جاباما
۱۰۸۵۱۹۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طرح‌های جدید برای تبدیل محصولات رنو

گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی مجدد از مشتریان محترم به دلیل تاخیر در عمل کردن به تعهدات به دلیل تحریم های بین المللی، در راستای جلب رضایت بیشتر مشتریان محصولات رنو شرکت پارس خودرو، طرح های جدید تبدیل را اعلام کرد.

سایپانیوز: گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی مجدد از مشتریان محترم به دلیل تاخیر در عمل کردن به تعهدات به دلیل تحریم های بین المللی، در راستای جلب رضایت بیشتر مشتریان محصولات رنو شرکت پارس خودرو، طرح های جدید تبدیل را اعلام کرد.

‎در این طرح خریداران خودروهای "ساندرو و استپ وی اتوماتیک" می توانند از طرح های متنوع پیشنهادی در خصوص تبدیل خودروهای خود استفاده کنند.

‎در طرح شماره یک مشتریان محترم ساندرو اتوماتیک و استپ وی اتوماتیک می توانند سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه سایپا ۱۳۱ به آخرین قیمت اعلامی کارخانه، یک دستگاه کوییک اتوماتیک و همچنین یک دستگاه کوییکR به قیمت تیر ۹۷ دریافت کنند.

‎در طرح شماره دو مشتریان محترم می توانند یک دستگاه کوییکR به صورت رایگان (بدون نیاز به پرداخت وجه) و یک دستگاه کوییک اتوماتیک با قیمت تیرماه ۹۷ (از محل پیش پرداخت ثبت نام خودروی رنو به علاوه سود متعلقه تاکنون) دریافت کنند.

‎در طرح شماره سه نیز مشتریان محترم می توانند سه دستگاه خودرو شامل دو دستگاه کوییکR به قیمت تیرماه ۹۷ و یک دستگاه کوییک اتوماتیک به قیمت تیرماه ۹۷ دریافت کنند.

‎در طرح شماره ۴ هم مشتریان محترم می توانند ۳ دستگاه حودروی کوییکR با قیمت تیرماه ۹۷ دریافت کنند.

‎طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو مشتریان محترم محصولات رنو با گیربکس دنده ای نیز می توانند از طرح تبدیل این تعهدات به یک دستگاه کوییکR با قیمت تیرماه ۹۷ و یک دستگاه کوییکR رایگان بهره مند شوند.

مشتریان محترم گروه خودروسازی سایپا می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شبکه نمایندگی های مجاز این گروه خودروسازی در سراسر کشور مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج