جاباما
۱۰۸۵۲۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیام تسلیت شورای شهری‌ها درپی درگذشت مهرداد

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال، بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس تهران را تسلیت گفتند.

ایسنا: اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیام های جداگانه ای درگذشت مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال، بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس تهران را تسلیت گفتند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیام های جداگانه ای درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت گفتند.

در پیام علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران آمده است: «طی ماه‌های گذشته کرونا جان بسیاری از اسطوره‌های این مرز و بوم را گرفته و ما را داغدار کرده است و متاسفانه خبر درگذشت مهرداد میناوند، یکی از بهترین و خاطره سازترین فوتبالیست‌های نسل طلایی فوتبال ایران و چپ پای محبوب تیم پرسپولیس و تیم ملی بر غم‌ ‌و اندوه از دست دادن عزیزان‌مان بیش از بیش افزود.

فقدان بزرگ این اسطوره فوتبال را به خانواده مرحوم میناوند، مردم شریف و جامعه ورزشی ایران تسلیت عرض می‌کنم. روحش شاد و یادش گرامی».

حسن خلیل آبادی نیز در پیامی درگذشت بازیکن سابق تیم ملی ایران را تسلیت گفت و نوشت: «درگذشت مهرداد میناوند، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس و یکی از پرافتخارترین چهره‌های ورزشی کشور، موجب تاسف و تاثر شد.

ضمن عرض تسلیت این ضایعه به جامعه ورزشی کشور خصوصا جامعه فوتبال و خانواده محترم آقای میناوند، از خداوند برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت می‌کنم. روحش شاد و یادش گرامی».

بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، زهرا نژاد بهرام دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در پیامش آورده است: «درگذشت تاسف بار مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس را به ملت قدرشناس ایران، جامعه ورزش کشور، دوستان و علاقه مندان به ویژه خانواده ارجمند آن عزیز از دست رفته صمیمانه تسلیت گفته و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت دارم».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج