جاباما
۱۰۸۴۹۸۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ذوالنور: عوامل ترور شهید فخری‌زاده شناسایی شدند

ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت افرادی که در ترور شهید فخری زاده دست داشتند شناسایی و از طریق اینترپل برای دستگیری آنها اقدام شده است. وی افزود: با این اقدامات دشمنان هرگز ماشین تکنولوژی جمهوری اسلامی متوقف نخواهد شد به دلیل اینکه فناوری هسته‌ای در کشور ما از صفر تا صد بومی سازی شده است و به یک، دو یا صد دانشمند متکی نیست و به سرعت این خلأها را پر خواهد شد.

جماران: ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت افرادی که در ترور شهید فخری زاده دست داشتند شناسایی و از طریق اینترپل برای دستگیری آنها اقدام شده است

ذوالنور در خصوص ترور شهید محسن فخری زاده گفت: افرادی که در این ترور دست داشتند شناسایی و از طریق اینترپل برای دستگیری آنها اقدام شده و در مرحله دوم پرونده‌های متعددی در این زمینه در دستگاه امنیتی و قوه قضاییه کشورایجاد شده است و ما در حقیقت عامل اصلی و در حقیقت عاملین ترور را رژیم صهیونیستی می دانیم، لذا طرح شکایت و دعوا و پیگیری کیفری این موضوع از طریق مجامع بین المللی توسط قوه قضاییه و وزارت خارجه ما در حال رسیدگی است.

ذوالنور: عوامل ترور شهید فخری‌زاده شناسایی شدند

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس پیرامون خرابکاری نطنز اظهار داشت: با بررسی و تحقیق به این نتیجه رسیدیم که در نطنز از طریق نفوذ و خیانت داخلی این خرابکاری صورت گرفته است و افرادی که در این زمینه عامل بودند شناسایی شدهاند و مسیر ردیابی آنها و مجازات آنها هم ادامه دارد و ما باز هم دست نظام سلطه و رژیم صهیونیستی را آلوده به این موضوع می‌بینیم و انتقام لازم را از رژیم صهیونیستی و عوامل این موضوع خواهیم گرفت.

وی افزود: با این اقدامات هرگز ماشین تکنولوژی جمهوری اسلامی متوقف نخواهد شد به دلیل اینکه فناوری هسته‌ای در کشور ما از صفر تا صد بومی سازی شده است و به یک، دو یا صد دانشمند متکی نیست و به سرعت این خلأها را پر خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما در مصون‌سازی مراکز هسته‌ای و حیاتی در پدافندغیرعامل باید سرمایه‌گذاری و مراقبت و دقت بیشتری بکنیم و اتفاقاً قانون پدافند غیرعامل را در مجلس شورای اسلامی بعد از بودجه به صحن خواهیم برد و قانونی بسیار قوی و جامع و متقن است که ما باید با پدافندغیرعامل و تدابیر لازم از بروز چنین خساراتی که در نطنز شاهد آن بودیم جلوگیری کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج