشار داده‌اند تنها از ادامه فعاليت دستگاه موش ديوانه جلوگيري شده و مابقي دستگاه‌ها فعالند، جهانگير مدير عامل پارك ارم نيز گفته كه متاسفانه در برخي از اخبار حتي محل وقوع اين حادثه شهربازي لوناي يك اعلام شده بود در حالي كه حادثه در لوناي دو رخ داده است. ديروز فاضلاب باغ وحش پارك ارم افتتاح شد و من فكر مي‌كنم بايد به اين خبر نيز پرداخته مي‌شد. از سوي ديگر در برخي رسانه‌ها گفته شده بود كه وسايل شهربازي استاندارد نيستند در حالي كه تمامي تجهيزات پارك ارم استاندارد دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      بند خدا مصدومان حادثه این همه زحمت کشیدن که بخاطر سود جویی یه سری ادم به این روز بی افتن ....
      از خداوند شفا اجل ایشان را خواستاریم انشالا هر چه زودتر بهبود یابن به این روز عزیز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج