۱۰۸۵۰۳۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تراکتور و استقلال قهرمان در خانه حریفان

استقلال طی ۶ بازی خارج از خانه، فقط یک‌بار در خوزستان باخته و فردا هم دوباره به خوزستان می‌رود.

روزنامه همشهری: استقلال طی ۶بازی خارج از خانه، فقط یک‌بار در خوزستان باخته و فردا هم دوباره به خوزستان می‌رود.

یکی از اتفاقات جالب لیگ بیستم این است که میزبان‌های موفق همیشگی، این‌بار امتیازات زیادی از میزبانی به‌دست نیاورده‌اند و بیرون از خانه خیلی بهتر نتیجه گرفته‌اند. شاخص‌ترین نمونه، تیم تراکتور است که همه‌ساله یکی از پایه‌های ثابت صدرنشینی در جدول بازی‌های خانگی بود و بیرون از خانه خیلی کمتر از بازی‌های خانگی‌اش امتیاز می‌گرفت.

اما امسال این تیم بعد از پایان ۱۲هفته، صدرنشین بازی‌های خارج از خانه و تیم سیزدهم بازی‌های خانگی است! تراکتور طی ۶بازی در زمین حریفان به ۴برد، یک مساوی و یک باخت رسیده و با ۱۳امتیاز تنها تیمی است که میانگین امتیازاتش در زمین حریفان بالاتر از ۲امتیاز از هربازی بوده است. در مقابل، تبریزی‌ها در ورزشگاه یادگار امام از ۶بازی فقط ۶امتیاز گرفته‌ و یک‌سوم بازی‌های خانگی خودشان را باخته‌اند. افت تراکتور در بازی‌های خانگی را شاید بتوان به غیبت تماشاگران و خالی‌بودن ورزشگاه ربط داد اما پیروزی‌های متوالی این تیم در خانه حریفان را چطور باید تحلیل کرد؟

استقلال؛ میهمان دوم، میزبان ششم

بعد از مورد عجیب تراکتور، به مس رفسنجان و گل‌گهر می‌رسیم که این دو تیم هم از میهمانی در زمین حریفان بیشتر از میزبانی‌های خود امتیاز گرفته‌اند. یکی دیگر از میهمان‌های موفق این فصل هم استقلال است که تا امروز از ۶بازی در زمین رقبا به ۱۱امتیاز رسیده و در جدول بازی‌های خارج از خانه صاحب رتبه دوم است. استقلالی‌ها در زمین شهرخودرو، گل‌گهر و تراکتور پیروز شده‌اند، در زمین ذوب‌آهن و پیکان به تساوی بدون گل رسیده‌اند و تنها شکست خارج از خانه آنها هم در اهواز مقابل فولاد رقم خورده است. تیم محمود فکری با این کارنامه دومین میهمان موفق لیگ بعد از تراکتور است اما در جدول بازی‌های خانگی پایین‌تر از نفت آبادان، آلومینیوم، سپاهان، پرسپولیس و فولاد در رتبه ششم قرار دارد.

جالب اینکه استقلال در رتبه ششم یک همسایه هم دارد که در همه‌چیز با این تیم مساوی است. نفت مسجدسلیمان هم مثل استقلال از ۶بازی خانگی صاحب ۱۱امتیاز شده و دقیقا مثل استقلال ۸گل زده و ۴گل خورده دارد. همین تیم فردا میزبان استقلال خواهد بود تا در هفتمین میزبانی‌اش به‌دنبال چهارمین برد از بازی‌های خانگی باشد. نفت در مسجدسلیمان توانسته سپاهان و فولاد را ببرد و از پرسپولیس هم مساوی بگیرد. امتیازگرفتن در زمین این تیم اصلا کار ساده‌ای نیست اما فراموش نکنیم که استقلال هم خارج از تهران امتیازات خوبی جمع کرده است. فردا علاوه بر بازی نفت مسجدسلیمان و استقلال، ۲ بازی دیگر نیز از هفته سیزدهم برگزار می‌شود. گل‌گهر میهمان سایپاست و در انتهای جدول هم نساجی از ذوب‌آهن میزبانی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج