۱۰۸۵۲۷۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جلالی: چمن مصنوعی به ضرر ماست

سرمربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید چمن مصنوعی ورزشگاه خانگی این تیم، در حقیقت به ضرر بازیکنانش است و باعث افزایش آسیب‌دیدگی می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید چمن مصنوعی ورزشگاه خانگی این تیم، در حقیقت به ضرر بازیکنانش است و باعث افزایش آسیب‌دیدگی می‌شود.

مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اظهار کرد: در این شرایط بازی فردا می‌تواند یک فرصت خوب باشد تا ما را از یک شرایط سخت و پرفشار وارد یک وضعیت خیلی امیدوارکننده کند. سعی می‌کنیم یک بازی خوب و قوی از همان شروع مسابقه داشته باشیم.

او ادامه داد: ما برای بازی فردا محروم نداریم اما پنج مصدوم داریم. ممشلی و قهاری خیلی وقت است که مصدوم هستند. حامد شیری و میلاد کمندانی هم به این بازی نرسیدند. وضعیت زامهران کمی بهتر است و قائد رحمتی هم به بازی نمی‌رسد. من به بقیه بازیکنان خیلی امیدوارم. وضعیت روحی بازیکنان هم خوب است و به آن‌ها خیلی امیدواریم.

جلالی در خصوص حضور بازیکنان رده‌های پایه نساجی در تمرینات بزرگسالان هم توضیح داد: من ۷ بازیکن از رده‌های پایه را به تمرینات آورده‌ام و در بازی‌هایمان دو بازیکن را وارد لیست کردیم. این روند را حتما ادامه می‌دهیم. اینکه در کوتاه‌مدت از این بازیکنان استفاده کنیم یا نه بستگی به کیفیت‌شان دارد. در هرصورت باید نسبت به تغییر نسل این تیم متعهد باشیم.

سرمربی نساجی در پاسخ به این پرسش که برای رفع مشکل گل خوردن تیمش چه راهی سراغ دارد هم بیان کرد: بیشتر اولویت ما در تمرینات دقیقا همین موضع بوده است. باید بازی و حریف را خوب کنترل کنیم و موقعیت ندهیم و موقعیت‌سازی کنیم. این بازی می‌توانیم به مراتب از بازی قبلی خیلی بهتر باشیم.

جلالی در خصوص وضعیت داوری مسابقات هم اظهار کرد:‌ داوری و اشتباهاتش همیشه و همه‌جا وجود دارد. من هم می‌دانم که ذوب‌آهن تیمی است که دارد به فوتبال مملکت و جوانان کمک می‌کند. تیم بزرگ و باسابقه‌ای است. اگر این تیم حذف شود به ضرر فوتبال است. همه این‌ها را می‌دانم ولی اگر بخواهیم برای جلوگیری از این روند، قربانی بسازیم پذیرفتنی نیست. من هم کاملا قبول دارم که ذوب‌آهن شرایط سختی دارد ولی ما نباید قربانی چنین چیزی شویم. چیزی که ما توقع داریم یک بازی خوب و منصفانه و یک قضاوت کاملا بی‌طرفانه است. ما چیزی را برای خودمان نمی‌خواهیم. من ذهنم نسبت به داور مسابقه کاملا راحت است و می‌دانم ایشان آدم خیلی منصفی است.

سرمربی نساجی درباره انتظارش از هواداران این تیم هم، گفت: من به هواداران می‌گویم که وضعیت و حالشان را درک می‌کنم. در این چند روز هم خیلی از آن‌ها را از نزدیک دیده‌ام و صحبت کرده‌ام. این بازیکنان نیاز به این دارند از آن‌ها حمایت و مراقبت شود تا ما کم‌کم از این وضعیت سخت خودمان را بیرون بیاوریم. چیزی که منظر هواداران است ترمیم تیم است. ان‌شاء‌الله این کار را در نیم‌فصل انجام می‌دهیم.

جلالی افزود: ما الان ۱۰ بازیکن مصدوم داریم که پنج نفرشان نمی‌توانند بازی کنند. این تبعات چمن مصنوعی اینجاست. اگر شما خواهان تیم بزرگ و خوب هستید که بتواند در لیگ رقابت کند باید آن زمین چمن، یک زمین خوب بشود. یعنی یک زمین چمن طبیعی. من این را به آقای حدادیان هم گفتم که چمن مصنوعی تبعات زیادی دارد و فکر نکنید این وضعیت به ما نفعی می‌رساند. این چمن بیشتر برای ما ضرر است. ان‌شاءالله چمن ورزشگاه درست شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج