۱۰۸۴۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کواچ: می‌توانم بهتر از ولاسکو نتیجه بگیرم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: معتقدم که می‌توانم نتایج بهتری نسبت به زمانی که ولاسکو در ایران بود، بگیرم.

تسنیم: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: معتقدم که می‌توانم نتایج بهتری نسبت به زمانی که ولاسکو در ایران بود، بگیرم.

نخستین نشست خبری سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران پس از بازی عصر یک‌شنبه مقابل تیم ملی استرالیا در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.

اسلوبودان کواچ در شروع صحبت‌هایش گفت: خیلی خوشحالم مربیگری یک تیم بزرگ مثل ایران را به عهده دارم. قبول کردن این مسئولیت بعد از ولاسکو کار آسانی نیست و من تمام تلاشم را می‌کنم تا وضعیت بهتری در والیبال ایران ایجاد کنم. من چند سال قبل هم در لیگ ایران بازی می‌کردم و با طرز تفکر بازیکنان ایران آشنایی دارم. همین آشنایی کمک می‌کند تا آینده بهتری را ترسیم کنیم.

وی ادامه داد: من ۲ دستیار صرب و ایرانی روی نیمکت تیم ملی خواهم داشت. با عملکرد این ۲ نفر آشنا هستم و به آنها اعتقاد دارم. یک مربی بدنساز و یک فیزیوتراپ هم در کنار ما خواهند بود. مهمترین دغدغه فعلی من وضعیت بازیکنان است، چون ما فرصت هماهنگی‌های بیشتر را خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی و اطلاعاتی که از ایران و بازیکنان ایرانی داشتم با چیز جدیدی در ایران مواجه نشدم. از ۲ روز قبل هم که به تهران رسیدم آشنایی خوبی از بازیکنان کسب کردم.

کواچ تصریح کرد: نسبت به زمانی که در ایران بازی می‌کردم تغییرات زیادی در والیبال ایران رخ داده است. سازماندهی و انگیزه بازیکنان و خلاصه همه چیز بسیار بهتر شده است. اشتیاق مردم ایران هم نسبت به والیبال زیاد بود و خوشحالم که می‌بینم این اشتیاق همچنان وجود دارد.

وی در مورد فلسفه‌اش در والیبال عنوان کرد: فلسفه من مبارزه و تلاش و در نهایت برنده شدن در تمام بازی‌هاست. من معتقدم با تلاش بیشتر باید پیروزی‌های بیشتری به دست آوریم. امیدوارم این فلسفه را بتوانم به بازیکنانم هم منتقل کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال در مورد ولاسکو نیز گفت: ولاسکو یکی از بهترین مربیان جهان است و فلسفه خاص خودش را دارد. برای من مهم این است که چیز خوبی را که تحویل می‌گیرم خیلی بهتر بتوانم تحویل بدهم. من از زمانی که بازی می‌کردم اعتقاد داشتم که با تلاش زیاد می‌توان نتایج خوبی گرفت. در زمان مربیگری هم به این موضوع اعتقاد دارم. ایران استعدادها و امکانات بیشتری نسبت به تیم ملی یوگسلاوی سابق که قهرمان المپیک ۲۰۰۰ سیدنی شد، دارد ولی با این حال دغدغه‌ها و نگرانی‌های پیش از المپیک نیز در والیبال ایران وجود دارد که باید گام به گام پیش برویم و مشکلات را برطرف کنیم.

او ادامه داد: مهمترین مشخصه والیبال ایران سرعت بازی بازیکنان است و مشکلی که با آن روبه‌رو هستیم ضعف در سرویس‌های پرشی قدرتمند است. ما تلاش می‌کنیم نقاط ضعف را برطرف کرده و مقابل قدرت‌های والیبال جهان که در لیگ جهانی حریف ما هستند نتایج خوبی بگیریم. خوشبختانه انگیزه آموختن در بازیکنان ایرانی همیشه بالا بوده و هست.

وی در مورد اضافه شدن فرهاد ظریف لیبرو سابق تیم ملی به جمع بازیکنان گفت: در مورد ظریف با فدراسیون والیبال صحبت کردم چون او بازیکن مهمی است. متاسفانه او مصدوم است و باید با نظارت پزشک تیم خودش را آماده کند. حضور او در تیم وزنه قابل توجهی است و می‌تواند ما را به موفقیت نزدیک کند. زمانی که من قراردادم را امضا کردم دستیاران من در ایران بودند و بر تمام بازیکنان ایرانی نظارت کامل داشتند. اطلاعات خوبی در مورد ایران به من داده شد و در نهایت به نتیجه قطعی لیست نهایی بازیکنان برای شرکت در لیگ جهانی رسیدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال اضافه کرد: هر سرمربی روش و فلسفه خاص خودش را دارد و این به معنای آن نیست که من کارهای ولاسکو را تأیید یا تکذیب کنم. برای مثال ما چند روز پیش دوره بدنسازی را به پایان بردیم و حالا در حال مرور تاکتیک‌ها هستیم.

اسلوبودان کواچ در مورد انتخاب تیم ملی ایران گفت: من فرصت‌های بهتری از نظر مالی و سطح تیمی از کشورهای دیگر داشتم ولی به خاطر اینکه تیم ملی ایران پتانسیل بیشتری از نظر استعداد بازیکنان داشت مسئولیت این تیم را قبول کردم. من معتقدم که می‌توانم نتایج بهتری نسبت به زمانی که ولاسکو در ایران بود، بگیرم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۲۰ روز تا شروع لیگ جهانی باقی مانده و اگر من قرار بود کارم را از صفر شروع کنم، زمان مناسبی برای هماهنگی در اختیار نداشتم اما با توجه به هماهنگی‌ها و حضور دستیارانم در ایران معتقدم که می‌توانیم بازی‌های خوبی را در دیدارهای پیش رو به نمایش بگذاریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج