۱۰۸۵۲۵۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اوبامیانگ بازی با منچستر را هم از دست داد؟

سرمربی آرسنال حاضر نشد در مورد احتمال حضور پیر امریک اوبامیانگ برابر منچستریونایتد پاسخ قطعی بدهد.

ورزش سه: سرمربی آرسنال حاضر نشد در مورد احتمال حضور پیر امریک اوبامیانگ برابر منچستریونایتد پاسخ قطعی بدهد.

سه شنبه شب و پیش از دیدار آرسنال برابر ساوتهمپتون بود که اتفاق غیر منتظره ای رخ داد و مشخص شود که پیر امریک اوبامیانگ ستاره خط حمله توپچی ها این تیم را برابر ساوتهمپتون همراهی نخواهد کرد.

در این بین شایعات زیادی در رابطه با ستاره گابنی آرسنال مطرح شد و حتی برخی رسانه ها دلیل غیبت اوبامیانگ را برخی اختلافات ایجاد شده عنوان کردند اما باشگاه لندنی اعلام کرد که مشکلات خانوادگی دلیل غیبت اوبامیانگ در دیدار برابر ساوتهمپتون بوده است.

در همین ارتباط اوبامیانگ به شکل رسمی دلیل غیبتش در دیدار شب گذشته برابر ساوتهمپتون را افشا کرد و در اینستاگرام خود پیرامون این موضوع نوشت: " به خاطر تمام پیام ها و تماس هایتان طی چند روز گذشته تشکر می کنم. مادر من در این چند روز با مشکلی روبرو شد و باید در کنارش می بودم. اکنون وضعیت او بهتر شده و احتمالا من امشب به خانه باز می گردم.»

میکل آرتتا سرمربی آرسنال ساعتی پیش در نشست خبری بازی با منچستریونایتد و در مورد وضعیت اوبامیانگ گفت:« هنوز نمی دانم او برای بازی با یونایتد در دسترس خواهد بود یا خیر ولی بعید است بتواند به میدان برود. من دیروز با او صحبت کردم. در حال حاضر اوضاع بهتر شده است اما باید منتظر بمانیم و ببینیم. او کاپیتان ما و یکی از مهمترین بازیکنان است. ما همه تلاش خود را می کنیم تا او را در سریعترین زمان ممکن داشته باشیم اما می فهمیم که او روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. او مجبور بود از خانواده اش حمایت کند و کاملا او را درک می کنیم.»

برخی منابع گفته اند که مسائل قرنطینه ای وجود دارد و اوبامیانگ باید آزمایش کرونا را نیز انجام دهد و به همین خاطر نمی تواند برابر منچستریونایتد به میدان برود.

توماس پارتی، کیه ران تیرنی و امیل اسمیت روو دیگر بازیکنان آرسنال هستند که نمی توانند تیمشان را در بازی حساس با منچستریونایتد در لیگ برتر که روز شنبه 18.30 انجام می شود، همراهی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج