۱۰۸۵۲۵۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

وقتی اشخاص، مهمتر از تیم می‌شوند

این روز‌ها مربیان لیگ برتر به جای اینکه درباره مسائل فنی تیم‌شان صحبت کنند، شکست‌های خود را گردن دیگران می‌اندازند.

خبرورزشی: این روز‌ها مربیان لیگ برتر به جای اینکه درباره مسائل فنی تیم‌شان صحبت کنند، شکست‌های خود را گردن دیگران می‌اندازند.

۱- مدل مصاحبه‌های مربیان ایرانی خیلی شبیه یکدیگر است. یکی که کلاً تمام داوران تاریخ بشریت را علیه خود می‌داند، دیگری همه چیز را گردن مدیری می‌اندازد که دیگر نیست و سومی مدام حرف از فاصله زمانی بازی‌های تیم حریف می‌زند! حُسن این مدل مصاحبه کردن این است که دیگر لازم نیست شما در مورد مسائل فنی و ضعف‌های آشکار خودتان و تیم‌تان صحبت کنید. هواداران هم که با ۴ تا هشتگ در فضای مجازی ساماندهی! می‌شوند و خلاصه تا مدت‌ها اوضاع بر وفق مرداد است.

۲- پرویز مظلومی گفته اگر تیم‌های همگروه ما پرقدرت هستند ما هم استقلال هستیم و دو ستاره آسیایی داریم! هر سال موقع قرعه‌کشی همین حرف‌ها را می‌شنویم اما ۲۹ سال است که استقلال قهرمان آسیا نشده و ۸ سال است که به جمع ۴ تیم آسیا هم نرسیده! مظلومی حتماً می‌داند که فصل گذشته پاختاکور به راحتی استقلال را در همان مراحل حذفی، حذف کرد.

۳- راستش نمی‌دانم چرا این‌ روزها اسمی از برانکو در صفحات هواداری پرسپولیس نیست. او ۷ قهرمانی برای این تیم آورد اما شما اگر به کانال‌ها و صفحات پرسپولیسی‌ها نگاه کنید انگار آن ۷ قهرمانی را گل‌محمدی آورده است! در استقلال هم اوضاع به شکل دیگری بامزه است و یکسری از هواداران بیشتر از آنکه دنبال منافع تیم باشند تحت تأثیر منافع آدم‌ها هستند. یک زمانی در پرسپولیس همه چیز حول محور علی پروین می‌چرخید ولی بعدها «تیم» مهمتر از اشخاص شد. مشکلی که استقلال همیشه داشته و دارد.

۴- ۶۰ نفر در مورد داوری و برنامه‌ریزی مسابقات و... مصاحبه کرده و بیانیه دادند، تازه فدراسیون یادش افتاده که یک اطلاعیه‌ای صادر کند! به طور کلی سال‌هاست که باشگاه‌ها تهدیدهای فدراسیون فوتبال را شوخی تلقی می‌کنند. درست مثل مربیان که کنفرانس مطبوعاتی را شوخی می‌دانند و هر وقت دل‌شان خواست و هوس کردند به این کنفرانس‌ها می‌روند.

فرهاد اشراقی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج