۱۰۸۵۱۱۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

داوران والیبال درحال جوانگرایی هستند

پاسور تیم والیبال پیکان با اشاره به اینکه آسیب دیدگی، کمر تیمشان را شکسته است، گفت: رضا صفایی روز گذشته مجددا از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد و احتمالا تا پایان فصل او را در اختیار نداریم.

خبرگزاری مهر: پاسور تیم والیبال پیکان با اشاره به اینکه آسیب دیدگی، کمر تیمشان را شکسته است، گفت: رضا صفایی روز گذشته مجددا از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد و احتمالا تا پایان فصل او را در اختیار نداریم.

امیر حسینی درباره وضعیت داوری رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: فدراسیون امسال از داورهای جوان استفاده می‌کند و این موضوع تبعاتی نیز دارد اما ما باید صبورتر باشیم. از اتفاقات رخ داده در بازی شهداب یزد ناراحتم اما همان طور که تیم‌ها و بازیکنان جوانگرایی می‌کنند، داوری هم نیاز به جوانگرایی دارد و فدراسیون در حال انجام جوانگرایی داورها است.

وی تأکید کرد: اما چه بهتر که فدراسیون در بازی‌هایی که دارای حساسیت هستند، از داورهای باتجربه استفاده کند.

کاپیتان تیم والیبال پیکان در ادامه درباره وضعیت تیمش گفت: هفته گذشته شایستگی پیروزی در هر سه بازی را داشتیم اما جوانی بازیکنان کار دستمان داد. زمانی که تیم تحت فشار است، بازیکنان جوان در امتیازهای حساس دچار مشکل می‌شوند و به همین دلیل هر سه بازی را در حالی که عملکرد خوبی داشتیم، واگذار کردیم. هفته آینده بازی مهمی با شهرداری ارومیه و ورامین داریم.

پاسور تیم والیبال پیکان اظهار داشت: متأسفانه بدشانسی هم همراه تیم است و آسیب دیدگی کمر تیم را شکست. در نیم فصل دوم رضا صفایی را به خدمت گرفتیم. پشت خط زن باتجربه ای که می‌توانست به تیم بسیار کمک کند اما در بازی مقابل سیرجان مصدوم شد و روز گذشته نیز مجدداً از همان ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد و به احتمال زیاد صفایی را تا پایان فصل در اختیار نخواهیم داشت. به هر حال چاره‌ای نداریم. باید با شرایط کنار بیاییم. امیدوارم که در ادامه در چینش داوری‌ها دقت بیشتری نیز صورت بگیرد.

حسینی در پایان درباره ویدئوچک نیز گفت: نمی دانم ویدئوچک چرا دارای کیفیت پایینی است و گاهی در تشخیص‌ها دچار مشکل می‌شود. باید از آدم‌های متخصص‌تر نیز برای استفاده از ویدئوچک استفاده کرد. در واقع اعتراض ما هم به ویدئوچک درباره تشخیص صحنه‌ها بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج