جاباما
۱۰۸۵۱۸۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

دردسرِ تازه؛ ۸میلیارد برای رضایت‌نامه یحیی

باشگاه پرسپولیس گرفتار یک دردسر جدید شده و باید تا پایان سال جاری ۸ میلیارد تومان بابت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی به باشگاه شهرخودرو پرداخت کند.

خبرورزشی: باشگاه پرسپولیس گرفتار یک دردسر جدید شده و باید تا پایان سال جاری ۸ میلیارد تومان بابت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی به باشگاه شهرخودرو پرداخت کند.

سال گذشته یحیی گل‌محمدی با توافق مدیران دو باشگاه پرسپولیس و شهرخودرو با صدور رضایت‌نامه‌ای که گفته می‌شد مبلغ بالایی است، برای دومین دوره سرمربی سرخ‌پوشان شد.

با این حال بعد از یک سال باشگاه پرسپولیس به تعهداتش عمل نکرد و با باشگاه شهرخودرو تسویه حساب نکرده است، در حالی که این قرارداد با بندها و جرایم مختلف برای تأخیر تنظیم شده بود.

در نهایت پرسپولیس مبلغ مورد نظر را پرداخت نکرده و باشگاه مشهدی شکایت کرد تا این که کمیته تعیین وضعیت اصل رأی را به هردو باشگاه پرسپولیس و شهرخودرو ابلاغ کرد. به این ترتیب باشگاه پرسپولیس ظرف یک هفته مهلت دارد درخواست تجدید نظر خود را به کمیته استیناف ببرد. با این حال افراد مطلع در این پرونده معتقد هستند در نهایت باشگاه پرسپولیس باید پول شهرخودرو را پرداخت کند، چرا که حتی اگر پرسپولیسی‌ها درخواست تجدیدنظر کنند باز هم رأی به سود شهرخودرو خواهد بود و فقط آنها برای پرداخت این مبلغ زمان خواهند خرید!

حدود ۸ میلیارد تومان مبلغی است که باشگاه پرسپولیس باید بپردازد و این مبلغ هم باید در سال ۹۹ پرداخت شود. در صورت عدم پرداخت، طبق قانون جرایم سنگینی همچون کسر امتیاز در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

دردسرِ تازه؛ ۸میلیارد برای رضایت‌نامه یحیی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد احمدی حجت

      برگرده به تیم سابقش

    • بدون نام

      نگران نباشید پدر مسعود هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج