جاباما
۱۰۸۵۱۶۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

بنیاد مستضعفان: اشرافی‌گری نداریم

رئیس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: بنیاد مستضعفان بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان در راستای مقابله با کرونا و در عرصه های مختلف هزینه کرده است که همچنان ادامه دارد. از سوی دیگر این بنیاد در شرایط کرونا بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف فولاد، معدن و غیره انجام داده و به این سرمایه گذاری‌ها اضافه خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: بنیاد مستضعفان بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان در راستای مقابله با کرونا و در عرصه های مختلف هزینه کرده است که همچنان ادامه دارد. از سوی دیگر این بنیاد در شرایط کرونا بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف فولاد، معدن و غیره انجام داده و به این سرمایه گذاری‌ها اضافه خواهد کرد.

پرویز فتاح در مراسم آغاز همزمان ۳۰۰۰ میلیارد تومان پروژه های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در سراسر کشور، اظهار کرد: اعتقاد ما این است اگر اموال در دست این بنیاد از اموال رژیم غاصب پهلوی است، باید به مردم بازگردانده شود، از این رو بنیاد مستضعفان بالغ بر ۱۰۰ هزار فقره از اسناد علوی را به مردم واگذار کرده است و در این مسیر به پیش خواهد رفت.

وی در ادامه با بیان اینکه بنیاد مستضعفان اولین نهادی که با حکم امام خمینی (ره) تاسیس شد و در مکتب امام تمام پیروزی‌ها با حضور مردم بوده است، ادامه داد: امروزه ۳۵ شرکت ما در بورس فعال است و این به آن معناست که این بنیاد مردمی تر شده و در راستای شفاف سازی پیش رفته است. همچنین این بنیاد قانون منع به کارگیری بازنشستگان را به طور ۱۰۰ درصد اجرایی کرده است.

رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه گزارش حاصل تلاش تمامی مدیران پیشین بنیاد است، گفت: در اقتصاد مقاومتی باید مردم حضور پیدا کنند، مردم در این پروژه‌ها واقعا حضور دارند و شریک‌اند، در بسیای از پروزه‌ها مشارکت مالی دارند. این بنیاد رونق تولید و کالای ایرانی را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی پیشه کار خود کرده است.

فتاح گفت: اطمینان می‌دهم هیج کاری در بنیاد معطل تحریم‌ها نمانده است و تمام جوانان و فعالان حوزه دانش بنیان با اعتقاد کامل کارها را پیش بردند. این بنیاد هم از نظر تولید و هم از نظر برنامه‌های ریالی موفق بوده است و در سال جاری به تمام اهداف خود می‌رسد.

وی درباره حکم چابک سازی بنیاد مستصعفان، افزود: ما از نظر ساختاری و سازمانی کوچک می‌شویم تا عرصه برای مردم و گروه جهادی باز شود. اعلام می‌کنم این بنیاد معافیت مالیاتی ندارد و ما جزء خوش حسابها هستیم. هرگونه اسراف و اشرافی گری نداریم چراکه نام مستصعفان بر روی این بنیاد است، مکتب امام و نظریه رهبر عزیز نیز بر ساده زیستی استوار است.

فتاح همچنین گفت: این سازمان تحت نظارت سازمان بازرسی کل کشور است و حراست آن فعال است به طوری که اعضای بنیاد در حال کنترل‌اند. ما به هیج وجه جای دولت را نمی‌گیریم و رغیب بخش خصوصی نیستیم. بنیاد تداخلی با بخش خصوصی ندارد.

وی همچنین این را هم گفت که املاک مربوط به این بنیاد که در تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی است از طریق قوه قضاییه پیگیری می‌شود.

فتاح افزود: هماهنگی این بنیاد با دولت و مجموعه سران قوه، سپاه و بسیح و... خوب است. به این اندازه خدمت قانع نیستیم و باید تلاش را بیشتر و به وضع مردم بیشتر رسیدگی کنیم. همکاری خوبی با صدا و سیما در راستای تبیین فعالیت‌های انجام شده بنیاد انجام داده‌ایم اما در این خصوص ضعفهایی داریم و باید فعالیت‌ها را برای مردم بهتر تبیین کنیم.

وی در پایان گفت: دشمن زبون به ویژه ترامپ ماه گذشته بنده، همکاران و شرکت‌ها را برای سومین بار تحریم کرد چراکه از کارهای انجام شده این بنیاد برای مردم عصبانی هستند، اما ما عقب نمی‌کشیم. کارها در این شرایط به واسطه جوانان و نیروهای دانش بنیان انجام شد. هدف غایی ما جلب رضایت الهی، مقام عظمای ولایت و مقام ولایت مطلقه فقیه و در نهایت مردم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج