جاباما
۱۰۸۵۱۹۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گلپایگانی: میلیونها نفر حاضرند برای نظام جان دهند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: رهبری فرمودند "نه مذاکره می‌کنیم و نه جنگی اتفاق خواهد افتاد" و همان چیزی شد که ایشان فرمودند.

خبرگزاری تسنیم: رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: رهبری فرمودند "نه مذاکره می‌کنیم و نه جنگی اتفاق خواهد افتاد" و همان چیزی شد که ایشان فرمودند.

گلپایگانی: میلیونها نفر حاضرند برای نظام جان دهند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی:

* در آستانه حلول دهه مبارک فجر قرار داریم. همانطور که آقای فتاح اشاره کرد اسناد فراوانی از خاندان پهلوی موجود است و اموالی که این خاندان از مردم به زور گرفتند. خیلی خوب است که بگوییم چه بودیم و چه کاری انجام دادیم و در واقع امام کاری کرد کارستان.

* خاندان پهلوی جنایت های بسیاری کرد؛ در این زمینه مسئولان فرهنگی ما چه آنهایی که صاحب تریبون هستند، چه آنهایی که بالای منبر میروند، چه آنهایی که در دانشگاهها هستند و چه آنهایی که در مدارس و حوزه های علمیه حضور دارند در این رابطه کوتاهی کرده اند و باید شناسنامه زندگی سراسر ظلم خاندان پهلوی بیان شود.

* 13 سال یک بهایی نخست وزیر این کشور بوده است، آنها چه جنایتهایی را انجام داده اند و یکی از عوامل سقوط شان همین فسادشان بود.

* الان می بینیم که التماس می کنند بیایید مذاکره کنیم؛ قبل از این آقا فرمودند که نه مذاکره می کنیم و نه جنگی اتفاق خواهد افتاد و همان چیزی شد که ایشان فرمودند؛ ترامپ نامرد، جانی و جنایتکار همانطور که اشاره کردم تا آخرین لحظه از دشمنی دست بر نداشتند و قاتل شهید بزرگوار سلیمانی بود و اعتراف کرد و خداوند آنچنان پیش آورد که در سالگرد شهادت این بزرگوار، ترامپ ساقط شد، درست یک سال بعد از شهادت حاج قاسم.

* (با بیان اینکه دیدیم که چهلمین سالگرد انقلاب هم آمد و با همه توطئه هایی که آنها داشتند لحظه ای از هر توطئه و دسیسه ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاه نیامدند): اینها 1500 تحریم در پرونده خود دارند و حتی بنده را نیز تحریم کردند.

* مردم پیرو رهبرشان بوده و خواهند بود و امروز اگر آقا لب تر کنند و اشاره ای بکنند نه تنها در ایران و با توجه به اینکه منطقه نفوذ ایشان تنها منحصر به کشور ایران نیست و کشورهای مختلف خدمت ایشان می رسیدند و می گفتند دعا کنید ما شهید بشویم و الحمدالله اگر لب، تر بکنند میلیونها نفر حاضرند جان خود را در راه نظام بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج